KONTRAKTEN ER SIGNERT!

Reklame | nelly

SIGNED

Heiii fininger! Jeg hadde så vanvittig mye å gjøre i går at jeg ikke rakk å fortelle dere om høydepunktet fra i går. Jeg var nemlig å signerte kontrakten for leilighetskjøpet mitt! Nå er det liksom 100% på ekte, og jeg har ikke følt meg SÅ stolt på lenge! Denne følelsen kan ikke sammenlignes med noe annet, helt seriøst. Det er så mektig å endelig ha kjøpt seg sin egen bolig. Dette er tross alt det største kjøpet man gjør i løpet av livet. Følelsen av å endelig være inne på boligmarkedet er fantastisk!

Jeg er seriøst helt oppslukt i alt som har med interiør og oppussing å gjøre nå at jeg føler jeg har blitt helt besatt. Pinterest er blitt min favoritt side – jeg sitter å glor etter inspirasjon hele tiden. Jeg ringte Michelle i går kveld og vi ble sittende å prate om hvor sykt det er at vi kjøpte samme dag, og at dette er begges første bolig. Dobbel lykke! Gleder meg sånn til å se hvordan deres fine leilighet blir. <3 

Jeg har allerede bestemt meg for mye av møblene, men jeg er så klart åpen for tips til fine interiørbutikker! Dersom dere har noen gode anbefalinger, hadde jeg blitt veldig glad for det. 

   

T-SKJORTE HER ⎟ LIGNENDE JEANS HER ⎟ SNEAKERS BALENCIAGA

26 kommentarer
    1. Gratulerer med Leilighetskjøp! Kjøpte selv min egen leilighet da jeg var 24, det er så gøy med sin første bolig 🙂 Anbefaler deg å se på nettsiden til royal besign, de har såå mye fint!

    2. Sjekk ut nettsiden sofacompany.com, de selger dansk design. Det er dødsfint og noe jeg ville anbefalt til deg!

    3. Når skal du vise bilder av leiligheten? Er spent på å se! Jeg ser etter bolig selv så er det noe med bolig å gjøre for tiden så er jeg interessert!

    4. Hei Isabel❤️ Du ser kjempe snill og morsom ut. Jeg digger blogg innleggene dine💚 du er rå😁 du gjør at barn blir glade med alt du deler! Heier på deg og kjærligheten❤️ HEIA ISABEL☀️

    5. Hei Isabel❤️ Du virker skikkelig snill og omsorgsfull ut💓 jeg heier på deg overalt😆 du inspirerer veldig mange barn og voskne💓 jeg elsker innleggene dine💚 stå på HEIER på deg💓

      1. Bolig betyr alle typer eiendommer som man bor i det. Ikke bare hus, men leiligheter også. Hilsen eiendomsmegleren.

        1. Hahahah no e du bare teit, sjekka det opp sjøll me megler 🙂 Isåfall så hete leilighet bolig i oslo.. men ikje hær æ bor, da hete bolig ett hus 🙂 Men fortsætt no bare og vær teit, greit før mæ det, men du sønk lavt på det bare så det e sagt 🙂

          1. Kjære deg, det er nok du som synker lavt her. Men ut i fra måten du skriver på vil jeg tro du er svært ung.

      2. Det stemmer ikke😊 En bolig er en bygningsmessig bekvemmelighet som gjør at mennesker kan bo der. Dette kan være både enebolig, rekkehus, leilighet, hybel osv.

    6. Hallo, K…ikke lek smart a.
      Definisjonen på bolig er følgende:

      ‘En bolig er en bygning eller en del av en bygning som blir benyttet til fast opphold på helårs basis (bopel). Det viktigste kjennetegnet ved en bolig er at den har egen inngangsdør. Betegnelsen bolig forekommer i ulike lovverk og har noe ulik definisjon. .Boliger kan være både hybler og leiligheter.’

      Google it.

    7. Du bør sjekke ut stylebyolivia på Instagram, som også har startet for seg selv med oakinteriør. Selger masse fint!! Hun er min favoritt #1 på insta når det gjelder interiør, og er såå kreativ..

    8. Gratulerer med kjøp av leilighet. Godt å høre at du er stolt, det kan du virkelig være! Er så hyggelig å følge utviklingen din, opplever bloggen din helt annerledes enn tidligere, da jeg ofte ble provosert eller oppgitt føler jeg nå at jeg heier på deg og blir inspirert og glad av å kikke innom bloggen din! Fortsett med den gode jobben du gjør Isabel, du er et supert forbulde! Anbefaler deg å kikke innom @matueiendom på insta, som renoverer leiligheter i Oslo området, masse gode løsninger på Walk-in closets og lekre bad. Lykke til med oppussing, gleder meg til å følge med:D

    9. Den Bjuwti-oljen er jeg gla du tipsa om, den er absolutt genial! Jeg får alltid fett hår av alt, men ikke av den her, og håret blir akkurat så mykt og glansfullt som du sa!🙌

    10. Gratulerer så mye! Så gøy ♥️
      Hvor er det treningssettet du hadde på deg på Snapchat fra? Sykt fint!

    11. Grattulere så masse😍 Home and Cottage har såååå mye fine møbler, du burde sjekka d ut hvis du ikkje allerede har 🥰❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg