JEG ER VERDENS HELDIGSTE STORESØSTER

VERDENS HELDIGSTE STORESØSTER

Jeg er seriøst verdens heldigste storesøster! Jeg hadde bare planlagt å jobbe resten av kvelden, men så plutselig ringte det på dørklokken her. Rami stod på døren med roser til meg og verdens største glis. Herregud SÅ glad jeg ble!! Først og fremst for å se han igjen, men også for rosene så klart. Verdens skjønneste! En time senere ringer det på klokken igjen, og denne gangen stod Sidra der! Med både donuts og sjokoladekake! Jeg døøør så skjønne småsøsken jeg har! Jeg aner ikke hva jeg har gjort for å fortjene de to, ass. Heldigere blir jeg ikke! Jeg er så sinnsykt takknemlig at dere aner ikke.. <3

Kvelden har gått til å feire min bursdag med disse to skjønningene med andre ord! Rami fortalte meg om ballet, Sidra om de gode karakterene hun har fått i det siste og så oppdaterte de meg generelt på livet. Vi pratet også om sommerferien og hvilke planer vi skal sette til da. Jeg tar de jo alltid med på ferie i løpet av sommerferien, så den ferien har jeg allerede begynt å smått planlegge. Det er favoritt ferien i løpet av året for meg! <3

Nei, fy søren.. Det var en skikkelig hyggelig overraskelse. Mine fine småsøsken som jeg elsker så høyt!! <3

8 kommentarer
    1. Så fantastisk gjort! Elsker bloggen din, den er bare så positiv, og det er aldri noe slikt som «swipe for å sjekke når jeg gråt sist» men heller ordentlige fine opplevelser. Med det så mener jeg at du skriver realiteten, og ikke må finne på ting for å lokke lesere. Du er så flink i det du gjør, kjære deg. Lov meg å aldri slutte med bloggen..❤️

    2. ISABEL SE HER👇🏻

      Hei! 🙂
      Dette er faktisk første gang jeg skriver på bloggen din, hvorfor er det sånn at du er den eneste topp blogger som FAKTISK ser rik ut, det bare pøser penger ut av hele deg! med klær, reiser, spisesteder, vesker, sko, operasjoner, leilighet til 29 tusen kr leie osv osv osv. Hva skjer med alle de andre bloggerne bare ser så vanlig ut og A4 ???
      Heler gidder de ikke og si hvor mye de tjener i mnd eller året. Hva tenker du om det?

      Også et random spørsmål til
      Føler du deg ensom?

    3. Så nydelige de er! Og de er jo superheldige som har en så god storesøster. Syntes alltid det er så hyggelig å lese når du skriver om disse to, for det er så tydelig hvor stolt du er over de!

    4. Herlig ❤️

      Jeg har akkurat lest ferdig boken din. Leste den på en dag!! For en bok 👏👏⭐️
      Det jeg lurer på er hvordan forholdet ditt til fosterfamilien er i dag? Har de kommentert det du skrev i boken?

    5. Ble faktisk litt sånn rørt av dette innlegget! Fy søren, så glad jeg blir av å lese om hvor bra dere har det sammen! Så sinnsykt søte og snille søsken du har. Blir så glad over hvor mye du deler, og det at du tar dem med på ferie. Tror faktisk ikke det går an for deg å forstå hvor sinnsykt glad jeg er på dine vegne!

      Stå på videre fine Isabel❤️ Du har oppnådd så sinnsykt mye!!❤️❤️

    6. Fine, flotte søsken du har. Lillesøster er veldig lik deg🌹, og mest av alt har de en hærlig storesøster. Bloggen din er så positiv og fin. Du tar vare på familien din, noe absolutt en del andre bloggere ikke gjør. Du spiller heller aldrig offer. Voksen og reflektert ung dame er du. Stå på du ligger på toppen av blogg lista og det fortjener du❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg