JEG ER I LOS ANGELES!

Reklame | nelly

TRACKSUIT: OVERDEL HER & UNDERDEL HER

Hei fra Los Angeles, dere!!

Det går jammen meg fort i svingene for meg om dagen, så jeg skjønner godt hvis dere synes det blir litt vanskelig å henge med haha. Jeg sliter litt selv, for å være ærlig. Men jeg liker det jo tross alt sånn, så jeg koser meg med å oppleve verden!

Flyturen hit gikk greit, men jeg fikk meg en kjip overraskelse ved takeoff. Jeg har flydd direkte til LA med Norwegian før, og da hadde vi wifi på flyet. Derfor antok jeg at det skulle være det nå også, da det er akkurat samme opplegg. Men neida, nada wifi. Det høres kanskje litt patetisk ut, men det hadde hjulpet meg svært mye å ha nett i løpet av de 11 timene flyturen hit tar. Jeg hadde planlagt å jobbe hele reisen, slik at jeg hadde fått skrevet et par forhåndsskrevet innlegg, samt fått tømt mailboksen. Dessuten er Dubai vloggen nesten ferdig klipt (mangler kun musikk), og den hadde jeg tenkt å ferdigstille. Deeet ble vanskelig da jeg ikke hadde noe musikk på macen og derfor måtte laste ned. Blæh.

Uansett! Til tross for det overlevde vi (naturligvis hehe), og jeg fikk istedenfor fordrevet tiden med å spise godteri, se på filmer og glo ut av vinduet. Jeg så blant annet Bird Box, sånn hundre år senere enn alle andre. Den var jo helt syk?? Jeg strigråt som en annen idiot i setet mitt og var heeelt inne i filmen og dens handling. Det var heavy shit, ass. Har dere ikke sett den, anbefaler jeg dere å gjøre det MED MINDRE dere er veldig redde for litt ekle og skumle scener.

Vi har akkurat overtatt leiligheten vi skal bo i her i LA. Vi booket like så gjerne en leilighet via Airbnb, istedenfor hotell. Det er så mye smidigere når vi skal være her i to uker. Man kan ha besøk og lage mat (hvem prøver jeg å lure). Hehe!

Nei, fy søren! Det føles skikkelig godt å være tilbake i favorittbyen! Her skal vi storkose oss de neste to ukene, med en liten break på fire døgn i Las Vegas. Jeg mener, jeg har jo bursdag 5. April og da skal det feires stort i ingenting verre enn selveste Las fuckings Vegas!!! Om jeg har gledet meg til dette, dere?? Det har alltid vært en drøm, og nå fyller jeg tross alt 25. Det fortjener en heidudranes feiring!

Planen for i dag er i grunnen å prøve å kjempe i mot jetlag så mye vi klarer. Det er jo typ helt motsatt på døgnet her i forhold til hjemme, så det sliter jeg alltid ekstremt mye med hver gang jeg reiser hit. Men det gjelder å ikke legge seg for tidlig, så skal det nok gå bra! 

ÅHHHH, JEG ER I LAAAA!!!! <3 <3 <3

19 kommentarer
    1. Vær så snill å svar <3 Hvilken app bruker du til å få den glinsingen på bildene som ser ut som stjerner/krystaller ??

    2. Sorry ikke ment som hat, men jeg ser utrolig få influencere som faktisk reklamerer for miljøvennlige tiltak. Det er hauls sponsa av Nelly eller junkyard flere ganger i måneden og nye reiser til masse forskjellige land. Det er topp at dere som influencere kan leve et liv hvor dere får opplevd mye av verden osv, men jeg skulle gjerne sett dere for eksempel reklamere for bærekraftige butikker, eller 2nd hand klær.

    3. Hei Isabel! Som fast følger av bloggen din syntes jeg det er veldig hyggelig å se at du reiser rundt, opplever nye ting og sikkert skaper mange hyggelig minner. Men, jeg lurer på hva dine tanker er når det kommer til miljø og global oppvarming, med tanke på at du flyr så mye?

    4. Ser du på deg selv som er miljøvennlig og bærekraftig person?🤓Spørr fordi du shopper og reiser så mye

    5. Når du reiser på alle disse utenlandsturene så sier du at du blogglysten blir større, du får mer inspirasjon osvosv. Men bloggen din er jo helt elendig når du er på ferie? Elendig er kanskje ikke riktig ord. Den er meget lite oppdatert!

      Jeg håper at du kan gå all in for å blogge (oppdatere flere ganger daglig) eller ta en pause/slutte for å satse på feks Instagram. For det å komme med 1 innlegg for dagen er ikke noe å skryte av.. Jeg håper selvfølgelig på førstnevnte, at du velger å gå all inn for å blogge!

      1. Veldig enig med Jeanett! Du skrev at du reiser mye i forhold til jobb og derfor ikke kan kutte ned på flyreiser, men døler det blir dumt når bloggen blir mye mindre oppdatert når du er på «jobbreise»/ferie. Håper du går all in for å blogge masse for det er veldig spennende å følge med på deg når du er i utlandet 💜

        1. Hei!

          Åh, føler du det? Jeg kan si meg enig i at det kan ha vært sånn på noen ferier, men de siste turene føler jeg selv at jeg har oppdatert veldig bra? 🙂
          Uansett blir jeg så klart å gjøre det nå. Klem!

    6. God tur ❤️ Og pass på hverandre! Kjenner jeg blir nærvøs av tanken på festing i så store byer. Bygdis jeg, haha 😅

    7. Hei

      Spiste god japansk mat på Osen Izakaya i L.A. Kanskje ikke det mest fancy, men greit å spare penger på noen digge måltider som ikke koster alt for mye også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg