JEG GJORDE ALT FOR Å TA MED FAMILIEN HIT

Reklame | nelly

KJOLE HER (nå på 50% rabatt)

Hvorfor har ikke vi Buddha Bar i Norge?! Det er hands down verdens beste restaurant. Elsker viben, maten, musikken, servicen.. Alt er seriøst 10/10. Hver gang jeg reiser et sted hvor Buddha Bar finnes, tar jeg turen uansett hva. Her i Dubai var vi heldige, fordi de var nemlig helt fullbooket under hele oppholdet vårt. Snille som de var klarte de å skvise oss inn likevel, noe jeg ble super glad for. Jeg ville jo så gjerne ta med familien min dit og la de se hva all hypen min handler om haha. Servitøren vår sa at de hadde bookinger flere måneder i forkant, slik at folk som kommer hit garanterer seg å få bord når de kommer. Det forklarer jo hvor populært det er. Familien elsket restauranten like mye som meg, heldigvis!

Denne retten går jeg alltid for. Jeg husker så klart ikke hva den heter, men det er noe med wok tror jeg. Og brokkolini!

Jeg måtte jo så klart også ta med crewet til Dubai Mall for ikke bare å shoppe, men også for å se det berømte fonteneshowet. Heeeerregud så fint det er!! Showet går hvert kvarter, noe som er super bra! Da må man ikke vente i hundre år dersom man ikke fikk det med seg.

Burj Khalifa, verdens høyeste bygning. It’s insane!

Antrekket mitt for kvelden!

Kjolen finner du her (finnes i flere farger her) ⎟ veske Chanel ⎟ belte gammelt fra PLT ⎟  heels her

_______

Dette var nok en vellykket kveld med Raad Squad (elsker det kallenavnet en følger ga oss på en av boksigneringene mine). <3

6 kommentarer
    1. Så fint!! Håper dere har hatt en fin tur🤩
      Hva mener du ang. å reise til Dubai ugift som kjærestepar? Har veldig lyst å reise dit med typen men er veldig usikker pga alt det man hører om.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg