JEG HAR KJØPT MEG LEILIGHET!!!!!!!

Reklame | NELLY

JEG HAR KJØPT MEG LEILIGHET!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! JEG ER I EKSTASE!!! Jeg kan knapt tro det som har skjedd i dag! JEG – kjøpt meg BOLIG?!?!!? Det kan ikke være sant! Altså, jeg har hatt adrenalin fra sekundet jeg fikk beskjed om at jeg vant budrunden og dermed blitt eier av en super fin leilighet! ER DET MULIG! Beklager for så mye caps lock MEN JEG ER SÅ GLAAAAAAD!!! 😭😍

Denne dagen har jeg jobbet for i så mange år, og at jeg endelig har oppnådd en så stor drøm er for meg helt forbanna surrealistisk! Jeg føler meg så heldig og takknemlig for at jeg har klart å få dette til! Ekstra stor stas er det for meg, for jeg er den aller første i familien som kjøper seg bolig. Det er så mektig, og jeg er så stolt!! Ikke bare har dette vært en drøm for meg, men også familien. Jeg er så glad for at jeg har gjort de stolte, spesielt småsøsknene mine. De ble så glad og de er jo så engasjerte i denne prosessen allerede! Det varmer hjertet mitt!

Leiligheten velger jeg å holde hemmelig inntil Finn-annonsen er borte fra nettet, for jeg vil ikke at adressen min skal være offentlig. Det håper jeg på forståelse for. <3 Jeg gleder meg masse til å ta dere med på dette nye voksen-kapittelet i livet mitt. Alt fra renovering, interiør-shopping, flytting og hele dette eventyret! Nå føler jeg meg søren meg voksen, ass. Eier av en leilighet, liksom! 

For fire år siden hadde jeg ingenting. Jeg hadde to jobber hvor jeg kriget for å få hverdagen til å gå rundt med regninger, husleie og mat. Jeg flyttet ut og stod på egne ben fra jeg var 17 år, og siden da har jeg kjempet på. Jeg blir nesten tårevåt når jeg skriver dette, for det livet jeg har i dag tar jeg ikke for gitt. Ei hadde jeg heller aldri trodd at jeg skulle være her jeg er i dag – KJØPE leilighet, istedenfor å leie? Og i OSLO, dessuten?! Jeg har nok en gang bevist ovenfor meg selv og alle andre at man kan få til det man ønsker – OM man er villig til å jobbe hardt nok for det. Ta det fra meg, som aldri trodde at dette skulle være en mulighet for meg engang. 

Selv om leiligheten i seg selv er super fin, skal jeg renovere og pusse opp litt! Ikke total renovasjon av hele leiligheten altså, men deler av den. Badet skal totalrenoveres, en peis skal settes inn, gulv skal muligens byttes, vegger skal males, vegger skal rives.. Det ene soverommet skal gjøres om til en walk in closet (OMG ER SÅ GIRA!!!)! 

Måtte jo feire litt da, hehe!

 ✨ ✨ ✨ 

TOPP HER (20% rabatt på Nelly HER) ⎟ LIGNENDE BUKSER HER

Jeg viser dere leiligheten senere, og tro meg – jeg kommer til å spamme med alt mulig som har med leilighetsprosjektet mitt å gjøre! Dette er et nytt kapittel som jeg får sommerfugler i magen av å tenke på. NÅ starter livet! Jeg skal ut å feire med en vennegjeng i kveld og virkelig la dette synke inn. Endelig er boligjakten min OOOVER. Jeg har jaktet etter en leilighet siden typ desember nå! ENDELIG er jeg i mål!!! 😍

55 kommentarer
    1. Gratulere så mye! Dette er vell fortjent <3 kos deg masse ikveld 😀 gleder meg til å få se bilder av leiligheten å følge med videre på flytte prosjektet ditt 🙂

    2. Gratulerer så mye!! Endelig gikk budrunden din vei, tenk at du faktisk eier din egen leilighet endelig😍 Gleder meg til å se leiligheten og hvordan du velger å dekorere og renovere osv.

    3. Gratulerer med leilighet❤️

      Jeg vet du jobber hardt, men jeg har ikke tro på at jeg kommer til å få rå til en leilighet innen jeg er 24 feks. Jeg skal begynne å jobbe til høsten, for å så ta fagbrevet etter 2 år. For å så ta påbygg. Jeg har ikke rå til lappen eller bil. Og kommer ikke til å få det med det første. Jeg vil ikke høres sær ut men jeg kommer aldri til å tjene så mye som deg, og at du tjener så mye er du griseheldig for.
      Men uansett hvor mye du skriver at hvis vi jobber hardt så får man det til, så motiverer det meg liksom ikke. For i min utdanning så tjener man ikke mye, hvertfall ikke til å begynne med.
      Men Isabel, gratulerer så mye❤️ Vi vet du har jobbet hardt og du fortjener dette virkelig❤️

    4. Gratulerer <3 på flyttefot selv . Heldig du Isabelle:) jeg er tidligere bv barn og har mange psykiske diagnoser og stuck I nav systemet snart på gata for 4 gang om jeg ikke får kommunal bolig 🙁 tro meg prøver komme meg I arbeid og er på jobbkurs men pstd og angsten ødlegger
      .. du har kommet deg langt Isabel stå på videre 🙂

    5. Wow, gratulerer!!!😍 Blir det flyttevlogger eller kommer du til å oppdatere på bloggen via bilder?

    6. Ååå gratulerer så mye Isabel, jeg har selv akkurat fylt 19, og har bodd under barnevernet i maaange år. Du gir meg troen på meg selv og at jeg også en dag kan kjøpe meg hus eller leilighet, og skal klare å stå på helt egne ben. Jeg vet jeg skal klare det, og du gir meg så mye motivasjon<3 gratulerer så mye, super stolt av deg

    7. Ikke alle kan bli bloggere og tjene fett på markedsføring vettu! Da kjøper man seg ikke i Oslo. Det at du kan det kommer av at du rett lg slett har hatt griseflaks!

    8. Svarer på instastory: Vlogger blir kjekkest siden vi får sett mer av prosessen og føler vi får bli med på reisen😍

    9. Gratulerer med nytt bo!
      Flott at du vant budrunden, Isabel.
      Det ordner seg for snille jenter, tilslutt😀

    10. Jeg kjøpte min første leilighet når jeg var 22 år og det var en magisk følelse! Jeg unner deg det. 😊
      Når jeg var 26 år kjøpte jeg mitt første hus, som kun var mulig fordi jeg tjente mye penger på leiligheten. Alt uten mann og uten hjelp fra foreldre. Veldig stolt 😊
      Gratulerer 😃

    11. Ahaha lol, leilighet me 2 soverom 😂 du som tjener så fett burde faen meg funnet bedre. Greit d ligger på Majorstuen men come on.
      Elsker deg asså men Come on!

      1. Hvor skriver hun at leiligheten ligger på Majorstua og har kun 2 soverom?? At hun skriver at det ene soverommet skal gjøres om til walk-in-closet, betyr ikke nødvendigvis at leiligheten har kun 2 soverom. 😊 Jeg syns kommentaren din kun vitner om misunnelse.

    12. Åhhh nå ble jeg så glad på dine vegne!! Gleder meg sykt til å se mere om interiør osv. Du er faen meg en så bra rollemodel, som viser at man kan klare alt om man virkelig står på, og det har du gjort!! Gratulerer så mye !!! <3

    13. Fantastisk! Gratulerer så mye! 😊 Beste følelsen med egen bolig. Kjøpte selv egen bolig i ung alder og var gjeldfri før fylte 30.
      Om leiligheten ligger i et visst strøk, så lå det ikke veldig mange solgte leiligheter der i går. Siden badet skal totalrenoveres, er jeg rimelig sikker på hvilken leilighet det er. (Skal holde tett. 😄) Ser fram til å se bilder av leiligheten og er spent på hvordan den vil se ut når den er ferdig oppusset.

    14. Gratulerer!! Men en liten rettelse, det heter ikke bolig når du skal bo i leilighet. Bolig er en enhet på egen tomt, altså frittstående hus.

      1. Der tar du feil. Enebolig du tenker på.

        «En bolig er en bygning eller en del av en bygning som blir benyttet til fast opphold på helårs basis (bopel). Det viktigste kjennetegnet ved en bolig er at den har egen inngangsdør. Betegnelsen bolig forekommer i ulike lovverk og har noe ulik definisjon. … Leilighet er en bolig med minst ett rom og kjøkken.»

      2. Statistisk sentralbyrå definerer bolig som: «…boenhet som består av ett eller flere rom, er bygd eller ombygd som helårs privatbolig for en eller flere personer, og har egen atkomst uten at man må gå gjennom en annen bolig. Boliger kan være både hybler og leiligheter

    15. TIl “ahaha”. ER du klar over hva slags priser som finnes i Oslo? En leilighet med to soverom kan fort koste 6 mill hvis standarden er bra. Dette var bare så teit. Det er ikke alle som ønsker å bo på en liten plass og få et stort hus på 200kvm med 10 soverom. Oslo har helt utrolige priser, men det er jo fordi alle ønsker å bo her!

      1. Du har rett. Faktisk opp i over 10 mill. for en 3-roms også. Kommer selvfølgelig helt an på størrelse, standard og beliggenhet.

    16. Leste om dette på VG 🙂 det er ikke rart at du vil holde adressen skjult, det er jo mange folk som ikke er helt gode i huet, så jeg må si at jeg skjønner deg ganske godt der! Anyway, gratulerer så mye! 😀

    17. Pilotfrue (Julianne) skriver på sin blogg at hun gjerne skulle sett deg på bloggerne. Og at hun vet du er blitt spurt, men takket nei. Hvorfor takket du nei?

      1. Det betalte ikke godt nok i forhold til hvor mange timer man gir til programmet, var det hun selv sa den gang da. Noe jeg forstår svært godt. Et trekkplaster som Isabel burde tjene godt på en sånn serie.

    18. Gratulerer! Det er bare helt topp med egen bolig, det å ha sitt eget. Eier selv hus på 370 kv, og synes det var topp å pusse opp og innrede. Lykke til med ny epoke i livet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg