JEG TAR TIL MEG KRITIKKEN

Hei dere! <3 Jeg føler bare jeg må vie litt tid til å adressere kritikken som haglet inn på den nyeste Youtube-videoen min. Jeg har fortalt dere at jeg har vært på jakt etter klippere til kanalen min, og det har jeg nå, til min store glede, funnet!! Jeg er virkelig SÅ happy, for nå kommer jeg til å ta kanalen min til et helt nytt nivå, og ikke minst kan jeg poste OFTE! 

Den første videoen jeg fikk hjelp til å klippe, er den nyeste, som er København-vloggen. Det er snakk om denne:

Det kom inn mange kommentarer om at det var alt for mye lydeffekter, som gjorde at mange av dere ikke orket å se den ferdig. Mange la skylden på klipperen, og det er vel derfor jeg hovedsakelig vil gi en kommentar på det. Begge klipperne jeg har valgt ut er super flinke og leverer effektivt og super bra arbeid til meg. Jeg fikk først tilsendt et utkast av den vloggen, og som feedback tilbake, ba jeg konkret om flere lydeffekter. Ikke spør hvorfor…. Haha. Jeg trodde det var gøy, så jeg ba henne kjøre på. Heh. Så her er altså alt på min kappe! 

Jeg vil likevel takke dere veldig for tilbakemeldingene deres og at dere har gitt meg konstruktiv kritikk. Det liker og setter jeg pris på! Da vet vi det til neste video, så blir det nedtoning av disse lydene som jeg var så glad i – haha!!

Det kommer ut en ny vlogg på kanalen i dag (følg med her), og den synes jeg er super bra klippet! Og vi har så klart tatt til oss kritikken, og ikke lagt inn disse lydene som dere ikke likte. <3 Gi meg gjerne feedback på den også, når den er ute!

11 kommentarer
    1. På med bilbelte – selv om du er utenlands!! Glad i deg Isabel – og lykke til med lappen 🙂 <3

    2. Jeg liker lydeffekter der det passer seg, men er enig at det ble litt mye etter annenhver setning som i den København-vlogen! Men satser på at det blir bedre nå😊

    3. Hahaha måtte bare se videoen siden det var snakk om mange lydeffekter. Var nesten litt morsomt. Blir sikkert bedre etterhvert :))

    4. Heilt forferdelig travelt med så mange teite lydeffekter… keep it simple, liker mye bedre vloggene dine som de var før 😐

    5. Hadde ikke sett filmen før dette innlegget. Orket bare å se 1 minutt før jeg slo av. De lydeffektene var utrolig irriterende og noen av de var også veldig malplassert.

      Synes også ar videoene dine er for lange. Det er sjeldent at jeg orker å se ferdig hele:(

    6. Isabel, har du noen rabatter eller introduksjonstilbud hos Lashes by Kasja? (A) I hele fjor gikk jeg med vipper derfra, men datt ut av hele greia og nå er det så sinnsykt dyrt for nytt sett.. Har du noen tilbud hos henne som du kan gi ut? Plisplis! 😀 jeg vil så gjerne begynne hos henne igjen.

    7. Du ett spørsmål 🙂

      Det du drikk om morran fra en sånn vannkran bare det e kaffe, ka hete en sånn og e det kaffe du drikk ? 🙂

    8. Did you have to go through passport control when you arrived in Copenhagen and what about when you arrived from Copenhagen home to Norway?🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg