JEG HÅPET DET IKKE SKULLE SKJE MEG

Dagens glam look. ☝🏽😜

Jeg har alltid vært den som har ledd av vennene mine når de har blitt fyllesyke dagen derpå. Der har jeg suttet, i god form – uten hodepine, ingen kvalme. Men nå ladies and gentlemen, NÅ har jeg fått karmaen slengt rett tilbake i trynet. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å akseptere at jeg har blitt en av de som lider av fyllesyke. Gosh… Jeg lider. Alt jeg har gjort i dag, er å ligge i fosterstilling på sofaen og prøvd å komme meg gjennom dagen. 

Jeg har hørt at så fort man bikker 25, går det downhill. Jeg tror jeg kan skrive under på det. Vi feiret Oskars 23 årsdag i går, og det gikk mildt sagt hardt for seg. Jeg er glad det er et år til neste gang, haha. Hele gjengen var samlet, og den ene er galere enn den andre. Med god stemning og festglade folk, blir det fort et par drinker/shots/vinglass for mange… Usch, jeg blir faktisk oppriktig kvalm bare av tanken på alko.

En superfin kveld var det i hvert fall! Det var så gøy å være alle samlet igjen. Jeg er veldig glad for at jeg ble kjent med Erik, Oskar, Mathias, Ina og Newa gjennom PH. Vi holder fortsatt sammen, 1,5 år senere. <3

Nå må jeg nok tenke meg litt mer om når jeg skal ut, for denne bakfyllen er IKKE gøy. Jeg trekker tilbake alt jeg har sagt til vennene mine når de har vært bakfulle, og jeg ikke… Karma is real. 😭

Nå har jeg akkurat fått mamma hit, for å lage meg mat. Jeg er totalt udugelig. Laks, poteter, brokkoli og saus står på menyen. Yummmsi. Håper det gjør susen. Jeg ba om sunn middag, bare sånn for å kompensere for gårsdagens. Haha. Alt handler vel om balanse, ikke sant?

7 kommentarer
    1. Haha, uff! Jeg ble ordentlig fyllesyk for første gang i mitt liv i februar i år, jeg har erklært meg fullstendig avholds siden den gang. Jeg mener, jeg kjenner fremdeles på det bare jeg kjenner lukten av alkohol, haha!

    2. Bare vent du, fyllesyken blir ikke noe lettere med åra. Yes to hangover bars with sur stoff haha 🤩 hashtag stay sober kids

    3. Er 26, får ordentlig hinnsides MIGRENE bar jeg tar en pils – så jeg har gitt opp alkohol denne sommeren! Haha, hardt å vokse opp.

    4. Jeg var mye verre fra 18-22. Da blandet jeg og drakk alt og ble så sinnsykt dårlig dagen derpå. Nå som jeg er eldre (26år) har jeg lært å begrense meg til 1-2 forskjellige alkoholholdige drikker + jeg slutter å drikke 2 timer før jeg skal legge meg. Gjør underverker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg