KORT HÅR 💇🏽

CHOP CHOP…?

OK folkens! VAD TYCKS??? Bare for å understreke før dere får panikk og tror jeg har blitt helt dum i huet; jeg har ikke klippet meg! Enda…. Jeg har bare sett hvor fine flere av de jeg følger på Instagram har blitt etter at de har klippet skulderlangt hår, og det har helt ærlig gjort at jeg har blitt litt fristet. For første gang i løpet av hele mitt liv, typ. Det viser virkelig hvilken “påvirkningskraft” andre influencere har på meg – haha. 

Jeg skal til frisøren før jeg reiser på ferie om knappe 9 dager, og jeg har faktisk fundert en del over om jeg skal våge å klippe av biiiittelitt i det minste. Ikke alt for mye, altså. Langt i fra så kort som på bildene. Men litt i lengden. Vi får se. Jeg er jo ikke akkurat kjent for å våge å eksperimentere med håret mitt, så mest sannsynlig backer jeg nok ut lenge før jeg setter meg i frisørstolen haha.

Jeg synes selv jeg ser mye mer “sofistikert” og voksen ut med kort hår, på bildene her. 

Men hva synes dere, helt oppriktig?

På bildene her ser man jo typ hvordan jeg hadde sett ut med kort hår!

106 kommentarer
    1. Hei. Du hadde kledd kort hår. Jeg har akkurat klippet bob. Elsker bob.

      Do it do it

      Det vokser heldigvis ut igjen

    2. Herregud!! Altså, Isabel. Du kler helt klart kort hår!! Jeg stemmer for at du skal klippe deg kort! 😍😍

    3. Ikke klipp det så kort til å begynne med! Du hadde kledd det, men du som har hatt så langt hår lenge, og typ elsket det. Så tror jeg du fort ville angret, om du skulle klipt det så kort med engang!

    4. Jaaa!! Har heldigvis alltid vært vågal når det kommer til å endre på håret, og klart å tenke at «det vokser ut igjen om det blir ille», men aldri vært misfornøyd, egentlig. Det er DEILIG med forandring!! GO FOR IT😃

    5. Nei ikke gjør det!! Det kler deg men langt hår på deg er helt nydelig. Du vil mest sannsynlig angre hvis du gjør det.

      1. Do it!! Sykt fint😍 som flere sier kan det jo være lurt å klippe først til brystet eller noe sånt. Og så gå for kortere hvis du føler for det💞

    6. Tror du hadde sett bedre ut med kortere hår, mer voksent! Prøv typ ved brystene først, så kan du evt klippe kortere etterhvert. Do it! Håret ditt vokser nok uansett kjapt tilbake, du som har så sterkt hår

      1. Go for it🥰 finnes heldigvis extensions og det vokser ut igjen dersom du angrer🥰 men man lever bare en gang😍

    7. Det siste året har du blitt mye mer voksen og et forbilde for så utrolig mange. Det at du allerede vurderer å klippe av deg det lange håret til en mer voksen “look”, viser bare at du OPPRIKTIG har vokst så sinnsykt mye!❤️For to år siden så tipper jeg det var uaktuelt for deg å gjøre det!

      Du ser helt klart mye finere ut med kort hår, tro meg!!

      Jeg har følgt deg så lenge, og se at du har utviklet deg sånn som du har gjort, gjør meg så glad! Stå på Isabel, om du fortsetter sånn som nå, ja da når du langt de neste årene!

    8. Nooo, just don’t! Jeg og søsteren min gjorde det! Vi GRÅT etterpå begge to!😂 Angret livet av oss. Tre år senere så har vi like langt hår som før vi klippet oss. Aldri i mitt liv at jeg går på den smellen igjen.

    9. GO FOR IT!!!! Viser mye bedre hvor voksen og reflektert du er blitt. Det lange håret putter deg me i en «dum blogger» bås du ikke lenger hører hjem i. Du lignet sykt mye på Kim K med kort hår😍😍😍😍

    10. Klipp det skulderkort, du kledde det godt. Så kan du donere det lange håret til de som trenger parykk 😄 God gjerning i samme slengen der altså!

      1. Herregud, ikke gjør det 😮😣 de som mener at du bør bytte ut det fine håre ditt med et skamklipt wannabe Kim Kardashian look er nok bare minsunnelig på det lange unike håre ditt. Det å si at du har blitt mer moden ved å ønske deg kortere hår er noe av det dummeste jeg har hørt. De fleste klipper seg kort forde dem er slitne og ikke har tid til å ordne seg 😂😂😂

    11. JAAA, herregud elsket de bildene😍😍 klipte meg skulderkort selv nettopp og jeg ELSKER det!! Sykt deilig og ser mye mer voksen ut! Et stort ja fra meg🥰

    12. Det dær kler du godt! Akkurat som Kim K! Fremhver et vakkert ansikt 😍 så kunne du jo ha donert vekk om du hadde klippet deg skulderkort 😁 å så mye som du steller med håret ellers, blir det nok å vokse ut igjen like fort/ eller bare justere med extentions om du begynner å savne dept lange håret 😄

    13. Tror du kler kort sykt godt! Men, du må være 100% sikker!!! Frykter for at du kanskje angrer! Det gjorde jeg! Men det er ofte veldig fristende altså! Klem! ❤️

    14. Ikke klipp så mye, du ser eldre ut 🙂 men en litt kortere og mer defineret frisyre vil du garantert kle:)

    15. Omg ja, kort hår!!! Du ser mye mer voksen og reflektert ut, og jeg bøyer meg under resten her – ligna helt sjukt på Kim K med kort hår!

    16. Fordelen er at alle kler bob, ulempen er at hvis den klippes for kort er du låst til en frisyre. Vanskelig å style, krølle osv hvis den er for kort. Heldigvis gror jo håret 😝
      Men bob er sykt fint, og er den i «riktig» lengde kan man style håret på mange forskjellige måter. Og vil du ha langt hår for en dag er det jo sykt mye bra clip ons på markedet 😊

    17. Omg YASSSS!!! 😍😍 Men begyn med å klippe det til puppene for eksempel, det blir litt for stort sjokk om du går all onn og får det så kort. Og skulle du angre etter litt tid er det jo supermasse fine extensions mens du venter på at det skal vokse 🤷🏻‍♀️😁 du så skikkelig voksen ut, som en boss bitch 💁‍♀️

    18. Klipp deg hvis du føler det er rett for deg! Jeg syns du kler begge deler, nydelig uansett!
      Skulle du ende opp med å ikke like det, finnes det extentions 😄

      Men hvis du klipper det, så gjør som noen lengre opp her nevnte: doner håret 😄

    19. Klipp deg hvis du føler det er rett for deg! Jeg syns du kler begge deler, nydelig uansett!
      Skulle du ende opp med å ikke like det, finnes det extentions 😄

      Men hvis du klipper det, så gjør som noen lengre opp her nevnte: doner håret 😄

    20. Du ble veldig, veldig fin med det! Jeg klippet av meg superlangt hår, og har nå skulderlangt. Jeg kunne aldri tenkt meg tilbake til det lange håret!
      Kanskje du kunne kjøpt deg en kort parykk du kunne prøvd ut for å se om du er komfortabel med det?😊❤

    21. Hei🙂Jeg skjønner det frister å klippe det kort.Da det kan være kjekt med forandring.Men kjære deg håret er ditt varemerke nesten.Og ingen har et så vakkert,langt,sunt og flott hår som deg.Jeg tror du vil angre.Dersom du vil gjøre litt endring,så hadde jeg klippet det 10-15 cm kortere,og sett hva du føler om det.Før du gjør en drastisk endring liksom🙂Og derfra ta en bestemmelse om du vil gå for en bob.Du ser like voksen ut enten du har langt eller en bob,bare så det er sagt🙂👍👌

    22. Tror du hadde blitt rå med kort hår!
      (ser også for meg at en lang bob, slik som hun ene i american gladiator anno 2010hadde ville vært skikkelig fint på deg!)
      Jeg vet at for meg funker det fint å klippe av meg nesten alt håret ca annenhvert år. Da får jeg en frisk start på nytt og får en litt friskere følelse, men jeg har alltid gjort det på denne måten og er ikke redd for å klippe av 10-20cm når jeg drar til frisøren.

      Men du trenger ikke bry deg om hva jeg synes, så lenge det er noe du har lyst til å prøve ut tror jeg du blir fornøyd til slutt læll (og håret vokser jo tilbake etter hvert)

    23. Absolutt pen med det korte, men langt hår vil alltid være det vakreste! Ikke nødvendigvis så langt du har nå, men ihvertfall til nede på ryggen. Enig med hun over her: kort hår kan fort bli ‘kjærringaktig’ om man ikke er veldig stelt ellers da. Og mange velger kort hår forde de mener det er mer voksent osv. Men det er bare tull. Hvorfor må man se så voksen ut. Jeg ville personelig alltid sett ung ut! Jeg tror du vil kanskje angre deg om du gjør det, forde du har værdens vakreste hår😂🙌

    24. Du ser MYYYE mer voksen, seriøs å moden ut med kortere hår, absolutt! Dette burde du seriøst vurdere!!! Omg å så fint, det hadde du virkelig kledd! Må få understreke at du er vakker med langt hår også, men du så mye mer moden å voksen ut med kortere!!😊❤

    25. Du ser MYYYE mer voksen, seriøs å moden ut med kortere hår, absolutt! Dette burde du seriøst vurdere!!! Omg å så fint, det hadde du virkelig kledd! Må få understreke at du er vakker med langt hår også, men du så mye mer moden å voksen ut med kortere!!😊❤

    26. Du må ikke finne på å klippe deg, du har en fantastisk manke som kler deg og den lengden din er råsexy. Prøv heller å variere frisyrene 👍

    27. NÆÆÆI IKJE KLEPP DET FINE LANGE HÅRE DITT !!!! 😱 DU BLI OG ANGRE SOM BARE FAEN… !!! SÅ IKJE GJØR DET <3

    28. Du kler det utrolig godt, men jeg tror du angrer om du gjør det. Man mister så mange muligheter til å style håret når det er kort.

    29. Veldig elegant med skulder kort hår. Du begynner og bli en voksen utgave av deg selv, og du treng og fornye deg. Stå på klipp håret. Du treng et nytt løft. Trur du kommer til å like det for det var skikelig fint. .. like K.K

    30. Ā herregud nei!!!ikke deg også!!!! Jeg snakket med noen her om dagen om at allllle jenter klipper seg kort, men at du som har dritfint hår ikke kommer til det… Det er bare en trend!!!! De fleste er finere med lengre. Du kommer til å angre hvis du klipper det. Jenter har ikke kort/mellomlangt hår fordi de liker det- det er fordi de ikke kan vokse så langt og fint hår som deg. Hadde de hatt ditt hår så hadde de IKKE klipt seg

      1. Der tar du litt feil. Det super fine og morsomme med hår er at det vokser ut igjen! Man lever kun en gang og om man kun skal gå med en lengde hele livet blir det fryktelig kjedelig. Jeg sier GJØR DET, du hadde kledd det og om du ikke hadde likt det så vokser det ut igjen!!

    31. Nei, vet du hva! Det gjør du ikke. Du kommer til å angre. Hva er vitsen liksom? For å sitte igjen med ingenting? Ser mye bedre ut med langt hår. Ikke se på Kim K og andre på insta og sammenligne. De bytter ut hårfarger og lengde hele tiden. Du som har så naturlig fint langt hår må for all del ikke klippe det av. Er du ikke lykkelig nå vil du iallefall ikke bli det med KORT hår.

    32. Glemte å nevne; hvordan i alle dager skal du se ut med hestehale?? Det blir bare en liten tust oppå hodet. Med kort hår kan du bare ha 1 frisyre…. du kommer til å bli lei.

      Solbrun kropp og langt svart hår er det fineste som finns. Hvorfor skal du absolutt se så voksen ut, er det ikke du som er redd for å bli gammel?

    33. Omg, du ser helt nydelig ut med kort hår 😍 Men tenk nøye gjennom det! Hvis du velger å klippe deg kort anbefaler jeg deg å sjekke ut #hårdonor. Er så sinnsykt mange som trenger hår. Jeg valgte å gjøre det. Har kjent litt på det, at det lange svarte håret mitt er borde, men tanken på at noen gjerne har glede av det gjør alt så mye bedre. Da angrer jeg ikke et eneste sekund! Det vokser jo ut igjen ❤️

    34. Kjempe fin med kort hår😍 men du har jo et helt nydelig langt hår som du elsker, så tror du hadde angret😊 syns og du er så utrolig fin med det lange håret ditt🙌🏻 som noen skriver gror det jo ut igjen, men det tar no ganske lang tid🙈men nydelig er du uansett ❣️

    35. Kort hår er noe du virkelig bør vurdere, for dette var kledelig! Hår vokser ut igjen uansett, så hvorfor ikke?

    36. Er du blitt helt tullete? Du må ikke finne på å klippe av deg håret, og egentlig tror jeg du bare erter oss😀Hvis du har lyst på forandring kjøp deg en parykk, det er jo det Kardashianjentene bruker hele tida.
      Vi legger dette dødt:)

    37. Og bare for å motsi noen av de “nei’erne” i kommentarfeltet- det blir ikke vanskeligere å style det- heller motsatt. Jeg har klipt håret tusenvis av ganger, latt det gro til langt og klipt det av igjen, og jeg lever nå for det mer skulderkorte, da jeg syns det på generell basis er mye enklere å ha med å gjøre. Yolo sier jeg bare!! Du er nydelig uansett da, og det vokser overraskende fort ut igjen!!

    38. Kim K in the house!!!
      Altså du hadde kledd kort hår, men hadde jeg vært velsignet med det flotte håret ditt hadde jeg ALDRI latt noen røre det med en saks 🤭

    39. DU MÅ KLIPPE DET!! Ser sinnsykt fint ut! OG det hjelper på at man ikke ser så veldig liten ut, hehe. Langt hår gjør at man ser enda kortere ut 🙂

    40. Ikke gjør det!! For å være 100% ærlig så føler jeg folk som sier du burde egt er haters😂 du hadde vært fin med kortere enn det du har, men absolutt ikke ta vekk så mye!😚

    41. Jeg tenker why not! Synnes du hadde kledd begge deler ! Alt kler den smukke 🥰 og angrer du så kan man alltids sett inn hår ! Hatt langt selv og gikk til skulder kort , og fy f!! For en deilig følelse 😂🙈 nesten som man går rundt og vifter på hodet for å skjenne håret Kile deg på skuldrene 🙈🙈

    42. Du er helt nydelig med både kort og langt hår! Men siden du elsker det lange håret ditt, men samtidig har så lyst til å prøve noe nytt, så kan du jo klippe 10cm av håret i første omgang? Eller halvere lengden du har?

      Du er nydelig uansett 😍

      Super spent på ka du gjør!!

    43. Tror du kommer til å angre om du bare tar en del av det. Jeg har som deg alltid hatt langt hår og trives best med det. Men jeg må endten ha det skulderkort eller langt, midt i mellom treger jeg alltid på mtp krøller, hestehale og ulike frisyrer. Men du hadde nok passet kort like godt som langt, men du vil nok trege om du velger midt i mellom:D lykke til!

    44. JAA😻😻😻 klipp det kort!! Man ser så mye mer mature ut og man ser mer voksen ut. Du hadde kledd det syyykt

    45. Klippet meg kort i går! Syntes helt klart at du skal gjøre det. Det vokser ut igjen. Greit med en forandring og så kan du donere håret ditt til de kreftsyke så de får parykk ☺️👌🏻

    46. Angrer du kan du jo alltids bare bruke extentions, så hvorfor ikke!? TENK DEG DÉN VLOGGEN DET HADDE BLITT DA🤩 Nå som alt er så bussines og spennende karriere messig, hvorfor ikke ta ta sjansen? Du er jo det vakreste mennesket på jord og hadde kledd det såå godt. Har fulgt deg siden PH, mye har skjedd og endret seg med deg, nå som du er en ordentlig business-dame er det kanskje ekstra gøy om det gjenspeiler seg enda mer i utseendet ditt også? Blir litt kvitt «rosabloggerlooken», hvis du forstår. Du er helt kanon! Take the risk😍

    47. Jeg er frisør, og mener helt klart at du er sykt babe med kort hår!! Samtidig er ditt lange hår supervakkert! Men om du skulle gått for en god forandring en gang, så var denne korte lengden helt perfekt for deg!

    48. Du vet vel innerst inne at du ikke kommer til å klippe deg så kort, men herlig å få sa mange fine komplimenter tilbake, det er jo det dette handler om. Likes og gode ord for å fylle tomrommet ;))

    49. INGEN TVIL kjære Isabel!!
      Du blir sinnsykt vakker med skulder langt, rett hår 🔥 Hot 🔥 💜
      Eller, vakker er du uansett, men jeg lover deg, du blir sykt fin!
      Og hvis du angrer?
      Håret ditt VOKSER faktisk ut igjen, jeg LOVER 😂

    50. Du er bare så utrolig vakker uansett om det er langt eller ikke!!😍 Men jeg ville ikke klippet det nydelige håret viss jeg var deg. Gjort det selv, og angret:/

    51. Dette var slay. Rett og slett. Stemmer for kort. Hvis du skulle ønske langt hår igjen, kan du bruke parykk, extensions.

    52. Veldig fint altså! Helt vanvittig hvor lik du er Kim K med det korte håret 🤩
      Klipp det kort, det vokser jo ut igjen 😉 Forandring fryder 😍

    53. Du burde klippe det kort. Håret får ett skikkelig løft og masse volum da tyngden forsvinner når du tar av lengden. Og ikke minst ser du veldig voksen og sofistikert ut istedenfor en ungdom. Ikke at det er negativt, men kort hår er også raskt og enkelt og vaske, style. Hva er det værste som kan skje? At du må sette i extensions mens det vokser ut? Yolo!!

    54. Wow så rart, jeg er ingen stalker men jeg hadde en drøm for noen dager siden at du hadde blitt kort på håret. Du og Sidra, vi “så dere“ i byen haha. Dette passet du, jeg har klippet av alt mitt, hadde til over skuldervingene. Er så herlig, friskt og lett. Så vokser det ut igjen
      ^.^ Men ja, gjør det<3

    55. Du har vokst så mye det siste året. Men fremdeles både søker og trenger du bekreftelse fra andre for og ta egene valg.. Vil du klippe deg så klipp deg. Ikke spørr hva flertallet Mener….

    56. Det kledde du! Ikke frekt ment, men syntes det er litt ufyselig når håret rekker så langt ned som det gjør hos deg. Syntes feks søsteren din var mye finere når hun klippet seg så du kan jo starte med noe aka det samme? Syntes bare det blir drøyt langt og litt «barnete» når du er 25 år og det er så langt? Går på en måte en grense? Mener det bare som hjelp <33

    57. Tenk deg nøye om, jeg er redd du kommer til å angre. Jeg tenker at de influencerne som “lurer” innom din blogg beundrer ditt vakre hår og feller sine modige tårer for lokkene de ga avkall på. Gode skjønna jentå, jeg er stolt av deg! Varm klem ♥️

    58. Vi er 25 år ikke 50. Hvorfor er det så mange som FRIVILLIG vil se mer “voksen” ut?

      Mye finere med langt hår!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg