JEG ER I MILANO!

Reklame | nelly

TOPP HER

Hei queens! Herregud, jeg er i MILAAANO!!! 😍Fy søren så gøy jeg har hatt det i hele dag. Newa og jeg dro mot Gardermoen rundt 9 tiden i morges, den ene trøttere enn den andre. Hverken hun eller jeg er morgenfugler, for å si det mildt. Hvordan klarer dere som er det å være det? Jeg har aldri vært det, ikke en gang som barn.

Vi var begge glad for at vi tok et tidlig fly likevel, for vi har jo hatt hele dagen her allerede og fått sett utrolig mye av byen på vår første dag. Jeg har gledet meg skikkelig til denne lille get away med bestie. Jeg trengte sårt å komme meg bort nå og få koblet alt der hjemme bort for et par dager. I tillegg er jeg jo her med Newa, som er verdens beste! Det er få jeg ler så mye med, som jeg gjør når jeg er sammen med henne. Det startet allerede på flyplassen. Vi skulle ta gjennom sikkerhetskontrollen, og da presterer hun å spørre dama som jobber i kontrollen om ob er flytende…. Hahahah, jeg klarte ikke slutte å le! Hun er en legende ass, med alt for mange gullkorn i løpet av en dag.

Jeg har så klart gått loco med kameraet i hele dag, for å kunne dele alt fra vår første dag her sammen med dere. Milano er vakkert! Hit må dere virkelig ta turen en eller annen gang. Her kommer tidenes største bildedryss. <3

Mitt antrekk: topp her & bukser her

Newas antrekk: bukser her & topp Zara – lignende her

ØREDOBBER HER & SMYKKE HER

Hahaha, elsker oss. <3 <3 <3

         

Og slik avsluttet kvelden! Vi kom nettopp inn døren her på hotellrommet. Vi er begge helt død etter å ha vært på farten fra tidlig i morges og frem til midnatt. Jeg har hatt en fantastisk første dag med sightseeing, middag på Nobu, spist gelato <3 <3 <3, shoppet (ikke jeg da, for once) og enda litt mer sightseeing.

Nå skal jeg redigere litt bilder og så skal vi legge oss. Vi har enda en full dag her i Milano i morgen som jeg ser veldig frem i mot. Fineste byen! God natt, babes. Klem!

5 kommentarer
    1. På Airbnb Expriences kan du søke opp Milano og det kommer mange forskjellige Instagram pakker /photosessions du kan kjøpe der en fotograf følger deg for en dag eller noen timer og tar deg med til instavennlige locations rundt om i Milano. Så mange som gjorde det da vi var i Milano i helgen faktisk! Kult med litt ordentlige bilder fra turen spesielt for noen med ditt yrke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg