JEG ER MED PÅ 71 GRADER NORD KJENDIS!

 FOTO: MORTEN BENDIKSEN

Jeg kan ikke tro at jeg skriver denne setningen, MEN – Jeg er med på 71 grader nord kjendis!

Hvem i alle dager så det for seg?! Ikke jeg i hvert fall haha! Dette kommer til å bli en utfordring uten tvil, men jeg elsker å utfordre meg selv og gjøre ting som er langt utenfor min komfortsone. Det gir meg ordentlig kick, og jeg føler jeg oppriktig vokser enormt som person av å gjøre ting som er ubehagelig og ting som jeg egentlig tror jeg ikke vil få til.

Så nå er jeg her altså! Avreisedagen er i dag, og vi har faktisk allerede dratt avgårde. Klokken 08:00 i morges satte vi oss på en buss, og nå er vi et godt stykke på vei.

Jeg er nervøs, spent, litt redd og veldig forventningsfull. Jeg er helt sikker på at dette kommer til å bli en knallfin opplevelse, men jeg er også forberedt på at det vil bli utfordrende. Spesielt for et såpass lite naturmenneske som meg….

Gleder meg til: bli kjent med den fine gjengen jeg skal på tur med og oppleve fine turer og den norske naturen!

Gruer meg til: drite i skauen, sove i telt, falle ned fra fjell.

Dette året her er virkelig litt av en karusell med ekstremt mye som skjer for min del. Jeg sa jo at jeg har mange hemmeligheter på lur. 😅 neste hemmelighet røpes 2. september… det finnes tydeligvis ingen stopp i meg, dere. Haha!

LETS GO!

Klem fra en soon to be mini arabisk Lars Monsen. Eller no.

11 kommentarer
    1. Haha herregud, DETTE gleder jeg meg til!! DØDSKULT at du ble med – skikkelig modig gjort! Lykke til!

    2. Har aldri sett på 71 grader nord før. Men nå MÅ jeg😃 Skal heie på deg hele veien.

      Lykke lykke til

      PS: 💩 i skauen er ikke farlig.

      YOU CAN DO THIS 💪💪💪💪💪

    3. Åhhh! Gleder meg sååå til å se!!! 😀 For en utfordring!!! Har du visst det lenge? Eller kom det brått på? Lurer siden du hintet om å skaffe deg en valp for litt siden, og sa at du skulle få samboer (valpen regner jeg med) i typ denne tiden.
      Love ya! <3<3<3

    4. Du er jammen meg tøff. Stå på – du klarer alt du vil. Hvis ikke ,så har du prøvd. Ønsker deg all mulig lykke til 🙂

    5. 😃😃😃😃😃😃😃😃😃
      😍😍😍😍😍😍😍😍
      ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
      😍😍😍😍😍😍
      😃😃😃😃😃
      ♥️♥️♥️♥️
      😍😍😍
      😃😃
      ♥️
      ♥️
      😃😃
      😍😍😍
      ♥️♥️♥️♥️
      😃😃😃😃😃
      😍😍😍😍😍😍
      ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
      😍😍😍😍😍😍😍😍
      😃😃😃😃😃😃😃😃😃

      Grattulerer ♥️

      Fins det andre steda enn tv og nerflix man kan se detta ? ⚘

    6. Du kan virkelig ikke kle deg. Så upassende antrekk for den settingen . Og ikke minst billig kvalitetsløst tøy du kjøper . Du som skryter av at du har så mye penger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg