JEG ER SÅ LEI MEG

Fy søren for en dag jeg hadde i går, og det fortsetter for så vidt i dag også. La meg fortelle…

Jeg endte jo som jeg tidligere har fortalt opp på legevakta i forrige uke fordi jeg var såpass dårlig i formen, og det hadde jeg vært i langt over en uke. Der fikk jeg vite at jeg hadde klart å pådra meg halsbetennelse. Siden det legebesøket har ikke formen blitt noe bedre, den har egentlig bare blitt verre. Likevel har jeg bare pushet meg til å gjennomføre lange arbeidsdager med både innspillingsdager på over 10 timer per dag, samt at jeg reiser rundt i Norge på turné. I tillegg holder jeg på med enda et hemmelig prosjekt, som opptar all den tiden som jeg har til overs når jeg ikke er på innspilling og bokturné.

Som dere kanskje forstår er det mye jobb om dagen, noe jeg så klart ELSKER, men jeg har ikke satt helsa først disse siste ukene. Jeg har jo vært fullstendig klar over at formen min har vært på bunn, men likevel har jeg bare pushet meg selv til å gjennomføre og prestere. Det absolutt verste jeg vet er å skuffe andre, og derfor vil jeg ikke si at jeg ikke kan stille opp, uansett hvor syk jeg er. Det må jeg jobbe på, for helsen er viktigst.

I går satte jeg meg på et tidlig fly til Tromsø for to boksigneringer. På flyet følte jeg meg skikkelig dårlig, og helt plutselig begynte jeg å kaste opp non stop. Jeg kaldsvettet og var generelt veldig dårlig. Når oppkastet ikke ga seg, og jeg hadde kastet opp for fjerde gang på under tre timer, skjønte jeg at jeg måtte ringe til managementet mitt og forklare de situasjonen. Vi kom raskt frem til at vi måtte avlyse begge signeringene, booke meg inn på et hotell og heller fly hjem i morgen. Planen var nemlig at Tromsø turen skulle være en dagstur – jeg skulle på to signeringer, og så fly hjem på kvelden. Jeg hadde rett og slett ikke sjanse i havet.

Jeg får så dårlig samvittighet, for jeg vet at mange hadde gledet seg til boksigneringene her i Tromsø, og jeg hadde gledet meg utrolig mye til å få møte dere også. Tro meg. Det å få treffe dere er noe av det absolutt beste jeg vet, det gir meg så vanvittig mye. Den kjærligheten og den støtten jeg får på denne turnéen er helt ubeskrivelig fin. Jeg fikk oppriktig ikke sove i natt fordi jeg hadde så dårlig samvittighet.. Jeg hater å føle at jeg skuffer dere. Jeg beklager virkelig! 🙁

Jeg vet ikke hvordan det blir nå, om jeg får booket om og kommet tilbake til Tromsø på signeringer ved en senere anledning. Jeg må planlegge sammen med forlaget mitt, så holder jeg dere oppdatert. <3

4 kommentarer
    1. God bedring

      Hva tenker du om bloggere som gjør et poeng ut av at “kroppen min er helt uforandret av å føde to barn”, samtidig som de tar silikon og later som alt er naturlig? Støtter du dette?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg