JEG SVARER PÅ RYKTENE

At du er en veldig sjalu kjæreste.

– Hmm.. Jeg var det før. Det kan jeg innrømme. Ikke sykelig sjalu, men jeg var sjalu. Det var i den perioden hvor jeg ikke hadde det noe bra med meg selv og generelt var veldig usikker på både den/de guttene jeg da hadde noe romantisk med, i tillegg til at jeg var veldig usikker på meg selv. I tillegg var min tidligere relasjon veldig toxic. Da blir det fort sånn. Men ser du på meg NÅ og DA, er det som natt og dag. I dag er jeg ikke sjalu av meg overhodet. Jeg er superchill og vet hva jeg er verdt. Jeg har blitt så selvsikker i eget skinn at jeg ikke føler meg truet av ubetydelige ting. Dessuten dater jeg ikke lengre gutter, men menn. Det er også viktig å påpeke. 

At du er 148 cm lang.

– Nei, jeg er 160 cm (egentlig 159, men lyver alltid på meg den ekstra centimeteren for at det skal høres høyere ut haha).

Stemmer det at du skal i fengsel?

– Dette har jeg allerede avkreftet, men jeg gjør det gjerne igjen. Den saken handler absolutt ikke om meg.

Jeg har hørt at du lyver om at håret ditt er ekte, når du egentlig har extensions.

– Jeg har ikke noe extensions. Jeg hadde det for over et år siden, men sluttet med det for lengs.

At du har fjernet ribbein.

– Dette er et rykte jeg tydeligvis aldri kommer meg bort i fra, uansett hvor mange ganger jeg avkrefter. Jeg mener, hvorfor i alle dager skulle jeg fjernet ribbein? Det hadde aldri falt meg inn. Det høres for det første sinnsykt vondt ut, og for det andre ser jeg ikke poenget? Har aldri hørt om noen som har gjort det heller.

Jeg har hørt at du fester hver helg.

– Nå på sommeren har jeg festet mer enn vanlig, så det stemmer nok.

At du angrer på leiligheten du har kjøpt.

– Oh nooo! Absolutt ikke! Jeg er overlykkelig over at jeg endelig har kjøpt meg bolig. Nå skal renoveringen straks settes i gang. Det vil si så fort jeg overtar, som er suuuper snart!!! 😍

Stemmer det at du har planer om å flytte til London?

– Nei, jeg har ingen planer om å flytte fra Oslo anytime soon. Akkurat nå skjer det alt for mye for meg her hjemme, både med tanke på karriere og leilighetskjøpet. Karrieren min har aldri gått så bra som det den gjør nå, jeg har aldri fått så mange muligheter på en og samme gang ever. Derfor kunne jeg ikke flyttet herfra nå. Jeg griper de mulighetene jeg synes er interessante og vil bare bygge merkevaren min mer og mer for hver måned som går. <3 Men det at jeg har den jobben jeg har, gjør at jeg lett kan pendle frem og tilbake.

8 kommentarer
    1. Hei!
      Fikk boken din i bursdagsgave, og har lest den nå på to dager. Plutselig kommer en sang på Spotify, og da tenkte jeg på deg med en gang.
      Martina Mcbride – concrete angel ❤️

      Vil bare si at boken din rørte meg dypt – og jeg beundrer deg noe så jævlig! Maken til dame, ass. 🌟

      Stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg