JEG SVARER PÅ RYKTENE

Reklame | nelly

HOODIE – HER

NELLY RABATTKODE:  OPPGI RABATTKODE «ISABEL25» FOR 25% RABATT PÅ ALT FRA NLY BY NELLY – HER 🖤

_____

Jeg har hørt at du er helt sjuk til å danse!

– Haha, ååå Victor <3 Skjønningen!! Jeg blir heldigvis bedre og bedre for hver dansetrening, så jeg vil tørre å påstå at jeg ikke er helt udugelig i hvert fall. 

At du og Adrian er på flørten?

– Vi er gode venner. <3

Er det sant at leiligheten du kjøpte koster mindre enn fire millioner?

– Nei, den kostet langt over det.

At du har operert vaginaen.

– Det stemmer ikke.

Har hørt at du og Daniel holder på.

– Hvem er Daniel? 😅

Stemmer det at du var utro mot eksen din?

– Overhodet ikke. Jeg er ikke typen til å være utro. Om jeg hadde følt behovet av å være med andre, hadde jeg aldri blitt værende i forholdet jeg eventuelt hadde vært i. Det er et ganske stort tegn på at man da kanskje heller burde gjøre det slutt.

At du er utrolig nydelig i virkeligheten og det fikk jeg bekreftet var sant da jeg så deg hos Kasja!

– Ååå, dette var skikkelig hyggelig!! Tusen takk <3

At du kunne tatt tilbake en av eksene dine.

– Aldri.

Har hørt at du har kranglet med familien din og derfor flyttet ut nå.

– Stemmer ikke. Elsker familien min og savner å være rundt de hele tiden, men nå som jeg er med på Skal Vi Danse blir det lite tid til overs for det sosiale livet mitt. Heldigvis kommer mamma en tur til meg etter dansetreningen i kveld. <3 

Stemmer det at du og kusinen din er uvenner, siden vi ser så sjeldent til henne?

– Nei, det er ingen drama mellom oss. <3 Hun har fått seg en fulltidsjobb som opptar hele dagene hennes, i tillegg til at jeg konstant er travel med mitt. Vi møttes i forrige uke, og prøver å henge når vi får mulighet og tid. Det gjelder for så vidt alle vennene mine for tiden, da livet mitt består av dansing, dansing og atter dansing.

Har hørt at folk utnytter deg for penger.

– Nei, ikke de menneskene jeg har i livet mitt i dag. Alle er genuine og helt fantastiske, og jeg vet at penger ikke har noe som helst med det å gjøre. Jeg er SÅ heldig som har så mange fine mennesker i livet mitt!

At du er uvenner med noen fra Skal Vi Danse.

– Oi shit, nei! Ikke som jeg har fått med meg i hvert fall, haha! Er blitt så glad i alle sammen!! <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg