JEG PRØVDE I HVERT FALL

Reklame | moodstudio

Heeejjj my loves! Håper dere har det helt fantastisk! Tenk at det fanken meg er jul om 5 (5!!!!!) dager?!?!?! Jeg har ikke et SNEV av julefølelse, jeg! Er jeg alene? Wæh! Ikke har jeg kjøpt ferdig julegavene heller, så dere skjønner jo hvor brått julen i år kommer på meg haha. 

I går var en veldig fin og innholdsrik dag! Jeg startet dagen hos frisøren min Ann Beate på MoodStudio. Der fikk jeg en liten fresh up på håret! Jeg går dit hver sjette uke for å farge etterveksten, kure og stusse tuppene. Alltid like kos å være innom salongen! Alle er så hyggelige og glade der! Man får skikkelig god energi av å tilbringe tid i stolen hos dem. Virkelig. <3

Under construction… 

Etter frisøren bar det rett til butikken for å handle inn til familiemiddag. Jeg hadde nemlig bestemt meg for å diske opp en heeelt hjemmelaget (haha) middag til hele gjengen hjemme hos meg. Jeg måtte jo nesten invitere til en første dinner i leiligheten min, følte jeg. 

Og så var det rett hjem for å starte å kokkelere på kjøkkenet! Jeg handlet inn til kalkunmiddag. Tilbehøret var brokkoli, gulrøtter, to forskjellige sauser og ovnsbakte poteter.   

Jeg var litt stolt der jeg stod. Ikke ofte man ser Isabel Raad på kjøkkenet, for å si det sånn.

Dinner is seeerved!

Og nå: til bilkræsjet av hele gårsdagen. Ingen likte maten. 😎 Og folk lurer på hvorfor jeg aldriiiiii lager mat. Jeg prøvde i hvert fall! Og dere: det handler om å delta – ikke om å vinne….. Så det så. Takk og heeeej!

10 kommentarer
    1. Det merkes at du har en så sykt fin energi og glød for tiden! Så glad på dine vegne❤️

      Jeg har alltid heiet på deg, til og ned gjennom tider der vi ikke har vært enige, og det angrer jeg ikke på nå.

    2. Hvordan kan ingen like maten? Kalkun har jeg aldri prøvd. Men potet, brokkoli og gulrot er jo kjempe enkelt? Oppskrift på saus står jo også bak på pakken.

    3. Hei.

      Digger interiøret ditt, så gjennomgående flott !! Har fulgt deg I mange år, hatten av for alt du får til. Skulle ønske jeg hadde hatt halvparten av din energi. Stå på videre fine deg ⚘

    4. Du blogger utrolig lite. Jeg regner med at filming er en av grunnene til dette. Men det har vært vanvittig lite for tiden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg