JEG ER VIDERE I SEMIFINALE I VIXEN (!!!)

Åh, fy søren for en hyggelig overraskelse jeg fikk i går! Jeg var å spiste middag på Sumo da meldingen som lød som følger tikket inn: “DU ER VIDERE I SEMIFINALE I VIXEN!! 👏🏼👏🏼👏🏼“. Altså, jeg begynte å grine av lykke. Jeg følte meg passe dum der jeg satt å skalv og gråt om hverandre midt på Sumo, men fy søren… Dette er virkelig stort for meg. Jeg har blogget i tre år nå, uten å bli nominert til noe som helst. Det at det endelig skjer er så.. ja, hva skal jeg si? Jeg synes det er helt uvirkelig og jeg setter uendelig stor pris på alle dere som har stemt meg til semifinale. Tusen millioner takk!!! <3

Jeg er nominert i to kategorier: folkets favoritt og årets business. Jeg er SÅ glad!!! Nå er jeg så spent på selve Vixen Awards, for å se hva utfallet blir. Jeg våger aldri å ha for høye forventninger til slik, da jeg er klar over at det er mange flotte mennesker i samme kategorier som fortjener det mer enn meg. Men Gud, det er virkelig en ære å bli nominert.

Dette skjedde som sagt når jeg satt på Sumo, og se hvor skjønn Newa er som fikset dessert med gratulasjon til meg! Dette var SÅ utrolig fint gjort. Tusen millioner takk, Newa. U a real one! <3 Videre satt familien og jeg å feiret og skålet mens vi hygget oss i hverandres selskap. Det er så rørende å se hvor glad familien min blir på mine vegner. Jeg er jammen heldig!

Dersom dere vil stemme på meg, kan dere gjøre det her.  

25 kommentarer

Siste innlegg