JEG ER I GANG MED FØRERKORTET!

Reklame | Økern Trafikkskole

YAYYY, nå er jeg i gang med førerkortet igjen! Dere som har fulgt meg en stund vet at jeg allerede har strøket på selve oppkjøringen to ganger tidligere, og etter siste gangen mistet jeg alt av motivasjon. Da la jeg førerkortet på hylla for en stund, for det var ordentlig demotiverende at det ikke gikk veien for andre gang. 

Nå har det gått en stund siden sist, og nå er jeg fit for fight igjen! Jeg har begynt min kjøreopplæring hos kjøreskolen Økern Trafikkskole, og fy søren – jeg føler meg i så gode og trygge hender! De er så flinke til å tilrettelegge, gjøre meg trygg, fokusert og ikke minst motivert.

Jeg har vært på et par kjøretimer allerede, så jeg er godt i gang. Jeg er bare nødt til å ta selve teorien på nytt ettersom at det er over tre år siden jeg bestod den (på første forsøk med kun to feil, btw hehe), i tillegg til selve oppkjøringen, så klart. Alt av glattkjøring, mørkekjøring osv har jeg allerede i boks, så det er deilig!

Denne gangen kjører jeg dog en helt ny taktikk. Jeg går for automat! Tidligere har jeg valgt manuell, og det har åpenbart ikke funket. Det jeg har strøket på er den forbanna kløtsjen. Jeg har ikke hatt kontroll på den, som ofte resulterte i at jeg presterte å drepe motoren. 

Automat er uansett fremtiden, da så og si alle bilene som nå blir produsert tross alt er automat. Så jeg ser ikke hensikten i å stresse med manuell, for å være ærlig. Kjørelæreren min, Odd Ivar, fortalte meg at nærmest 80% av elevene hans på kjøreskolen går for automat, så det er uten tvil noe flere og flere velger å gå for.

En helt ny verden har seriøst åpnet seg opp for meg etter at jeg begynte på lappen igjen nå som jeg har gått over til automat. Det er jo en dans på roser! SÅ digg å kun måtte tenke på brems og gass! Jeg kan faktisk ikke forklare nok hvor mye bedre det føles. Det har gitt meg masse, masse, masse håp og motivasjon!! Jeg føler meg så vanvittig mye mer trygg og fokusert bak rattet nå.

_____

– KAMPANJE TIL LESERNE/FØLGERNE MINE –

Obs endring! Nye elever som velger å ta hele opplæringen ved Økern Trafikkskoler får du 10% rabatt på de obligatoriske timene. Bruk rabatt koden: ISABEL-KJØR.

Det føles så digg å være godt i gang med lappen igjen! Jeg kan ikke vente til å ENDELIG bestå oppkjøringen og kunne kjøre fritt. Den følelsen kommer til å bli helt magisk!

12 kommentarer
    1. Girl, I dont even read blogs. So Im just passing through to show some love on your page. Im on a ‘support people that deserve it spree’ so just seding you some love❤️ BLM

    2. Du gjør helt rett i det!! Manuell er noe forbanna dritt!! Denne gangen nailer du det garantert!! 😉 Hilsen ei som har hatt lappen i 22 år! 😉

    3. Ååå så gøy! Dette klarer du. Jeg tok selv manuell, men nå som jeg har lappen elsker jeg å kjøre automat. Skulle jeg tatt lappen igjen hadde jeg nok bare tatt automat også. Lykke til <33

    4. Åå! Men denne gangen klarer du det 🙂 men btw, hvor er den fine gullvasen på stuebordet ditt fra? Er helt forelsket !

    5. Hei, Isabel! Lykke til med lappen! Jeg vil bare si jeg liker at du støtter kampen for rettferdighet, jeg selv brenner for det samme og synes vi alle må bekjempe kampen mot rasisme! Jeg har sendt deg et innlegg jeg har skrevet selv på instagran om rasisme, og lurer på om du kan ta deg tid til å lese den?

    6. Er på veien mot førerkortet jeg også nå, og er snart 32 år ! Aldri hatt motivasjonen før akkurat NÅ! Bedre sent enn aldri , masse lykke til du 🙂 Og fingrene krysset for at vi begge har lappen innen sommeren er forbi!

    7. Hei. Skriver aldri her, men lurte veeldig på om du har en Nelly rabattkode?🙏 btw du er super flink og har en utrolig stå på vilje! Digger alt du gjør! Lykke til med lappen! Du nailer den også!!😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg