JEG ER FINALIST I “FOLKETS FAVORITT”

Jeg har blogget i over tre år nå. På disse tre årene har jeg aldri blitt nominert til noe som helst på Vixen, og jeg har knapt turt å skrive et eneste ord om avstemning i forkant av nominasjonene disse tre årene. Jeg har ikke hatt troen på meg selv på den fronten, fordi jeg har lenge følt at jeg har vært “utenfor” og sett ned på i denne bransjen. Jeg vet ikke, jeg synes det er litt flaut å skrive dette.. Jeg har ikke følt meg så velkommen, om jeg kan si det på den måten. Dette er vel noe man egentlig ikke har lyst til å si høyt fordi man kanskje føler skam over det, men jeg er bare ærlig med dere. Derfor er det ganske surrealistisk for meg at jeg i år først ble semifinalist, og det er i hvert fall surrealistisk at jeg nå er fuckings finalist i kategorien “Folkets Favoritt”. Jeg kan knapt tro det, dere?! Drømmer jeg? Det er jo fanken meg den gjeveste prisen av de alle! Hvordan kom jeg meg dit?!

For meg er det å bare vært finalist en ære og seier i seg selv. Jeg er så utrolig takknemlig ovenfor alle dere som har stemt meg frem. Det er helt insane at såpass mange mennesker har stemt på.. meg? Det finnes så utrolig mange fantastiske influencere og bloggere i Norge som jeg ser opp til og som jeg synes fortjener det mye mer enn meg. Men likevel klarer jeg ikke å gjøre noe annet enn å føle meg vanvittig ydmyk, takknemlig og utrolig glad! Dette betyr mer for meg enn dere tror. Da jeg fikk melding av managementet mitt om at jeg var semifinalist tidligere denne måneden, begynte jeg å gråte midt på en restaurant. Så mye betyr altså dette for meg. Det betyr ekstra mye for meg fordi jeg føler at jeg endelig blir sett for den jeg er, og ikke alle operasjonene.

Mange mener at Vixen er oppskrytt og teit, men for meg har det faktisk lenge vært en drøm å bare få se mitt navn på nominasjonslisten.

Vixen Awards er på torsdag, og jeg grugleder meg. Jeg har aldri dratt før, og derfor vet jeg heller ikke helt hvordan det funker. Jeg er litt nervøs, men jeg gleder meg aller mest. Jeg har mange fine bloggkollegaer som jeg gleder meg til å se, samt å feire vinnerne i de ulike kategoriene. Det er så gøy å feire andres fremgang og seirer, så det gleder jeg meg veldig til! ☺️

Hva jeg skal ha på meg har jeg absolutt ingen anelse om. Det stresser meg sånn! Jeg prøvde å finne et antrekk på Dubais mange enorme kjøpesentre, men jeg fant seriøst ingenting. Alt jeg fant var en super kul bomber jacket på Versace, men da jeg så at prislappen lå på over 40.000 kroner rynket jeg på nesa og gikk videre. Det var rimelig uaktuelt, haha. Vi får se hva det blir til, men jeg har en ganske casual og stilren kjole på lur som jeg håper jeg får i posten før torsdag. Om ikke har jeg absolutt ingen aning. Godt utgangspunkt dette, ikke sant? Story of my life.

Jeg vil bare nok en gang takke hver og en av dere for at dere har tatt dere tiden til å stemme på meg. Dere er så fantastisk fine og støttende mot meg. Jeg blir så utrolig rørt. Tusen, tusen, tusen takk! <3 Nå krysser jeg fingrene for at torsdag blir en kjempe fin dag. Jeg gleder meg, og jeg håper jeg gjør dere stolt. Stor klem!

 

11 kommentarer
    1. Det er virkelig SÅ fortjent!! Du har faen meg stått på hver fuckings dag med bloggen din og sosiale medier. Dette var så sykt på tide!
      Er så mange som mener at de fra ph ikke fortjener det og at det er så enkelt å bare lage en blogg etterpå, men det er søren meg ikke lett og holde seg på topp i 3ÅR(!!) i ettertid. Endelig blir du sett for den du er, bra jobba. Du er helt rå og en ekte bosslady uten like. Stor klem!

    2. Jeg tror det at du har åpnet opp om din fortid og samtidig har erkjent at fokuset på plastisk kirurgi var et feilgrep har gjort at folk har endret helt syn på deg. Det står respekt av at du har klart deg så bra gjennom den barndommen du har hatt, det står respekt av at du forteller den til verden, og det står respekt av at du tør å si “jeg begikk en feil” angående din omtale av plastisk kirurgi. Mange er ikke folk nok til at de tør å innrømme at de tok/gjorde feil, og det tør du å si foran hele landet. Det er utelukkende tøft.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg