JEG HAR FÅTT MIN EGEN TV-SERIE!!!!

Dette er HELT vilt!!!

6 kommentarer
    1. Hei
      Gratulerer med egen TV serie. Kjempe gøy å skjønn du er.
      Jeg så på YouTube at du ikke synes nor om gardiner, og hadde et forslag til ikea har slike skinner dom man noterer i taket og sett de litt ut fra vinduet ca femten cm feks å heng opp noen lyse duse ikke lys tette men svale og tror du ville vært fornøyd å fått det litt skjermet hjemme som du nevnte. Jeg vet ikke om det er din stil men jeg tenkte å skrive det inn til deg.
      God helg flotte du.

    2. Hei!
      Ble obs på noe. Sumo har laget en artikkel om kommende serier for høsten, og har blant annet skrevet kort om din. Der nevnte de om andre prosjekter du jobber med, og jeg kan ikke huske at du har sluppet nyheten om disse prosjektene? Er det en glipp fra Sumo sin side? 🧐 tenkte jeg bare skulle gi beskjed i tilfelle, da jeg har forstått at du har flere hemmelige prosjekter på gang, som ikke er blitt fortalt enda.

      Men herregud kor jeg unner deg suksessen. Virkelig. Du e rå og du er en utrolig god person med et godt hjerte ❤️

    3. Heia:)

      Jeg vil bare si at jeg er en av dem som var svært kritisk til deg i begynnelsen av din blogg karriere.
      Jeg var helt overbevist om at bloggen din ville dø ut og at du selv ville stå på stedet hvil mentalt sett. Men jeg tok feil. Grundig feil.
      Du har vokst og utviklet deg så vanvittig mye på alle områder.

      Jeg følger med på influensere fordi jeg snart har en tenårings datter og er det noe jeg er redd for så er det at hun skal bli så påvirket at hun tror hun ikke er god nok som hun er.

      Fortsett på den stien du er nå.
      Og til dere andre voksne som kanskje også følger med, husk hun er en ung voksen. Hun har begynt å påvirke i riktig retning i motsetning til mange andre som utelukkende spiller på kropp og operasjoner.

      Stor klem til deg Isabell og ikke stopp med å overraske verden med hva du får til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg