jeg har flyttet inn!

Reklame | nutrilashes

DERE!!! Jeg har endelig offisielt flyttet inn i leiligheten min!!! 😍 Herlighet SÅ glad og fornøyd jeg er! Jeg flytta inn på fredag, og har egentlig drevet med flyttekaoset hele helgen, bortsett fra i går da jeg var på finalen av SVD. Mer om finalen senere.

Det føles ganske uvirkelig at jeg har sovet min første natt her. Oppussingen har pågått i flere måneder og jeg har bare gått rundt å ventet på at alt skulle ferdigstilles slik at jeg endelig kunne flytte inn. Dere har hørt meg mase om leiligheten i månedsvis nå – men endelig er den tid over haha! Mamma og Sidra hjalp meg den første dagen, med å rydde på plass, vaske og handle. Det gjenstår mange flytteesker og kofferter fulle av klær og sko som skal organiseres inn i walk in closetet mitt. Det er det som kommer til å ta lengst tid, men vi har kommet godt i gang. Det er ubeskrivelig digg å endelig ha oversikt over garderoben min. Alt har vært nedpakket i mammas bod de siste månedene, og det kan jeg mildt sagt si at har vært sykt kjipt.

Første måltidet i leiligheten – haha. Big One pizza og cola zero, i kjent Isabel-Stil!

Som sagt er det veldig kaos her nå. Stua er overfylt med esker, og det eneste som egentlig er på plass er min nye seng. Alt annet er bestilt og ventes levert innen to uker-ish. Sofaene jeg har bestilt er dødsfine, det eneste jeg er litt redd for er hvor komfortable de er. Jeg har nemlig bestilt de på nett fra Sverige, uten å teste de først. De var bare så sjukt fine at jeg var nødt til å ta sjansen. Krysser fingrene for at de er like comfy som er er fine!

I matpausen satte jeg på en episode av Wahlgrens Värld. Elsker den familien!

Første dusjen i leiligheten – check! Alt må dokumenteres for fullt nå, haha! Alt føles så stort, og jeg må ydmykt innrømme at jeg er ekstremt stolt over meg selv.

Ahhhh! Dere kan tro det var digg å bli nydusjet og hoppe i sengen. Jeg har investert i tidenes deiligste dyne som er så sjuuukt fluffy og god! Jeg måtte bare når jeg så den i butikken, jeg har aldri sett en så fluffy dyne noensinne. Nå skal det mye til for at jeg fryser i vinter i hvert fall.

En ting jeg alltid gjør før jeg legger meg er å påføre favorittproduktet mitt til vipper og bryn. Nutrilashes er et vippe og brynsserum i ett, som virker som bare fy! Det styrker veksten til brynene dine og gir deg lange og fyldigere vipper. 

Nutrilashes er svært enkelt å bruke, og du trenger bare å legge ett strøk per dag. Selv gjør jeg det før jeg legger meg, og ofte på morgenen også – selv om man egentlig bare skal påføre det en gang daglig. Jeg har bare blitt skikkelig hooked av å se resultatene, så derfor klarer jeg ikke dy meg haha.

Serumet påføres akkurat som en vanlig eyeliner nederst på den øvre vippekanten og skal ikke tørkes av. Det er best å ta det på om kvelden etter at du har renset huden rundt øynene. Vent så noen minutter før du påfører de faste hudpleieproduktene dine, og la det virke over natten.

Når du bruker Nutrilashes på brynene, påfører du et tynt lag og lar det virke akkurat som med vippene. Du skal ikke tørke av serumet. Du kan forvente synlige resultater etter 4–6 uker.

Nutrilashes inneholder kun naturlige ingredienser, og er veldig skånsomt. Selv har jeg ofte reagert på serumer, da jeg er ganske sensitiv. Jeg har aldri opplevd noe ubehag av Nutrilashes, så det sier sitt!

Du får nå Nutrilashes til kun 249 kroner HER! 💕

14 kommentarer
    1. Hei! Leiligheten din ser nydelig ut<3 kan du vise bilde av sofaene, og hvilken nettside de er fra? jeg er på leit etter nye sofa selv.. og hvilken dyne er det og hvor fant du den?

    2. Ååå gratulerer ♥️ måtte bare si det igjæn, ønske dæ masse masse lykke te i den nye leiligheta ♥️🥰

      Vil vældi gjærne se den nye sofaen og kor du har bestilt den ♥️

      Mange svænske sie me sykt fine sofaer, så du kjæm garantert te og bli super fornøyd ♥️♥️

      Klæm ♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg