JEG SVARER PÅ RYKTENE

Reklame | nelly

JUMPSUIT HER

Stemmer det at du holder på/har holdt på med en av guttene i vennegjengen din som du henger med for tiden?

– Guttene jeg henger med her i Oslo er Erik, Oskar og Mathias for det meste. Så nei, det stemmer ikke.

Jeg har hørt at du er toppbloggeren som har fått fengselstraff.

– Det stemmer ikke. Jeg har ikke gjort noe kriminelt og kommer aldri til å gjøre det heller.

At du blir brukt av venner og familie for dine penger.

– Så langt i fra. Hverken familien min eller vennene mine lar meg spandere noe som helst, så hver gang jeg gjør det må jeg tvinge det på de eller gjøre det i skjul. Haha.

At du har hatt sex på et fly.

– Det stemmer faktisk, haha. 

Det er et rykte som går rundt, om at du er en veldig hardtarbeidende person.

– Åååå, denne var skikkelig hyggelig! Det vil jeg påstå at stemmer selv i hvert fall, hehe. Jeg prøver så godt jeg kan i det minste. <3

At du faker oppveksten din i boka di. Altså at det ikke var så ille som jeg skal ha det til.

– Oppveksten min var mye verre enn det jeg forteller om i boka. Men på grunn av at jeg vil skjerme flere av familiemedlemmene mine valgte jeg å ikke dele det mest sensitive og det mest traumatiserende jeg ble utsatt for. Jeg hadde så klart aldri skrevet usannheter i boken min, det hadde jo dessuten kommet frem uansett.

At du tjener 500k i måneden.

– I denne bransjen varierer inntekten fra måned til måned. Det kommer helt an på hvor mange annonser man har solgt, hvor mange lesere man har hatt osv. Jeg kan for eksempel tjene alt fra 200k – 600k på en måned. 

Jeg har hørt at folk som mislikte deg på VGS har tatt kontakt etter at du ble kjent?

– Dette stemmer. Jeg synes det er en ganske spesiell ting å gjøre, i hvert fall en viss person som behandlet meg som om jeg var søppel da vi gikk på videregående. Det var også veldig rart da jeg dro på reunion med hele trinnet i fjor – da var det et par stykker som var overdrevet hyggelige og måtte hele tiden søke min oppmerksomhet når sannheten er at jeg så vidt eksisterte i deres øyne for bare et par år siden. Sånt skinner så fort igjennom, og for å være helt ærlig blir jeg skikkelig ukomfortabel i slike situasjoner. Jeg er ikke en person som klarer å være avvisende eller frekk mot folk, så jeg ender alltid opp med å bare stå der å jatte med, når jeg innerst inne bare vil avslutte samtalen.

Stemmer det at du blir å se på TV-skjermen i 2019?

– Yes baby!

19 kommentarer
    1. Av ren nysgjerrighet, hvilket yrke i synes du fortjener høyest lønn? Og dette er ikke ment som sånn “du fortjener ikke den lønna”-greie. Jeg ble bare nysgjerrig.

    2. Helt sykt å tenke på at du tjener mer på en måned enn jeg gjør i året. (Sykepleier) håper du er flink til å spare og at du gir til de som trenger det mest.

      1. De har lesere sendt inn på snap. Hun la jo ut spørsmål om hvilke rykter lesere hadde om henne på snapstory her om dagen og da har jo lesere svart på det da vettu.

    3. Lønn og omsetning er to veldig forskjellige ting. At du har lave kostnader på dette reklame foretaket ditt skjønner man, men det påløper offentlige avgifter hos deg som hos alle andre bedrifter. Men klart det høres bedre og mer imponerende ut og legge fram omsetningen sin som om det er lønnen din. Spesielt for ditt publikum som stort sett ikke aner forskjellen er.

    4. “Det er et rykte som går rundt, om at du er en veldig hardtarbeidende person”
      Haha denna har du 100% skrevet selv, eller venner av deg. Sier ikke at du ikke jobber hardt, men det er da vel ikke et rykte akkurat? 😅

    5. Jeg er akuratt ferdig med boken din, og måtte innimellom ta øynene bort i fra boken for å sukke litt og huske på å puste. Innimellom fikk jeg noen gledestårer også av å lese hvor utrolig mye kjærlighet det er i deg, på tross for mye vondt i din oppvekst. De som har deg i livet sitt er utrolig heldige som har deg! Ønsker deg alt godt Isabel! Du er en skikkelig fighter!

    6. «Har ikke gjort noe kriminelt og kommer aldri til å gjøre det heller»
      «Har hatt sex på et fly» Du vet at det er kriminelt, sant? Haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg