JEG ER MED I ET NYTT TV-PROGRAM!

Dagene flyr avgårde her, merker jeg. Jeg har jo helt glemt av å fortelle dere om at jeg var på innspilling til et nytt tv-program som kommer på TV2. Programmet heter Familieduellen Kjendis, og er egentlig et amerikansk konsept. Dere kjenner kanskje til “Family Fued”? Jeg så på Keeping Up With The Kardashians siste sesong, og i den ene episoden der filmet de fra dagen de var på innspilling til dette. Sykt gøy at jeg fikk lov til å være med på det samme programmet som selveste Kim K har vært med på!!! OK, jeg er klein men dere vet jo hvilken blodfan jeg er haha.

På mandag formiddag tok jeg med meg gjengen og kastet oss avgårde til TV2’s studio i Nydalen. Der ble vi først sminket og stylet, før det var på tide med selve innspillingen. Familien vi konkurrerte mot var en gjeng med utrolig flotte mennesker! Vi hadde det kjempe hyggelig sammen fra start til slutt. Hvordan duellen gikk og hvem vi konkurrerte mot har jeg naturligvis ikke lov til å si noe om før det kommer på TV. Vi spilte inn den siste episoden i sesongen, og mest sannsynlig blir ikke den sendt før til etter sommeren. 

Dere har noe å glede dere til, i hvert fall! Dette programmet er dødsgøy og byr på masse latter og glede. Det er skikkelig familieunderholdning! Konkurranseinstinktet mitt kicket inn fra tid til annen, og da er jeg ikke så enkel å kontrollere. Det ble noe hysterisk for de rundt meg til tider haha, men jeg klarer ikke å styre meg når jeg først er i gang. Jeg gleder meg skikkelig til å se det på TV!

Tusen takk for at gjengen min og jeg fikk være med på dette. Det var dødsgøy!!! 😄

Kommer dere til å se på? <3

10 kommentarer
    1. Er denne gjengen din familien din? 🙂 Jeg mener det er SÅNN familieduell. Det er altså familier mot familer? Jeg har ikke sett det programmet før så derfor jeg spør 🙂 Sikkert gøy å være med.

    2. Hvorfor har du ikke med familien din? Det heter jo tross alt FAMILIEduell…
      Jeg gleder meg uansett til å se deg på tv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg