JEG KLARER IKKE Å DY MEG

Reklame | nelly

RØD TOPP HER ⎟ RØDT SKJØRT HER

SORT SKJØRT HER ⎟ SORT TOPP HER

NÅ PÅ 20% RABATT – og alt annet fra NLYbyNELLY HER!

_____

Disse to settene måtte jeg bare klikke meg hjem så fort jeg så de. Så sommerlig og fresht! Jeg elsker å handle sett, for da slipper jeg å måtte tenke så mye når jeg skal style et antrekk. Veldig enkelt og greit! Rødt synes jeg er dødsfint på sommeren, og sort er alltid et safe kort. Disse to settene kommer jeg til å bruke flittig fremover, både med sneakers og med hæler til. Jeg måtte bare tipse dere om disse, da de var så fine! ✨

3 kommentarer
    1. Det jeg har lagt merke til er at du ser fin ut i absolutt alt. Som regel ser klærne bedre ut på deg enn modellene. Disse blir supre på deg i sommer🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg