JEG HAR FLYTTET

Reklame | nelly

Hei fininger! Jeg føler at det er evigheter siden jeg har oppdatert dere på hva som foregår i livet mitt, men sånn har det bare blitt ettersom jeg har gått gjennom en veldig tung tid. Jeg prøver å se fremover og komme tilbake til normale rutiner, selv om jeg har flere episoder i løpet av en dag hvor jeg er nødt til å virkelig gjøre alt for å klare å i det hele tatt tenke på noe annet, og ikke løpe inn på badet hvor jeg lar tårene renne. Alt jeg vet er at savnet aldri noensinne kommer til å bli borte, men at man lærer seg å leve med det på et eller annet vis. Det er for meg ganske vanskelig å tro på akkurat nå da jeg konstant har en stor klump i magen som hele tiden påminner meg om det som har skjedd. Jeg tror jeg på mange vis fortsatt prøver å overbevise meg selv om at det hele bare er et mareritt som jeg snart skal våkne opp i fra. Det er så vanskelig å blogge som “normalt”, da jeg ikke føler meg som den livsglade Isabel som jeg vanligvis er. Men jeg skal likevel være her og dele alt fra livet mitt, på både godt og vondt. Vit bare at jeg setter uendelig stor pris på dere. Sånn virkelig. <3

I går flyttet jeg. Leiligheten jeg bodde i på Majorstuen har vært super fin å bo i, men det har helt ærlig vært så mye styr. Komfyren har ikke fungert, kjøleskapet var det noe feil med, lysbryterne fungerte ikke.. Det har vært en on going struggle siden jeg flyttet inn dit, noe som har vært utrolig slitsomt og irriterende med tanke på at jeg betalte 28.000 kroner i husleie hver eneste måned. Da skulle man jo trodd at man fikk det man betalte for, eller i det minste at ovnen ble fikset da den tydeligvis manglet en del. Jeg “sa opp” leiligheten allerede en måned etter jeg flyttet inn (så fort ble jeg lei alt styret), med tanke på at det var tre måneders oppsigelsestid som jeg ikke kom meg unna. Derfor har jeg lenge visst at jeg skulle flytte ut i dag, og den dagen har jeg egentlig bare gått å ventet på. Endelig er den kommet, og nøklene ble levert i dag tidlig!

Det er litt trist å forlate leiligheten også, jeg har tross alt skapt mange fine minner der i løpet av de fire månedene jeg har bodd der. Alt fra jentekvelder typ hver eneste dag (haha), vorspiels og narspiel med gode venner, latter og glede. I denne leiligheten kom også J å besøkte meg for første gang. Det er ganske koselig å tenke tilbake på alle minner vi har skapt der. Det må jeg virkelig si. <3 I tillegg var jo leiligheten i seg selv helt utrolig fiiiin!

Søsteren min lo godt når hun så hvordan jeg hadde pakket… Fryst mat i en forbanna Louis Vuitton pose… 😂 Jepp, Isabel Raad i et nøtteskall, haha. 

GENSER HER

Jeg følte meg så ufresh og ekkel etter utflytt i går. Altså, jeg bodde i 4. etasje – UTEN HEIS!!! Blææææh… Jeg vet IKKE hva jeg hadde gjort uten beste Newa og Golnaz sin hjelp i går. De var noen helter som stilte opp, nok en gang. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det nå, men fy faen så forbanna heldig jeg er som har så ekstremt fantastiske venner. LOVE YOOUUUU!!! <3 

Dette er også meg i et nøtteskall… Normale, oppegående mennesker har kanskje leid seg en varebil eller lignende når de skal flytte, mens jeg? Jeg bestiller en stor maxitaxi og smadrer alt jeg eier og har inn i den stakkars bilen. Gud, jeg er ikke frisk. Stakkars taximann, sier bare jeg. Han fikk seg en liten (mindre) hyggelig overraskelse. 😅 Unnskyld…. 

27 kommentarer
    1. Hvor skal du bo nå? 😀
      Og du, det er helt forståelig at bloggen er litt på halv 12 nå <3 sånne ting tar tid og ingen forventer at du etter så kort tid skal være livsglade Isabel!

        1. Ja 🙂 det er normalt å si her jeg bor. Det betyr at den går halvveis/nedprioritert. 50% av hva hun pleier å gi oss. Forståelig nok nå? Tror egentlig du skjønte hva jeg mente, men alltid greit for folk som ikke har bevegd seg rundt i Norge og få forklart betydninger og dialekter 😀

    2. Har du kjøpt leiligheten? 🙂
      Hvis nei, hvorfor ikke? :O bare tenkte med en slik inntekt som du har kommer man seg inn på boligmarkedet? 🙂

    3. Synes ikke Joss det er litt rart at du driver og henger og klemmer på andre menn og legger ut på snap? Og at du alltid blir kjent med kun menn på tur? Hadde han gjort det samme hadde det nok blitt et eneste stort drama uten like.

    4. Kan du ikke melde deg på boligjakten? De søker folk, hadde vært gøy å sett deg på jakt etter den perfekte leiligheten 😊

    5. Kan du være så snill å linke til jakkene dine? De korte, den ene var beige og den andre var svart jeans, pleaseeeeeee finner aldri fine jakker og du har alltid nydelige jakker Babe

    6. Hva med møblene da? Hadde ikke du kjøpt møblene eller sto de der fra før?

      Håper du finner noe å kjøpe snart!

    7. Hvor bodde du på majorstua? Det ligner så veldig på der jeg bodde for mange år siden, jac aalls gt 32…

    8. Hahaha, jeg smilte godt her jeg står bak kassa på jobb nå, av deg. “Vanlige folk ville kanskje…” hahaha. Godt ikke alle er A4. Du er jammen meg noe for deg selv. Lykke til med boligjakten <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg