JEG HAR BURSDAG I MORGEN – MINE PLANER

Reklame | nelly

TOPP HER & BUKSER HER

Hei fininger! Omg, dette føles rart.. I morgen fyller jeg år!

Vanligvis har jeg elsket å fylle år i april. Starten på våren – det er alltid god stemning! Men i år derimot, hater jeg det. Det kommer til å bli så rart å ha bursdag i morgen, men ikke kunne feire noe spesielt. Heldigvis har jeg familien min som jeg skal tilbringe dagen sammen med (evig takknemlig for dem), men det er likevel noe spesielt ved det å ikke kunne dra ut å gjøre noe. Ut å spise, treffe venner, ta noen drinker, ha bursdagsfest.. Dere vet.

Det blir rart.

Planen var eeegentlig å ha tidenes største bursdagsfest i år. Jeg hadde lyst til å leie BAR Tjuvholmen og invitere alle mine venner og bekjente på tidenes party. Jeg har aldri hatt en svær feiring tidligere, og derfor tenkte jeg endelig å slå på stortromma i år. Jeg er evig glad for at jeg ikke rakk å planlegge for mye før alt dette skjedde. Det hadde vært enda kjipere, så jeg får jo prøve å fokusere på det positive i det minste. Forhåpentligvis roer alt dette seg ned med tiden, og da er det ingenting som står i veien for å ta igjen feiringen ved en senere anledning.

Planene i morgen er i hvert fall disse:

🎂 Dra til mamma så fort jeg står opp.

🎂 SMINKE og pynte meg!! Vurderte eeeegentlig å drite i det ettersom vi bare blir værende hjemme med familien uansett, men HEY – det er tross alt min bursdag!

🎂  Feire dagen med familien. Jeg vet ikke hva de har planlagt, men alt jeg vet er at feiringen blir hjemme hos mamsen. Det blir dog litt trist at Jasmine ikke kan være med, da hun er midt oppe i eksamen..

🎂 Overnatte hos mamma.

🎂 Vlogge!

Det er stor kontrast på bursdagen min i år, sammenlignet med i fjor. Husker dere at jeg feiret min 25-årsdag i Las Vegas med jentene? Det var SÅ gøy!! Lite visste jeg da om at min neste bursdag kom til å se ut som den gjør nå. Jeg mener, pandemi? Hvem skulle ha trodd? Det er så absurd å tenke på hvilken situasjon vi befinner oss i for tiden..

Et bildedryss fra bursdagen min i Vegas i fjor:

Savn…

Selv om jeg synes det er ufattelig kjipt at bursdagen min kommer til å føles noe trist på grunn av omstendighetene, er jeg evig takknemlig for at jeg har en familie å feire med som jeg elsker over alt på denne jord. Jeg velger også selvfølgelig å respektere myndighetenes krav om hvordan vi skal håndtere denne situasjonen, og derfor velger jeg å ikke invitere fire venner hjem til meg for å feire heller. Jeg vil være på den sikre siden og ikke ta noen sjanser. Jeg vet at man egentlig kan være samlet maks fem stykk dersom man holder to meters avstand, men jeg føler ikke at det er rett å gjøre. Derfor sparer jeg heller feiringen til senere, når ting roer seg ned og alt føles tryggere. ❤️

Det føles dog virkelig ikke som jeg har bursdag i morgen. Det føles ikke litt ut som det en gang. Helt sikkert på grunn av omstendighetene. Men jeg er helt sikker på at dagen i morgen blir fin uansett! <3 Fin, men annerledes. Jeg vil også få sendt en god klem til alle dere andre som også har eller som har hatt bursdag i denne tiden. Vi får feire med en heidudranes fest senere, babes!! 🙏🏼

17 kommentarer
    1. Jeg forstår godt at det føles litt leit med en stor kontrast i årets feiring fra tidligere altså! Men, du er jo sååå heldig allikevel! Jeg har ikke treft familien på lenge, og blir alene hele påsken. Holder oss hjemme alle sammen. Så vi sitter på hver vår kant alle sammen… Savner de veldig nå… Trist, men det er for det beste! Vi må mingle minst mulig nå, så sånn ble det i år! :-/

    2. Er det egentlig forskjell på å samle 4 stk nå,enn å invitere folk hjem når du var i karantene og ikke visste om du var smittebærer eller ikke??

    3. Har hatt bursdag ganske tidlig i dette, vet hva du mener. Stille! Gaver kom i posten. Men men, frisk som en fisk, HELDIGVIS. Gratulerer med morgendagen!

    4. Hei isabel! Hvor er de hvite buksene fra den med den rosa toppen? Har du en link som du kan legge ut på Instagram? 🙂

    5. GRATULERER MED DAGEN VÆRDENS BÆSTE ISABEL 😍 💖 HÅPE DU FÅR EN KJÆMPE FIN DAG HJÆMME I STUA DE 💖 💖 💖 KLÆM FRA DIN FASTE LÆSER OG KOMMENTERER FRA MANGE ÅR TILBAKE UANSETT OM Æ IKJE ALLTID E LIKE AKTIV PÅ KOMMENTAR FRONTEN E Æ FORTSATT INNE KVÆR DAG😍 🧡 HIPP HIPP HURRAAA 🧡 🍨 🍬 🍫 🎉 🎁 🎈 🎀 🧸😃 💖 Æ E KJÆMPE GLA I DÆÆÆ VÆRDENS BÆSTE ISABEL 🧡
      KLÆM FRA K. 😃 💖
      💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖

    6. SEND GJÆRNE NAVN OG ADRÆSSEN DIN PÅ MIN EPOST, SÅ SKA Æ FIKSE VÆRDENS BÆSTE BURSDAGSGAVE TE DÆ SOM DU VIL ELSKEEEE 💖

    7. Jeg hadde også bursdag på tirsdag, det ble litt annerledes enn hva jeg hadde forestilt meg. Men det er egentlig bare å gjøre det beste ut a situasjonen❤️ Gratulerer med dagen!!❤️

    8. GRATULERER SÅÅÅ MASSE MED DAGEN ISABEL🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰!!! Jg er en av dine største fan!! Følger deg på altt!!!<<333 Du er seriøst forbildet mitt!! Du er sykt pen og har et varmt hjertet!!! Har møtt deg 1 gang da du var med familien på tusenfryd og det var HEEEELT fantastiskkk!!!!!!! Du er sååå snill og HERREGUDDD JEG ER BARE SÅÅ GLAD I DEG!!!!!!!🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰💖🥰❤️🥺🥺😍😘😘 KOS DEG MASSE IDAG MED DEN FANTASTISKE FAMILIEN DIN🥰💖 Håper virkelig du leser dette!!!<3

    9. Gratulerer med dagen fine Isabel😃🥳
      Håper du får en kjempefin dag med familien🥰❤️ Ønsker deg alt godt!⭐️
      Har selv bursdag nå i april og den blir litt annerledes i år- tror jeg blir aleine mest sannsynlig men får bare gjøre det beste ut av situasjonen så ordner det seg!☺️🦋👍🏻
      Kos deg masse i dag – du fortjener kun det beste!🙏🏻⭐️

    10. Hvorfor holdt du karantenereglene etter utenlandstur så strengt når det første du gjør etter dette er å henge med forskjellige folk + ha film team hjemme hos deg?

      1. Enig! Det er det jeg mener med at det er så teit å HYLLE de som MÅTTE være 14 dager i karantene, mens vi som gjør det FRIVILLIG myyye lenger enn 14 dager? Hvor er logikken?

    11. Skjønner ikke logikken med å ikke invitere 4 venner hjem til seg, men så har du et kamerateam der inne. Gir ikke mening. Hadde du tatt det seriøst hadde du ikke invitert noen, utenom familie/noen få faste.

    12. Gratulerer såå mye med dagen! Skjønner VELDIG godt hva du mener, jeg blir selv 30 år på Fredag å hadde tenkt en stoor feiring for å “glemme” litt hvor gammel jeg blir 😂🙈 men man må bare gjøre det beste ut av det 🙂 ha en superfin dag på din bursdag å kos deg med familien😍

    13. Did you know that anorexia, inadequate sleep, psychological stress and abuse stunts your growth? Which my explain why your sister is taller than you already

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg