JEG TRODDE ALDRI JEG SKULLE KLARE DET


FOLKENS!!! Jeg klarte å surfe!!!! Herregud, for en mektig mestringsfølelse! Vi hadde privat surfeleksjon hvor vi fikk med oss to instruktører delt på fire pers. Jeg fikk med meg ei super herlig jente som lærte meg opp. Hun var så flink, tålmodig og kul!

Da vi gikk ut i vannet hadde jeg heeelt ærlig ikke så alt for stor tro på meg selv. Men jeg har jo en viljestyrke herfra til månen, så jeg gir sjeldent opp før jeg får til det jeg vil. Jeg trodde oppriktig at den viljestyrken kom til å få kjørt seg, men det overrasket jeg meg selv veldig!

Jeg kom seriøst opp på andre eller tredje forsøk! Og det var så gøy! Surfing er noe jeg definitivt har fått sansen for, etter denne reisen. Wow så gøy!!

Guttene og Rebecka mestret det også helt sjukt bra! Guttene har seriøst ikke gjort annet enn å surfe denne turen, haha. Så gøy!!

4 kommentarer
    1. Var det første gang du prøvde? Hvordan var det med tanke på linser opplevde du at dem «skled» av i vannet?

    2. Hvordan får du til å bruke vippeextensions så lenge? Fra egen erfaring begynner vippene å bøye seg etterhvert, samt falle av og dra med seg mange av de naturlige vippene itillegg til at de blir ubehagelige. Jeg skulle ønske jeg kunne brukt vippeextensions hele tiden, men får alltid problemer etter en stund. setter du på nytt sett hver gang man egentlig skal ha påfyll? Eller hva er hemmeligheten din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg