JEG ER EN IDIOT

Reklame | NELLY

TOPP PÅ 40% RABATT HER ⎟ LIGNENDE TIGHTS HER

Denne dagen har virkelig vært tragikomisk. Jeg våknet til en melding på telefonen min, hvor det stod informasjon om hjemlevering av diverse greier til leiligheten min. Det skulle skje mellom 14-18. Jeg håpet på at de skulle komme tidlig, slik at jeg kunne rekke å dra på Valentino sitt cocktailparty som var i dag. Jeg oppholdte meg hjemme i hele dag, for å være her når de ringte. Man får tross alt bare en halvtimes forvarsel, så da kan jeg ikke være langt unna uansett. 

Jeg har jobbet store deler av dagen, kjedet meg ihjel og sett på serier for å underholde meg selv. Jeg har jo dødsmye jeg må få ordnet i forhold til leiligheten, så en hel dag her hjemme passer egentlig dårlig. Jeg har vært så rastløs etter å bare få komme meg ut og få flere ting i boks.

Når klokka blir 17:00 kjenner jeg at jeg blir temmelig irritert. Jeg tar opp telefonen, klikker meg inn på meldingen jeg leste i halvsøvne og BAM… Leveringen er ikke før i morgen. Altså, om ikke dette er definisjonen på hvordan livet mitt er, så vet ikke jeg. Dette er seriøst et prakteksempel. Jeg må være blant de mest surrete menneskene på denne jord. ARGH. 😂

Så da har jeg altså sittet her inne å glodd i hele dag, gått glipp av cocktailpartyet og hatet livet UTEN GRUNN………. Hva gir du meg? Seriøst?

Så, her har dere min dag oppsummert. Om noen har et par ekstra hjerneceller de vil donere bort, tar jeg mer enn gjerne i mot. Jeg har tydeligvis mangel på det. 

Takk for meg.

19 kommentarer
    1. Skal du melde deg på Kjendis Farmen? Hvorfor ignorer du meg fullstendig mye på samme spørsmålet jeg har skrevet det fjerde gang til deg? Jeg får ingenting av tilbakemelding av deg. Tenk deg gjennom.

    2. Du er ikke alene! Jeg fikk en tidlig morgen melding om at vannet i nabolaget skulle stenges,jeg fikk derfor ordnet med vann i kanner og brukte dette da jeg skulle ordne meg til jobb. For så å oppdage dagen etter at det plutselig ikke var vann i springen🤣🤣#Trøtt

    3. Seriøst innlegg??? I-landsproblem much, å gå glipp av et f… cocktailparty? Kjenner jeg føler meg sick🤮

    4. Hei!
      Jeg har sendt deg en tegning jeg har tegnet av deg på dm på instagram! Den ligger også på profilen min. Digitaldrawingsbyandrea.

      Håper du vil sjekke den ut! 🙂

    5. Jeg lurer på om du husker den perioden du blokket mange på Instagram fordi du sikkert hadde en vanskelig periode, og mye ble opplevd som «hat» og kritikk for noen år siden. Har du tenkt å oppheve de blokkeringen en gang? Hilsen flau, blokkert jente som har veldig lyst å følge deg på Instagram og ikke vet helt hvorfor hun ble blokket for noen år siden.
      Stor klem. Jeg heier på deg.

      1. Hei Sofie!
        Jeg blokkerer ingen når de skriver kritikk, men når folk er ufine. Er du blokkert, har du nok dessverre ikke vært noe grei i kommentarfeltet mitt. 🙁

        1. Vil det si at du har samme oppfattelse av alle kommentarer du fikk for 2-3 år siden, som i dag? Som sagt mener jeg at jeg aldri har skrevet noe som er ufint. Og min hypotese er at det var en periode veldig mange ble blokket og at du derfor potensielt kunne hatt mange flere følgerne i dag. Dette er kun godt ment

    6. Jeg elsker det her! Ikke det at du surrer, eller litt, da føler jeg meg ikke like alene. Men hele innlegget var tipp topp 😁👏🏻

    7. Vil bare stikke innom og si at jeg er imponert over deg og utviklingen din. For et par-tre år siden fremsto du innimellom eh… litt umoden og filterløs. Men NÅ! Du virker gjennomtenkt og med impulskontroll. Og varm og klok. Jeg bøyer meg i støvet! Også rent språklig har du vært på litt av en reise, synes jeg. Ett lite tips til slutt: «I forhold til» betyr rett og slett «sammenliknet med». Så hvis du ikke skal sammenlikne noe, er det bedre å si feks «med tanke på» eller «når det gjelder». Nailer du dette briljerer du – det er så mange som ikke kan forskjellen. Uansett, lykke til videre! 💕

      1. Kjersti: Umoden og filterløs var egentlig en veldig passende beskrivelse for fortidens Isabel. Hun var litt ute av kontroll, og jeg er helt enig i at hun er en helt annen dame nå. Hun har vokst så enormt og det er jeg glad for å se.

    8. Haha! Sorry at jeg ler, men dette var tragikomisk ja<3 Jeg kjenner meg ikke minst veldig igjen! Gøy med slike lette og uhøytidelige innlegg iblant 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg