JEG ER MED PÅ SKAL VI DANSE!

JEG ER MED PÅ SKAL VI DANSE 2019!

Å HERREGUUUUD – ENDELIG!!!! Endelig kan jeg skrike stolt ut at jeg er en av deltakerne som deltar på årets sesong av Skal Vi Danse! Fy søren så vanskelig det har vært å holde dette hemmelig fra dere! Jeg har jo hatt så lyst til å kunne dele det med dere i et par måneder nå, men på grunn av taushetsplikt har jeg naturligvis ikke kunnet det. Nå er det derimot endelig offisielt! 😍Og dere – SE på den flotte gjengen som er med i år! Jeg elsker hele casten, og jeg gleder meg masse til å bli enda bedre kjent med alle. Vi har allerede et godt samhold, etter bare så kort tid sammen!

Jeg gleder meg fryktelig mye til hva denne høsten har å by på! For første gang på et par år er jeg ikke trist for at sommeren er over, for jeg har jo visst at jeg har dette i vente denne høsten. Dette blir spennende, litt skummelt, utfordrende, nervepirrende og helt fantastisk! Alt på en og samme gang!

Da jeg ble spurt hoppet jeg bokstavelig talt i taket. Jeg ble overlykkelig! Skal Vi Danse er et skikkelig feel good program som jeg alltid har drømt om å få lov til å være med på. Dessuten er det noe helt nytt for meg og ikke minst noe som jeg skal være ærlig å si at er langt utenfor komfortsonen min. Men det er vel slik man utfordrer seg selv og vokser som person? Jeg kjenner jeg trenger noe helt nytt og noe som jeg virkelig må jobbe hardt for. 

Fra sekundet jeg fikk vite at jeg var med, håpet jeg på at Benjamin skulle bli partneren min. Gjett hvem jeg fikk? Heldig som jeg er, fikk jeg nettopp BENJAMIN!! 😍Jeg er SÅ takknemlig for det, for han er virkelig en av de herligste menneskene jeg har møtt. For en energi og for et godt hjerte! Gleder meg masse til å få lov til å få gjøre dette med han!

Åhhh jeg er full av så mange følelser! Jeg er så takknemlig og ydmyk over å i det hele tatt få lov til å være med på dette morsomme programmet. For et eventyr jeg har i vente, og jeg gleder meg til å dele alt med dere! Ikke minst gleder jeg meg til å lære å danse. Jeg er litt smånervøs, men jeg vet jeg er i de beste hendene, nemlig Benjamins. Jeg har lovet både meg selv og han at jeg skal gi ALT jeg har og virkelig gi livet mitt til dansingen. Og det skal jeg holde! Jeg vil dessuten gjøre dere stolte! ❤️

I forrige uke hadde vi promo dag, hvor vi filmet inn til promoen som kommer på TV veldig snart! Der tok flinkeste @joakinkleven alle backstage bildene. Passet meg midt i blinken det, for nå har jeg er aldri så lite bildedryss å dele fra den dagen! 

Slik ble jeg stylet! Jeg ELSKET looken! Alle som jobber på set og bak kamera er seriøst så vanvittig flinke og jeg føler så trygg og ivaretatt! De fortjener all skryt i verden! <3

Fineste Emilie! <3

Her øves det inn en Beyoncé koreografi. Hehe! 😅

Ååååå jeg gleder meg så vanvittig masse til alt kjøres i gang! Premieren er 31. august, og frem til da har jeg dansetrening så og si hver dag. Jeg er glad for at vi får så god tid på å bli varme i trøya og kjenne at vi får litt kontroll før vi skal danse på TV. Det trengs, haha! 

_________

Gleder dere dere til å se på? 😍❤️

30 kommentarer
    1. Det bildet av deg hvor du har tatt bilde av PC-skjermen var UTROLIG fint av deg!! Du stråler virkelig! Masse lykke til i høst <3

    2. Åååå som jeg gleder meg! Har alltid drømt om å være med på skal vi danse selv! Er så glad for dine vegne og jeg kommer til heie på deg til 1 plassen!❤️ Du må vite at uansett hvor langt du kommer så har du gjort deg selv stolt og utfordret deg selv! Vi er alle stolte av deg og ønsker deg masse lykke til! Gleder meg til å se deg på TV😍

    3. Kommer til å stemme på deg hver LØØRDAG🤩 Gud så vakker du var på bildene!
      har virkelig troa på deg Isabel❤️

    4. Du ser ut som en million!!!

      Kjempekjekt at vi får se deg på TV til høsten, selvom jeg selvfølgelig håpet på at du ville få din egen serie 🙂

    5. Jeg er nok ikke helt i målgruppen din til vanlig, men syns du har en spennende bakgrunn og er veldig spent på se deg i en ny setting. Håper du overrasker og imponerer. Hilsen ettbarnsmor 29.

    6. Så gøy at du skal være med, skal definitivt se på ja 🙂 Stå på, dette blir utrolig gøy å se på skjermen utover høsten!

    7. HÆRREGUUUUD GRATTULERE 😁💖

      DETTA HÆR GLEDE Æ MÆ MASSE TE !!!!! 😁😁😁😁

      SKA STÆMME PÅ DÆ OG EMILIE !!!! 😁😁😁😘😍🧡

    8. Du ser ut som Kim K😍
      Jeg skal uten tvil se på! Tror du vinner hele shiten!

      Stemmer det at du er med på boligjakten også?? Syns jeg så deg og Newa på skjermen istad når de viste reklame for boligjakten på TV 🙈🙈🙈

    9. Visste at det var en årsak for at du plutselig hadde begynt å trene! Haha. Men dette blir gøy 🙂 gøy for oss litt yngre hvertfall, kanskje ikke for den eldre garden som ikke vet hvem noen er pga det nesten bare er influencere🙈

    10. Så utrolig gøy, gleder meg til å se på! Du var så nydelig på pressedagen også, fantastisk fin look og kjole 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg