KAOS

Reklame | nelly

Denne uken har vært k a o s. Planen var å flytte inn i leiligheten min på mandag, men nok en gang gikk ikke det etter planen. Jeg har skjønt at det å pusse opp tar mye lenger tid enn man forventer, og det kan jeg mildt sagt skrive under på at jeg har opplevd. Jeg lyver om jeg sier at jeg ikke er lei nå. Jeg vil så gjerne bare få flyttet inn og gjøre leiligheten min om til mitt hjem. 

De siste dagene har jeg ikke gjort stort annet enn å løpt som en gærning over hele Oslo for å fikse de siste tingene. Jeg har kjøpt meg seng, TV, kjøkkenutstyr, bestilt sofa og sofabord og prøvd å få designet walk in closetet. Problemet var at målene som stod i prospektet ikke holdt, så derfor måtte jeg ta meg en tur til leiligheten for å måle alle veggene i rommet hvor walk in skal være. Jeg får nok en gang bevist ovenfor meg selv at jeg er så lite handy som det overhodet er mulig å bli haha. Etter tre turer på IKEA, uten å få ordnet garderoben, skal jeg gi det en siste sjanse på mandag. Blæh. La oss krysse fingrene for at jeg har klart å måle alt jeg skal nå da, og at målene stemmer… Det gjør de helt sikkert ikke. 💁🏽

Jeg har fått super god hjelp av mamma hele uken. Jeg er så takknemlig for det! Hun har blitt med meg over alt, hjulpet og støttet. Litt kjefting ble det også, da hun mildt sagt ble frustrert over at jeg TV-en jeg kjøpte kostet 22.000 kroner. Jeg har alltid hatt lyst på en svær TV, som har utmerket kvalitet og ikke minst som er fin. Det fikk jeg til slutt, og selv om prisen var noe stiv, kommer jeg jo tross alt til å beholde den i maaange år fremover. 

Her har dere et svært bildedryss av hvordan denne uken har sett ut for meg:

JAKKE HER ⎟ BUKSER HER ⎟ SKO BALENCIAGA

Jakten på sminkebord…

Påfyll av “energi” i mellom slagene.

TV-shopping!

En stk frustrert MammaRaad etter at jeg har bestemt meg for TV, som gir meg et smil selv om hun synes jeg er helt dum i huet… Hehe!

TV i boks!

Selv om det har blitt et par IKEA-turer for mange denne uken, klaget jeg ikke når jeg fikk spise middag der hver gang. Altså, finnes det noe bedre enn kjøttbollene der? Ahhh!! Elsker!

❤️ ❤️ ❤️

På onsdag ble vaskemaskin og tørketrommel levert! Nå er alle hvitevarer i boks!

Slik har min uke sett ut! Veldig mye stress frem og tilbake, men nå har jeg i det minste fått ordnet mye av det som manglet. Produktiv uke, tross alt!

15 kommentarer
    1. IKEA har en ganske billig oppmålingstjeneste du kan benytte hvis du ikke helt stoler på dine egne målinger av walk-in rommet 🙂👍 Da kan du få kontrollsjekket målene før du bestiller garderoben 🙂

    2. Du får ikke et tv med utmerket kvalitet før du er opp mot 100.000 kr, et tv til 22.000 er et helt normalt tv…

    3. 22k er normal pris om en kan ha en god TV.
      Vår 65″ kosta nesten 40k 😅 Og vi har vanlige inntekter langt unna det du tjener. Så syns det er helt innafor at du unner deg en bra TV til din egen leilighet 🙂

      1. Jeg har en 75″. Den kosta 14. 000 så skjønner ikke hvor du har kjøpt din tv 😂 om du ikke har kjøpt den selv så forstår jeg at du ikke vet hva en tv koster 😂😂

      1. Selv om jeg tjener bra, betyr ikke det at jeg vil ha et ekstremt stort lån og legge inn enda flere hundre tusen i en egenkapital. Jeg er dessuten bare en person, og jeg trenger ikke en større bolig i det stadiet jeg er i nå. Jeg er super stolt over at jeg har kjøpt meg leilighet til 5 millioner kroner helt på egenhånd, og at jeg har brukt flere hundre tusen på oppussing. Jeg kjøper nok noe større den dagen jeg får meg kjæreste og kanskje vil stifte familie. 🙂

        1. Vil jo ikke akkurat si at 5 millioner er så veldig lite heller da… Hvis jeg klarer å ha oppnådd noe sånnt når jeg er like gammel som deg skal jeg være storfornøyd! Ekstremt bra jobbet Isabel, virkelig(!!) noe å være stolt over❤️

        2. Det skal du være stolt over. Det e så sykt bra og langt over gjennomsnittet for den vanlige ungdommen nå til dags.

          Her er det tydeligvis et barn over som kommenterer, som ikke har peil på egenkapital, lån, osv. (Good luck om noen år når du skal kjøpe selv). Pleier aldri og kommentere på blogger, men her kjente eg at eg blei irri. Dritbra jobba og dritkul leil.

      2. Man skal jo faktisk betjene lånet også da. Det er ikke kult å ha lån oppetter øra. Fornuftig av Isabel å kjøpe en leilighet i middels prisklasse 👍

    4. Dette kommentarfeltet er latterlig. Har en tv til 2000 og den er mer enn god nok. Nei 40K for en tv er ikke vanlig. Leilighet til 5M er MYE for noen som er 25 og alene. Roen storkarer oppe her. Kjempebra jobbet, og godt prioritert Isabel 🌸❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg