JEG HAR FÅTT MEG PERSONLIG TRENER!

Nå var det jammen på tide at jeg tok denne oppstartingen av treninga på alvor! Det er fort gjort å si “nå skal jeg begynne å trene igjen” uten å faktisk gjennomføre det. Akkurat det har det vist seg at jeg er en ekspert på. Men nå, dere? Nå har jeg fanken meg fått meg en personlig trener, og NÅ kan jeg virkelig si at jeg HAR startet å trene igjen!

På onsdag var jeg på en prøvetime på Optimal Trening for å se hvordan det føltes. @HenrikAukland (pt-en min) gjorde meg veldig trygg og super motivert! Det føltes godt etter prøvetimen, så da bestemte jeg meg for å bare kjøre på. Jeg hadde min andre PT-time i dag, og den gikk super bra til tross for at jeg er eeekstremt støl etter onsdagens økt. Det er digg å kjenne at jeg har brukt kroppen igjen, så jeg skal ikke klage på gangsperren. 

Her har dere @HenrikAukland – mannen som skal få meg i form!

Det å komme tilbake på trening etter typ 2-3 år borte føles meget merkelig. Det er skikkelig kjipt å se hvor utrolig svak jeg er, og at kondisjonen er på bunn. Jeg har jo trent så og si hele livet, og har alltid vært glad i å være i aktivitet. Dessverre forsvant den interessen etter dette “nye livet” mitt tok fart. Det er synd, men det kan jo bare gå en vei nå – opp og frem!

Jeg skal ha tre økter med pt-en min i uken. Jeg vil ikke starte “rolig”, men heller midt på treet. Jeg vil komme meg i form kjapt, og derfor prioriterer jeg treningen veldig fremover. Jeg er lei av å ofte bli syk fordi immunforsvaret mitt er ræva, jeg er lei av at kroppen min er så svak OG jeg er driiiita lei av å bli andpusten når jeg skal gå opp trappene til søsteren min sin 4-etasje. 

Dette blir skikkelig gøy! Jeg gleder meg spesielt mye til å ta dere med på denne reisen også. Jeg føler at jeg har tatt en skikkelig bråvending nå, med fokus på leilighet og nå treningen. Det er fint å kunne dele litt nye ting her og på sosiale medier, i tillegg til at jeg får meg nye, sunne interesser. 

Jeg ser for meg at jeg poster en del fra treningsøktene med dere på Instagram fremover, slik at dere også  kanskje kan finne motivasjonen til å ta tak i treninga? Jeg vil være med på å motivere dere til å ta mer vare på kropp og helse, på lik linje som dere motiverer meg til å være den beste versjonen av meg selv. 

NU KÖR VI!

19 kommentarer
    1. Bra!!!! Trening er min lidenskap! Jeg lever seriøst for det! Blir sååå glad når folk tar tak å vil komme i form! Hurra! Du kommer til å komme deg fort i form skjønner du! Det handler om å ikke slutte! Promise? Klem! 🌹❤️

      1. Dette er kampanjen for kamera overvåking på slakterier ikke grisefarmer altså gårder. Du får aldri en bonde med på frivillig kamera overvåking på privat eiendom. Og uansett så er dette et innlegg om trening.

    2. Stilig 🙂

      Kan æ spørre ka du må betale ? 🙂 har også plana om og få mæ sånn men nån sei det kosta snær 15.000 kr før og ha en.. så bli jo usikker.

    3. Supert! Når immunforsvaret ditt er nedpå er det mer enn bare trening som må til. Slurver du med kosthold er det en sak, pluss at søvn er viktig. Vær snill mot hele deg, det er typ hele essensen.

    4. Hei ISabel!

      https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2019/MDDP11000519/avspiller Håper du kan se denne dokumentarserien til Brennpunkt om griseindustrien i Norge. Noe av det vondeste jeg har sett. Griser er ekstremt intelligente og følsomme dyr, Dere bloggere har en så stor mulighet til å virkelig endre dette en gang for alle.

      “Pigs are actually considered the fifth-most intelligent animal in the world—even more intelligent than dogs—and are capable of playing video games with more focus and success than chimps! They also have excellent object-location memory.” Og har høy emosjonell intelligens og er følsomme.

      Tortur, mishandling og overgrep mot griser på norsk jord.

    5. Hva har du sagt til PTén din at er målet ditt med treningen?:D Kan du svare på det på insta eller på ukens spørsmål eller noe? Er det bare helsa, eller vil du også ha mer markerte muskler? Legge på deg muskler, stramme opp eller er det bare bedre kondisjon osv for å fungere i hverdagen?:)

      Gleder meg mye til å følge med på treningen, det er gøy!!

          1. Av hensyn til vedkommende, velger jeg å ikke henge personen ut ved navn. Men kan si som så, at den saken ikke anngår Isabel.

      1. Av hensyn til vedkommende, velger jeg å ikke henge personen ut ved navn. Men kan si som så, at den saken ikke anngår Isabel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg