LEGGE NED BLOGGEN?

Reklame | NELLY

JAKKE HER ⎟ VESKE HER

Jeg får oftere og oftere spørsmål om jeg skal legge ned bloggen, eller om jeg har planer om det. Jeg får nesten en klump i magen hver gang, for den tanken er så trist og ikke minst fjern for meg. Bloggen er babyen min! Jeg har blogget hver eneste dag siden 2015. Det har vært hverdagen min i over fire år! Tenk det!

Jeg kunne oppriktig ikke sett for meg et liv uten bloggen! Høres det litt trist ut, haha? Dette er livet mitt. Jeg elsker å kunne dele min hverdag med dere. Alt fra reiser, den “kjedelige” hverdagen, kjærligheten, personlige ting og alt der i mellom. Jeg kunne ikke sett for meg å slutte med det, sånn EVER. Jeg vil ikke en gang tenke tanken på å slutte når jeg bor på gamlehjemmet en gang. Såpass LITE lyst har jeg til å legge ned bloggen, altså. 

Tenk den dagen jeg får barn og gifter meg? Reisen fra jeg blir gravid til jeg blir forelder og oppdrar barna mine. Forlovelse. Bryllup og forberedelser. Hele fremtiden min vil jeg dele med dere!

I tillegg til at jeg personlig ikke vil slutte å blogge, får jeg også en klump i magen av tanken på at dere som har følgt meg så lenge og som setter pris på bloggen, ikke skulle hatt mulighet til å lese her inne. Jeg skylder dere såpass. Dere har gitt meg så mange muligheter, kjærlighet og støtte i fem år at jeg blir helt overveldet av bare tanken. Dere er helt fantastiske, og jeg er evig takknemlig for hver og en av dere. <3 Jeg skulle ønske dere kunne følt på følelsene mine når jeg tenker på leserne mine. Det er helt uvirkelig for meg å vite at jeg har dere. Tenk hvor heldig jeg er!

TIGHTS HER ⎟ TOPP HER

Jeg kan i hvert fall si med hundre prosent sikkerhet at jeg aldri kommer til å legge ned bloggen, uansett om bransjen endrer seg. Om jeg så hadde vært den eneste influenceren med blogg, hadde jeg aldri gitt meg. Bloggen er alt for kjær for meg. <3

17 kommentarer
    1. Denne bloggen trenger et ansiktsløft, og den virker fremdeles uprofesjonell. Alt du skriver virker halvhjertet og kjedelig. Du har ikke blogget hver dag, og i det siste er innlegg og bilder av dårlig kvalitet. Flaks at du kan leve av andre ting, da denne bloggen bærer preg av hastverk og mye skrivefeil.

      1. Det er jeg ikke enig i. Synes Isabel er en av de få bloggerne som fremdeles virker oppriktig glad i å blogge. Det finnes plenty av halvhjertede og kjedelige bloggere der ute, men etter min mening er ikke Isabel en av dem.

    2. Er ikke rart at folk lurer på om du skal legge ned. Du leverer alt for dårlig fortiden til å sette så pris på det. Alt dreier seg om det samme.

    3. Det er kanskje ikke så rart at «alt blir det samme» om dagen når hun er med i skal vi danse! Mye av dagene hennes går til danse trening, hele lørdagen er hun opptatt med danse forberedelser, kostyme osv. Godt du har fått deg gode venner innenfor danse miljøet, stå på ❤️ Så får du komme sterkere tilbake her på bloggen når skal vi danse er over….etterhvert! Lykke til videre ❤️

    4. Hei Isabell, hvor er den hvite kjolen fra som du har på deg i episode 2 fra «Dansebobla»? Fantastisk!

    5. Jeg er faktisk innom denne bloggen mye oftere nå enn tidligere, nettopp på grunn av deltagelsen på “Skal vi danse”. Å lese om livet i dansebobla er kjempespennende, synes jeg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg