JEG HAR BLITT OVERRASKET MED TUR TIL PARIS PÅ VALENTINES (!!!)

Jeg har ikke ord for hvor rørt jeg ble i går kveld. Jeg vet ikke hva jeg har gjort for å fortjene en så fantastisk fin, omtenksom, støttende og døds skjønn venninne som Newa. OK, er dere klar? Hold dere fast!

I går kveld spurte hun meg om hva e-post adressen min er, og etter en liten stund tikket det inn en ny mail fra henne:

HAR DERE SETT NOE SÅ SKJØNT???? Jeg dør!!! Da jeg leste mailen i går begynte jeg å gråte, uten å overdrive. Jeg ble så utrolig rørt av hvor utrolig fint gjort dette er! Herregud, jeg kjenner jeg blir helt tårevåt nok en gang i skrivende stund. Jeg føler meg så utrolig heldig som har en så vanvittig fin venninne som er så omtenksom.

Jeg hater jo i grunn at folk rundt meg bruker penger på meg, og derfor protesterer jeg ALLTID, så jeg antar at det er grunnen til at Newa gjorde dette uten å høre med meg først haha. Hun er for skjønn!

Nå blir det søren meg valentines i selveste PARIS med bestevenninnen min! Kan man be om noe bedre? Vi skal storkose oss! Både Newa og jeg har lovet hverandre at vi ikke kan finne oss kjærester frem til da, haha. Jeg trooor det skal gå veldig fint.

Jeg gleder meg vanvittig mye til å oppleve Paris igjen. Jeg har riktignok vært der en gang før, men da var jeg rundt 14-15 år, sammen med fosterfamilien min. Vi reiste dit i hovedsak for å se på Tour De France, så jeg har ikke akkurat opplevd så mye av det Paris har å by på.

ÆÆHHHH JEG ER SÅ TAKKNEMLIG OG GLAD!!! Tusen millioner takk igjen, Newa! Man skal virkelig lete lenge etter en så fin sjel som du. Love you! <3

Har dere noen gode tips til hvor å feste, shoppe og spise? Vi tar i mot alle anbefalinger med stort takk! <3

16 kommentarer
    1. Det er meg en tjeneste at du ønsker å tilbringe Paris med meg, og ikke minst fortjener du virkelig dette etter alt du har gjort for meg. Blir like glad når du skriver så mye fint om meg og så rørt for en så liten greie.
      Gleder meg til en ny jentetur med deg bestie❤️ Og du skal virkelig få oppleve Paris ordentlig nå!

      Love u alot!!

    2. Middag på Kong er et must og dinner/drinks/party på La Matignon er også et must!

      Ellers elsker jeg pizza på Pizza Chic og burger på Ralphs (restauranten til Ralph Laurent).

      Lunsj på L’Avenue er også å anbefale!

      Mitt favvo-hotell er Hotel Costes, dyrt å bo der – men superkult for å bare spise lunsj eller ta en drink!

      God tur, Paris er virkelig verdens beste by! ❤️

    3. Så koselig! Du fortjener å bli tatt vare på du og! Virker som du tar godt vare på de rundt deg, fint at du og kan bli skjemt litt bort av noen som er glad i deg❤️

    4. Wææ så snilt gjort som du seff førtjænte sia du alltid e så god me alle rundt dæ som ho også sei ❤

    5. Dropp transport og bruk beina. Vi gikk flere mil daglig, og jeg fikk med meg alt og mer enn det også!! Metro er stress, men har man råd til taxi så for all del.

    6. Dere må opp til Sacre Coer og Montmartre (?)! Går også å spise i Eiffeltårnet, noe som var veldig kos. Tror dere må bestille god tid i forveien, da. Så burde dere spiser makroner, for ingenting er som makroner i Paris!

    7. Wow, så utrolig herlig og fint. Merket jeg ble litt rørt selv. Dette fortjener du absolutt, og så utrolig snilt av Newa. Håper dere får en sykt gøy tur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg