JEG ER TRAUMATISERT ETTER GÅRSDAGENS HENDELSE

Hei babes, og god lørdag! Håper dere har hatt en super start på helgen hittil. Selv hadde jeg planer om å slappe av hjemme i går, etter å ha vært ute på forskjellige ting fra klokken 09:00 på morgenen. Jeg var helt utslitt etter både møte og en treningsøkt, så da fristet det ikke å gjøre noe på kvelden – til tross for at det var fredag. Meeeen så er jeg jo ikke akkurat kjent for å stå i mot “gruppepress” (haha), så når noen venner ringte meg rundt 21:30 og inviterte meg over, klarte jeg ikke si nei. 

Kvelden startet veldig bra – vi storkoste oss og dro innom flere steder. Vi avsluttet kvelden på Taket, og alt var helt supert – frem til vi skulle ta heisen ned fra Taket på Steen og Strøm. Da var det kjørt.

Heisen var stappfull, og før vi visste ordet av det satt heisen fast….. Jeg har aldri opplevd det før. Det var skikkelig ekkelt, men som jeg sa til vennene mine: jeg er glad jeg ikke var edru. Da hadde jeg fått fullstendig panikk og jeg hadde definitivt ikke klart å holde meg rolig. Vi satt fast mellom 3. og 4. etasje, og der ble vi stående i nærmere 40 minutter. 

Det endte opp med at vaktene måtte ringe brannvesenet, slik at de kunne komme å hjelpe oss ut. Det tok sin tid, og folk ble mer og mer stresset. Oksygenet i heisen ble jo naturligvis også bare dårligere og dårligere jo lenger tiden gikk, i tillegg til at det ble døds varmt ettersom vi var såpass mange innestengt i en liten heis. Usch..

Det var så ekkelt, for man visste jo ikke hva som kunne ha skjedd. Jeg tenker alltid det verste i slike situasjoner, og så for meg at heisen kom til å ryke. Spesielt siden det tok så utrolig lang tid før vi fikk kommet oss ut. 

Etter mye om og men kom redningsfolk til unnsetning ved å tvinge opp heisdøren. Vaktene løftet oss opp, slik at vi kunne krype ut av heisen. Det var litt av en lettelse, for å si det mildt.

Det var ikke en hyggelig opplevelse overhodet. Jeg kommer ærlig talt ikke til å våge å ta heis igjen etter dette. Heretter tar jeg trappen istedenfor, for nå er jeg oppriktig traumatisert etter gårsdagens hendelse.

Helgen min kunne, som dere kanskje skjønner, startet på et litt bedre vis enn dette. Haha.. Heldigvis gikk alt fint, og det er jeg så klart veldig takknemlig for. Dessuten hadde jeg en super fin kveld med en gøy gjeng i går, før dette skjedde. ☺️

7 kommentarer
    1. Har sittet fast i heis selv.var heldigvis ikke alene.det frister ikke til gjentakelse,for å si det sånn.og når mobilen heller ikke funker i nødmodus,da er ikke den mye til hjelp heller😅😅.mn fikk ringt på alarmen i heisen da,mn det tar litt tid.det er sånn hendelse du kan le av litt senere,mn ikke frister til gjentakelse.varm klem❤.

    2. Hørtes ut so edu hadde en fin start men litt kjip slutt der. Min største frykt er å havne fast i en Heis spesielt når den er høyt oppe, å er sjela glad for at jeg ikke har opplevd det enda å håper virkelig jeg ikke opplever det 🙂

      Klem fra meg 🙂

    3. Jeg har alltid vært livredd for å ta heis, så skjønner deg kjempe godt!! Er blitt bedre med årene da. Men hvorfor ikke heller ta trapper, når det er så mye bedre for helsa 😉 heldigvis bor jeg også selv i en leilighet i første etasje med liten hage til! Det er også ekstra praktisk når man har hunder. 🙂

    4. Omg, jeg har også stått fast i heisen på taket steen og strøm, og da var også heisen overfylt. den begynte heldigvis å gå igjen etter sånn 15 minutter når jeg sto fast, men det har nok noe med at de overfyller heisene alltid.

    5. Er det slutt med joss? Siden du ikke har skrevet om han eller vist at dere har møttes på en stund. Det var så gøy å se deg så lykkelig når du var med han.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg