JEG HAR VÆRT Å BLITT HYPNOTISERT

Reklame | nelly

Hei beste dere! Pjuuuh for en dag! Jeg har hatt det super hektisk fra sekundet jeg stod opp, og frem til jeg kom til mamma for knapt en time siden. Det har vært en full dag med planer fra start til slutt. Denne uken har med andre ord virkelig startet med et pang, men det har egentlig bare vært bra! Jeg elsker jo å være produktiv, og jeg elsker enda mer at det skjer masse gøy. Spesielt på jobbfronten. 

Til tross for at stemmen min høres ut som en skikkelig whiskey stemme om dagen (gjort siden fredag), halsen er vond og hodepinen titter innom og plager meg i blant, har jeg likevel hatt overraskende mye energi. Jeg burde nok tatt det rolig på lørdag etter å ha blitt ganske dårlig på fredagen, men jeg kunne ikke stå over venninna mi sitt surprise party. Da får formen heller bare være litt halvveis, for vennene mine er super viktige for meg å stille opp for. ❤️

Dere!! Dette hadde dere nok ikke forventet, meeen – jeg startet dagen med hypnoterapi! Yes, dere leste riktig. Jeg har vært å blitt hypnotisert! Dette var min første opplevelse med noe lignende ever, og jeg må si at det var ganske så interessant. Jeg tror veldig på slike ting, jeg. Jeg blir så nysgjerrig! Det er jo ganske alternativt, men jeg tror på det. Opplevelsen var noe helt nytt for meg. Jeg gikk derfra med en skikkelig avslappet følelse i hele kroppen, og jeg lærte meg noen teknikker jeg skal bruke til ulike situasjoner i livet mitt.

GENSER HER ⎮ BUKSER Reebok 

Jeg har hatt besøk av både rørlegger og elektriker i leiligheten i dag. Det manglet silikon rundt speilet på badet, og så trenger jeg å få fikset på den ene takrosetten. Jeg føler meg så sjukt voksen om dagen, dere. Styrer og holder på med denne leiligheten, haha. Det er virkelig noe heeeelt annet ved det å ha kjøpt, enn det å leie. Nå er alt mitt eget ansvar, og ingen andre som kan fikse ting for meg. Fy søren så mye nytt jeg har lært de siste månedene. Voksenpoeng etter voksenpoeng etter voksenpoeng!

Jeg fikk endelig levert og pakket opp det nye speilet mitt som jeg skal ha i stua! Nå har jeg veldig mye speil i leiligheta, ass. Jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal plassere hvert eneste ett, og skal jeg være ærlig har jeg ikke vært sååå flink med planleggingen når det gjelder akkurat speilene haha. Vel, vel…

Til lunsj møtte jeg mamma, Sidra og Mathilda på Villa Paradiso for en matbit og skravling. Det var kooos! Jeg elsker å lunsje. Jeg gjør det faktisk ganske så sjeldent for tiden, men før gjorde jeg det seriøst hele tiden. Kanskje greit for lommeboka at jeg ikke er like ivrig på den fronten lenger, men jeg fikk ganske så mersmak etter i dag. 😅

Det fineste bildet vi fikk til av Sidra og meg. Haha!

Mamsiii og Mathilda. <3

❤️ ❤️ ❤️

Sneakers fra Jeffrey Campbell – HER.

Jeg måtte ta en liten break i dag, for å løpe innom på Apoteket å hamstre litt nød-stæsj. Den halsen min er katastrofe dere… Jeg husker på denne tiden i fjor, da jeg sleit skikkelig med halsen – slik som nå. Da viste det seg at jeg hadde en ganske heavy halsbetennelse, når jeg til sluuuutt orket å dra til legen. Jeg hater nemlig å dra til legen, jeg synes det er så kjedelig. Men nå tror jeg kanskje jeg må vurdere det, i tilfelle det er på vei til å bli som i fjor. Mange av symptomene er like, nemlig.. Blæh.

Nå er jeg hos mamma for å overnatte. I morgen skal vi til Sverige sammen! Sengen jeg kjøpte fra IKEA ble forresten hentet i kveld, så nå er jeg uten seng i leiligheten min. Kun frem til i morgen vel og merke, for da blir det levert en ny seng i hus! Den er jeg skikkelig spent på!

Beklager for at dette innlegget ble litt sent, men det har virkelig gått i ett i hele dag. <3 Håper dere har hatt en fab start på uken! Vi skrives mer i morgen. Stor klem!

9 kommentarer
    1. Kan nok väre lurt å komme seg til legen så det ikke forvärrer seg, og bli så langvarig! <3 Må bare si at mammaen din er sååå ekstra flott for tiden! Digger henne! Dere er så fab sammen! <3 <3 <3

    2. Hei Isabell,
      Jeg har aldri kommentert før på bloggen din, men jeg ville bare si at jeg synes du er sterk og veldig inspirerende. Jeg lurer på om du kunne ha skrevet om spiseforstyrrelser/anoreksi og hvordan forholdet ditt er nå med mat. Jeg tror det ville vært veldig inspirerende og lurt å skrive om dette temaet. Jeg sliter selv med det…
      Forsett med det du gjør. <3
      Håper du svarer meg,
      Klem,

    3. Heter «og blitt», merkelig heading på innlegg, kanskje sjekke rettskrivingen? Btw, litt mye fillers eller?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg