JEG DELER HEMMELIGHETENE MINE

Reklame | nelly

 

 

KJOLE HER ⎮ CLEAR HEELS HER

 

1.Tidligere har jeg ønsket at jeg hadde vært lesbisk, kun fordi at gutter ofte har gjort meg sinnsykt frustrert. Jenter er så mye enklere å forstå seg på, og derfor tror jeg at det på mange måter hadde vært mye enklere å vært i forhold med en jente, kontra med en gutt. Mulig jeg tar feil, da. “Dessverre” kan man ikke akkurat bestemme sin egen legning, så jeg får vel bare holde ut med menn haha.

2. Jeg tar sjeldent bilder av min egen mat, men alltid alle andres da min tallerken alltid er dritkjedelig. 

4. Jeg kan være veldig streng med vennene mine, spesielt når det kommer til gutter. Hater å se at mine fantastiske venninner blir behandlet dårlig av en gutt og kjører derfor på med så mye girl power jeg bare klarer.

5. Jeg sover alltid naken.

6. Om ikke jeg har tatt pedikyr føler jeg meg utroooolig ufresh. Føttene må alltid være stelt, selv på vinteren.

7. Jeg har en «nære venner» liste på Instagram.

8. Det jeg bruker mest penger på i løpet av en måned er definitivt mat (les: junkfood). Mange ville nok ikke trodd det da jeg har fått inntrykk av at flere tror jeg så vidt spiser, men der tar dere grundig feil. Jeg eeelsker mat!

9. Jeg skulle ønske jeg ble singel lenge før det forrige forholdet jeg var i offisielt ble slutt. Noen ganger må man bare innse at ting ikke fungerer, og get the fuck out istedenfor å utsette og utsette i håp om at ting skal bli bedre. Og apropos det: blir det slutt en gang, bør det være slutt for alltid. Jeg tror mange kan kjenne seg igjen i det. Noen mennesker passer bare helt enkelt ikke sammen, og det er helt greit. Men da skal man heller ikke være i et forhold med hverandre.


Fortell gjerne en hemmelighet om deg selv? <3

20 kommentarer
    1. Det her er ikke en hemmelighet og sikkert et spørsmål som har blitt stilt mange ganger, men hvordan takler du hat? Jeg er en jente i 20-årene som har mange likheter med deg når det kommer til stil.. er utenlandsk og har mørke trekk, veldig langt svart hår, elsker å pynte meg, elsker høye hæler, lange vipper, elsker makeup og egenpleie. Har hatt en del komplekser for mitt utseende i oppveksten som har resultert i noen operasjoner. Men jeg får en god del hat kommentarer, mennesker som rett ut spør «hva som er greia» med å gå rundt så sminka/pynta, fulle folk som sier jeg er styla som en «j*vla transe», blitt med jevne mellomrom kalt bimbo, fake, blitt hånet for mine operasjoner og fillere. Jeg jobber innen omsorg og har til og med blitt fortalt det er upassende for «en som meg» å jobbe innen omsorg fordi jeg liker å pynte meg (sykt men sant). Jeg føler jeg er et genuint snilt og godt menneske som aldri skader andre mennesker, noe jeg føler du også er.. ønsker alltid alle det beste, men allikevel skal folk dra en ned. Hva gjør du for å føle deg bedre? Hvordan takler du det? Jeg prøver å brush it off, men ærlig – det gjør vondt.

      Uansett, heier på deg 🙂 bare så du vet. Klem

    2. Jeg støter alltid fra meg menn som viser interesse. Ikke fordi jeg ikke liker dem, men jeg er livredd for å bli såret igjen. Lever heller alene enn med en mann jeg ikke stoler 100% på.

    3. Jeg tror helt omvendt angående punkt 1, gutter er mye enklere skapninger enn oss jenter😅 vi dramatiserer og lager krangler ut av ingenting. Så føler meg veldig heldig at jeg verken er lesbisk eller en heterofil gutt! Haha. Derfor har jeg flest guttevenner enn jentevenner og, for jeg klarer ikke dramatikken til jenter.

      1. Jeg har vært i seriøse forhold med både gutter og jenter, og kan med hånden på hjertet si at det det er guttene som gjør at jentene oppfører seg slik. Forhold med gutter har alltid vært mye mer kranglete og full av usikkerhet enn forholdene med jenter. Gutter skal alltid ha det til at jenter er umulige, men de legger jo så ofte opp til det. Forholdene med jenter virker bare mer solide og mindre turbulente.

    4. Dater du og Joss, eller er det kun vennskapelig flørting? Forresten det gjør meg som leser ufattelig glad av å se deg så lykkelig, stå på Isabel ❤️ Du er fantastisk!

    5. hei! jeg ser du har glemt tallet 3 som kommer mellom 2 og 4. Er det ett uhell eller kan du ikke telle?

    6. haha, gutter har også gjort meg helt sykt oppgitt og gjort at jeg nesten har gitt dem opp selv..😅
      gøy å lese noen hemmeligheter du har, gøy med sånne innlegg❤️
      ha en fin dag, fineste deg!

    7. Både jeg og kjæresten min i 7 år er polyamorøse, og kunne gjerne vært sammen med en tredje person sammen 😊 Altså at man lever likt som om det var to, men at vi er 3 isteden.

    8. Mamma og pappa gjorde det slutt en gang, de fant tilbake til hverandre og har nå vært gift i 28 år! ❤️

    9. åå, så bra punkter og innlegg isabel! Håper du får en nydelig start på uken.

      min lille hemmelighet er at jeg drømmer om å starte en youtubechannel da jeg er makeupartist (gjort det siden jeg var 12 år, er nå 22) men jeg føler meg alltid så cringe når jeg ser meg selv, og på toppen av det hele så er jeg arbeidsledig og har levd med 900 kroner fra januar til nå mens regningene hoper seg opp. får angst og spesielt når jeg bruker 5 timer hver dag på å gå ut fysisk å søke jobber men får ingenting. vil legge opp livet egentlig, men jeg kan ikke. føler jeg sitter fast i livet og det er så vanskelig å starte en channel med mindre man samarbeider eller får en shoutout av noen som har en del følgere. gråter hver kveld over hvor håpløs fremtiden min ser ut og jeg misunner deg så sykt mye isabel og livet du lever. si ifra om du noengang trenger en makeupartist, hahaha.. ouff 🙁

    10. Er 22 år gammel og utdannet Makeupartist med STORE drømmer i i livet. Drømmer om en youtubechannel, men jeg har ikke et jævla kamera engang. Sitter her med så mye drømmer, men er arbeidsledig fordi sjefen sparka meg i januar, levd på 900kr siden januar og har nå null kroner og er sulten hver bidige dag og sover for å ikke kjenne sulten. Regningene har hopet seg opp til en giga bunke og nav vil ikke hjelpe meg. Jeg bruker 5timer hver jævla dag på å søke jobber aktivt men får ingen svar, så begynner å miste motivasjonen og ting ser mørkt ut. Lei av å gråte meg til sengs hver kveld. Så vanskelig å få navnet sitt ut der som makeupartist med mindre man får shoutout eller gjør en collab med noen som har syyke følgere..og jeg kjenner ingen.. ouff jeg vet ikke as. Om du trenger en Makeupartist, pleaase pick mee!

      1. Buhu, cry a river-build a bridge-and get over it. Makan til sutring. Få deg en jobb med å vaske eller i en matbutikk. Selg aviser , eller pass unger/bikkjer. Hjelper ikke grine, du må jobbe for det -som alle andre må.

    11. Er 22 år gammel og utdannet Makeupartist med STORE drømmer i i livet. Drømmer om en youtubechannel, men jeg har ikke et jævla kamera engang. Sitter her med så mye drømmer, men er arbeidsledig fordi sjefen sparka meg i januar, levd på 900kr siden januar og har nå null kroner og er sulten hver bidige dag og sover for å ikke kjenne sulten. Regningene har hopet seg opp til en giga bunke og nav vil ikke hjelpe meg. Jeg bruker 5timer hver jævla dag på å søke jobber aktivt men får ingen svar, så begynner å miste motivasjonen og ting ser mørkt ut. Lei av å gråte meg til sengs hver kveld. Så vanskelig å få navnet sitt ut der som makeupartist med mindre man får shoutout eller gjør en collab med noen som har syyke følgere..og jeg kjenner ingen.. ouff jeg vet ikke as. Om du trenger en Makeupartist, pleaase pick mee!

    12. At man gjør det slutt én gang trenger ikke nødvendigvis bety at det burde være slutt for alltid. Noen ganger trenger man kanskje bare å vokse litt hver for seg før man blir sammen igjen. Samboeren min og jeg har gjort det slutt tidligere. Men nå har vi det veldig fint sammen, going on seven years❤
      Men jeg forstår hva du mener, og alle forhold er selvsagt forskjellig. Jeg ville bare poengtere at det ikke alltid trenger å gå til helvette ved å bli kjærester igjen for 2., 3. eller 4. gang 😁

      Og helt til slutt vil jeg bare ønske deg en strålende uke! 🤩

    13. Er så glad for at du har kommet deg ut av et toxic forhold og funnet deg en skikkelig (tidenes hunk!!) mann!
      Du sier du spiser så mye drit, men er likevel skinny af (Du er dødsfin! Så ikke negativt ment). Spiser du veldig lite når du kjøper mat da? Bare nysgjerrig 💁🏼‍♀️😅❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg