JEG OVERRASKET JENTENE!!! 😍

ÆÆÆÆH!! Jeg fikk akkurat et innfall som endte opp med at jeg kjøpte billetter til jentene og meg til Nicky Minaj og Juice WRLD konserten i morgen! Herregud som jeg gleder meg. Vi har også fått besøk av vår andre kusine, Dilnaz, denne helgen. Det er lillesøsteren til Golnaz, for de av dere som ikke vet det. Derfor tenkte jeg at det var ekstra gøy å virkelig få skapt minner sammen denne helgen. Hva er vel bedre enn en konsert, da? Det var virkelig perfekt timing!

Nå går det nyeste albumet hennes på repeat her på full guffe. Vi girer oss opp!

Sist jeg var på konsert var da Justin Bieber var her for to år siden. Det var så utrolig gøy! Konserter er noe helt eget. Stemningen er alltid så hyped, noe jeg elsker!

JEG GLEDER MEG SÅNN!! Noen andre av dere som skal? 💃🏽⚡️

10 kommentarer
    1. Hei😃tips; på spotify har de setlist med alle sangene ho skal spille på konserten🥰kos deg😃blir sikkert bra konsert👌

    2. Hehe hva skjedde med at du skulle holde ditt neste “forhold” eller kanskje “flørt” foreløbig hemmelig og mindre åpent på bloggen/ig?

    3. Du og gjengen din (+ innslag med familie) burde ha en serie på Sumo på lik linje med Sophie Elise. Tror faktisk din historie og folk du har rundt deg er unike nok til at det kunne blitt en spennende og fin serie.

    4. Du e virkelig en fantasisk blogger, Isabelle! Det varme hjertet mitt at du deler pengene dine på de rundt deg som du e glad i, enn å sitte alene med de. Veldig godt eksempel på hvordan flere bloggere/ influensere bør være spør du meg😉 Digge dæ bare mer for hver dag som går

    5. Hei! Jeg liker bloggen din godt og leser den hver dag. Det er spennende å lese om livet ditt. Men det er en ting som frusterer meg, og det er ikke bare du som gjør det altså, mem det er mangelen på oppfølging av cliff-hangers. Du kan skrive: det og det har skjedd, men jeg kan ikke fortelle det nå, men senere. Men så kommer det ingenting, eller så forteller du til slutt, men da vet ikke jeg om det var det spennende du henviste til. Kan du tenke litt på dette? For det har litt motsatt effekt når du ikke følger opp, at jeg ikke får lyst til å lese neste dag, for du får brudd i narrativet ditt. Det blir som at det mangler en episode i en bra serie
      Hva med å lese deg opp på litt litteraturteori for tips og triks? Du er en flink skribent, så hvorfor ikke få litt teoretisk ballast? Igjen, du er ei dyktig ung dame som skriver godt og sprer positivitet med dine ord. Det må du huske😊stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg