JEG SPREKKER AV STOLTHET

Reklame | NELLY

ALTSÅÅÅ!!! Se på han?!?! Jeg er en så forbanna stolt storesøster til denne kjekkasen!!! 😍😭 Jeg sprekker seriøst av stolthet! I går dro Sidra, Rami og jeg ut på shopping for å kjøpe dress til Rami sitt skoleball som er om knappe to uker. Jeg er bortreist på selve ball dagen, og det er jeg super lei meg for. Jeg har jo SÅ lyst til å se han før han drar avgårde dit! Istedenfor fikk jeg nøye meg med dagen i går, hvor vi kjøpte dressen til han og jeg fikk se han i den der. Fy søren så fin han er!

Jeg følte meg passe teit der jeg stod å ble helt emosjonell av å se han. Man vet jeg er på kanten til å gråte når jeg får skikkelig pipestemme og blir generelt ganske stille, haha. Jeg måtte holde tårene tilbake slik at han ikke ble for flau over storesøsteren sin Hehe! Jeg måtte virkelig kjempe for å klare det, for å si det sånn.

Her har dere damene som var med for godkjenning av dress!

Mange har spurt meg om hvor kåpen er fra, og den finner du HER. <3

SKJORTE HER ⎟ SOLBRILLER CÈLINE

På ettermiddagen tok jeg med kidsa og Golnaz på Go Kart! Det er noe vi gjør hver gang vi er på ferier sammen, men vi har av en eller annen grunn aldri gjort det i Norge. Det har lenge vært en plan, så i går fikk vi endelig fingern ut og kommet oss på banen! Det var sykt gøy for både store og små. Det som var veldig hysterisk var at Sidra tok opp HELE veien og nektet å la noen kjøre forbi henne… Det endte opp med at vi alle ble nokså frustrerte der vi kjørte på rekke og rad etter henne, i mens vi forsøkte å få henne til å svinge til siden. Hahaha! Hun er en liten luring ass!

Det var en skikkelig vellykket dag sammen med familien i går. Jeg har prioritert dem hver dag siden jeg kom hjem, slik at jeg har fått tilbrakt så mye tid som mulig med dem før jeg reiser igjen. Det er mye farting på meg om dagen, og da savner jeg de så ekstremt mye.. Det er den eneste nedturen med å være bortreist så ofte..

Etter Go Kart avsluttet vi kvelden med overnatting og laksemiddag hos meg!

13 kommentarer
    1. Skjønner godt du er kjempestolt.jeg er tante til 3 nieser under 4 år.å følge de på veien blir spennende.er kjempestolt av tante tittelen og blir vel litt tante tussete når jeg får bilder og klipp.mn det er sånn det skal være❤😊❤.

    2. Så flink og snill du er med søsknene dine. Veldig gode fsmilieverdier. Du skriver rett frs levra og innlevelsen er stor . Jeg har egentlig vært veldig skeptisk til influensere, men du har virkelig forstått hva det dreier seg om. Etter denne krangelen om sophie Elise, skjønne jeg nå at du står for helt andre verdier og håper du fortsetter å være ærlig og redelig som du har vært gjennom hele bloggingen din. Ny leser her. Masse god tur og kos deg. Det fortjener du!!

    3. Jeg må bare få sagt en ting! For en fantastisk søster du er ❤️ Tenk på alt du gjør for familien din! Hvilket liv du har skapt for dem ❤️ De viser deg sikkert takknemlighet hele tiden, men det er viktig at du også får vite det fra vi som står på utsiden å ser alt det fantastiske du gjør for familien din hele tiden!! Jeg følger deg og bare deg i bloggverden fordi jeg syntes du virkelig er en nydelig person med det utrolig stort hjerte ❤️ Kos deg glugg i London og LA! Unner deg alt godt, det fortjener du virkelig ❤️ Til uken skal jeg kjøpe meg boken din også! Den har jeg ønsket meg siden den kom ut! Gleder meg stort til å lese om deg! 😊

      1. Å herregud jeg blir helt rørt. Tusen millioner takk for døds fin kommentar, Sandra. Den traff meg skikkelig! <3 Håper du har hatt en helt fantastisk dag så langt. Stor klem fra meg!! <3

    4. Skulle bare si ifra om at den linken du har delt om kåpen ikke er samme kåpe som du har på bildet:) det er forskjellige både knapper og lommer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg