JEG HAR IKKE PERSONLIG ASSISTEN LENGER

En liten life update! Det er på sin plass. Ting skjer i livet, men det er ikke alltid man husker på å dele hver detalj. Men akkurat dette er i grunn ganske vesentlig å fortelle om, da dere har vært med på prosessen.

Jeg ansatte kusina mi til å være min assistent tidligere i år, som dere kanskje husker. Jeg hadde en vanvittig stressende og super hektisk periode med alt for mange baller i luften på en og samme tid. Tiden ikke strakk til. Jeg følte meg konstant utslitt og helt hjelpesløs med tanke på alt jeg skulle prestere på og få tid til. Det er kanskje litt sånn “hvor mye jobb kan liksom en blogger ha”, og jeg skjønner tankegangen. Greia er at i denne bransjen er det veldig vanlig å holde på med forskjellige prosjekter som man må holde hemmelig inntil man kan dele det. Jeg har, og holder fortsatt, på med et enormt prosjekt som jeg gjør helt på egenhånd. Dette tok utrolig mye tid for meg i starten, da alt arbeidet stod på som verst. Dere husker kanskje Italia-turen jeg var på? Det er i forbindelse med dette prosjektet. I tillegg var det flere innspillinger på gang som så klart tok masse tid, ved siden av alle samarbeid, møter, blogg, YouTube og sosiale medier.

De siste to månedene har ting roet seg veldig ned. Jeg har lært meg å sjonglere ting bedre, i tillegg til at jeg har blitt mye flinkere til å si nei når jeg føler at jeg har for mye på skuldrene mine. Det var jeg elendig på tidligere i år.

Etterhvert som tiden gikk, ble det mindre og mindre å gjøre for Golnaz. Jeg fikk dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde nok jobb for henne å gjøre, samtidig som hun følte seg dårlig av samme grunn. Hun ville jo ha ting å gjøre på jobb, forståelig nok. Ellers blir det jo tross alt en ekstremt kjedelig hverdag på arbeidsplassen. I tillegg ansatte jeg jo henne på fulltid, som betydde at det var vanskelig for henne å da eventuelt søke en ny jobb.

Det endte opp med at vi begge kom til enighet om at jeg egentlig ikke trengte en assistent lenger, og at hun ville ha en mer arbeidsom jobb. Hun er jo tidenes arbeidsjern og elsker å kunne prestere. Hun elsker utfordringer og det å ha mye å gjøre, og det kunne ikke jeg tilby henne etterhvert. 

Hun sluttet hos meg, og knappe en – to uker senere hadde hun fått seg en ny jobb, som hun stortrives i! Jeg er bare sjeleglad for at alt ordnet seg. Jeg husker at mange advarte meg fra å ansette familie, men det var helt ærlig aldri et problem for oss. Vi er såpass close at det ikke hadde blitt problemer uansett, men bare gøy å kunne jobbe sammen. Vi omgikk jo hverandre døgnet rundt uansett.

Siden hun startet i ny jobb må jeg si at jeg har vært litt små-bitter, for jeg ser henne laaangt i fra like ofte som før.. Haha! Hun jobber fra tidlig på morgenen til ettermiddag/kveld, og er ikke rundt meg døgnet rundt lenger. Føler jeg har litt kjærlighetssorg, men samtidig er jeg jo så klart SÅ stolt og glad for at hun stortrives i ny jobb og elsker det hun gjør. <3 

Takk for tiden vi hadde Konny og alt du gjorde for meg – you’re a fucking star!!

7 kommentarer
    1. Du er fryktelig opptatt av kroppsfasongen til Isabell, og hva hun spiser… Håper du klarer å lavære tenke så mye på det, og heller fokusere på livet ditt.💛

    2. Jeg har tenkt litt lenge på om jeg skal kjøpe den skinnbukse fra Nelly som du har, men jeg er litt usikker på om jeg skal ta XS eller S. Så jeg lurte bare på hvilken str du kjøpte..?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg