KOSTTILSKUDDET JEG ELSKER FOR HUD OG HÅR!

Reklame | Skinflirt

 Hei queens! Håper dere har hatt en helt fantastisk onsdag enn så lenge. Selv har jeg vært veldig produktiv i dag og fått unnagjort mye av det som stod på to do-lista. Før jeg fortsetter med denne jobb-kvelden min har jeg lyst til å dele et supert tips med dere som ønsker dere finere hud og finere hår. Oh yes, I got you babes!

Jeg tror jeg er en av de bloggerne som har minst reklame på bloggen min når det kommer til produkter, og det er rett og slett fordi jeg som oftest ikke er så fornøyd med det jeg tester ut. Jeg ser på dere som mine bestevenner, og regelen jeg har satt meg er at jeg ikke skal anbefale noe til dere dersom jeg ikke kunne anbefalt det til mine aller nærmeste. Så dere kan altså stole hundre prosent på meg når jeg først har en annonse om noe her inne.

Btw, hvor fin er ikke denne boksen?! <3

Med det sagt: jeg er veldig opptatt av å ta vare på både hud og hår. De to viktigste tingene å pleie ved seg selv, etter min mening. Derfor ble jeg veldig interessert når jeg fikk vite om et helt nytt kosttilskudd som heter Skinflirt! Dette har jeg startet på nå, og jeg elsker dette kosttilskuddet! 

Skinflirt inneholder en rekke virkestoffer som er nøye kombinert for å gi din hud optimale forutsetninger for å holde seg glødene og vakker, samt gi deg sunnere og mer glansfullt hår. Skinflirt inneholder vitamin A, vitamin B3, sink og biotin som bidrar til å opprettholde normalt hår og normal hud. 

Det absolutt beste med Skinflirt er at det er i typ smågodt form, og de smaker på ekte godteri med jordbærsmak! Jeg sliter med å holde meg til anbefalt daglig dose da det er så sykt godt, haha. Gleder meg alltid til å kunne starte morgenen med å spise to stk. Yum! Jeg føler ikke at jeg spiser kosttilskudd, men godteri. Det er et stooort pluss for meg! 

3 GRUNNER TIL Å ELSKE SKINFLIRT

💕 Det er 100% vegansk.

💕 Funker for både hud OG hår!

💕 Det er gratis frakt og pakken sendes rett i postkassen.

Og dere? Akkurat nå får dere et sinnsykt godt tilbud via min blogg!

TILBUDET FINNER DU HER!

18 kommentarer
        1. Ååå så bra 🙂

          Da må æ kjøp dæm <3

          Du bruke nån andre også som e rosa og avlang, må man svælg dæm ?

          Takk for svar <3

    1. Hvor egosentrisk kan man bli? Forvente at kameraene som drar forbi med faktisk andre som filmes, utenfor drikkestedet ditt skal skjønne at du er der? Diva og dramaqueen

        1. Haha 🤣 Det er helt klart folk som ikke har humor!
          Skjønner du virkelig ikke at hun her har veldig sans for humor..?

      1. Ha ha ha. Altså går det Ann å være så dum? Har du hørt om Humor?? Herregud så teit å skrive det.

      2. Den kommentaren var nesten mer morsom en spøken til Isabel😂 Are you for real? Altså.. Nei nei nei.. Hvorfor finnes det såå firkantede mennesker?! 😂 Jeg dør

      3. Hahaha faen du e treg i haue som ikke skjønne d va kødd. Sånne som deg som ikke burde få ha snap/insta eller facebook før du e gammel nok til å skjønne forskjellen på ting! Hjelpes!

        1. Hva jeg legger mest merke til er hvordan dere alle begynner sakte men sikkert å rive fra hverandre den ene som har misforstått spøken til Isabel. Dere er like ille hvis ikke værre. Dere er som rovdyr, kaster dere over byttet som en hauk. Tror dere virkelig at Isabel bryr seg om småting som dette? Hun er nok både smartere og mer hardhudet enn mange tror. Jeg hadde vært flau hvis jeg var dere. Hva med gjør som du vil andre skal gjøre mot deg

    2. Ler litt. Skjønte jo ironien da Isabel sa det med kameraet. 👍 Ha en fin 17. Mai feiring. Mye kamera ute i dag 🇳🇴🇳🇴🌞😁🥂

    3. Dersom jeg bare ønsker å prøve de, må jeg fremdeles betale for abonnementet (299,- i måneden) eller går det an å si opp abbonementet etter første gang (for 189,-) uten binding?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg