JEG KUNNE BLITT LESBISK FOR HENNE

Hei og god mandag, babes! Håper dere har det fint? Selv har jeg det dødsbra! Mandag er ikke alltid like ille, må jeg si. I dag skal jeg nemlig på en innspilling, som jeg gleder meg veldig til. Jeg må ut døren her innen 30 minutt, så nå må jeg være kjapp. Jeg har enda ikke funnet ut hva jeg skal ha på meg… Never ending story.

Uansett! Jeg må jo så klart fortelle dere om Nicki Minaj konserten jeg var på i går. Herregud, det var SÅ gøy!!! Jentene og jeg hadde det helt rått fra sekundet konserten startet, til den sluttet. Det er noe helt eget ved konserter. Stemningen er så bra og alle er i alltid i så godt humør! 

Når Nicki kom på scenen fikk jeg fullstendig sjokk. Hun er jo så ekstremt vakker?! Jeg var ikke klar over hvor rå den dama faktisk er. Jeg kan ikke akkurat skryte på meg at jeg er mega fan, men jeg liker jo musikken hennes. Men etter i går må jeg innrømme at jeg har blitt liiitt mer blodfan. Jeg digger henne! Halvveis i konserten skrek jeg “JEG HADDE BLITT LESBISK FOR HENNE!!!” til jentene. Hahah! Hun er jo hooooottttt.

Det var så utrolig gøy at så mange kom frem til meg i går, forresten! Vennene mine syntes kanskje det var litt slitsomt da jeg stoppet opp hele tiden, men for meg er det så hyggelig å få hilset på dere! Jeg elsker det. <3 Jeg har fantastisk kule følgere altså, det er sikkert og visst!

NÅ: finne antrekk og komme meg ut døren! Følg med på instastory, så skal dere få en liten sneakpeak på hvilket program jeg skal spille inn til. <3

9 kommentarer
    1. mulig dette var bedre, men jeg så henne på Roskilde for noen år siden og det var seriøst den værste konserten jeg har vert på i hele mitt liv.

    2. Hei:) Ber du vennene dine gå rundt med tlf din å filme deg hele tiden til Instagram storyen din? Syns ikke vennene dine det er slitsomt?

    3. Hei!
      22.mars er det skolestreik over hele landet. Vi streiker for miljøet. Vi må få politikernes oppmerksomhet, og få dem til å innse at det er på tide å endre klimapolitikken. Konsekvensene kunne ikke ha vært tydeligere, men likevel planlegger regjeringen å bygge nye flyplasser, rullebaner og deler ut nye oljefelter i antarktisk! Siden du har en så stor plattform på sosiale medier, håper jeg at du er villig til å spre ordet, slik at flest unge mennesker blir med på streiken. Fordi hva er poenget med å studere til en fremtid som ikke finnes? Tusen takk på forhånd!

    4. Hva betyr komme frem til? Du sier i tillegg såå mye A og aldri B dessverre. Du skal på masse innspillinger og møter, men vi får ikke vite noe mer. Jeg blir litt lei jeg.(Men dette blir vel moderert vekk, bloggen din viser ikke mangfold i kommentarer akkurat…)

    5. «Litt blodfan»

      Vet du hva blodfan egentlig er? Enten er man det eller så er man ikke…
      Bra du hadde det fint på konsert hvert fall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg