1. D-vitamin kan nok påvirke psyken også, men i hovedsak ikke. Det er mangel på B-12 som er viktig i forhold til psyken 😊

    2. Du må begynne og skrive kor musikken dine e fra fræmmover, du har så mange på vær vlogg æ vil ha ❤❤

      Blandt anna på denne vloggen ❤

      Love you ❤

    3. Hei. Selvfølgelig er dette trist. Personlig har jeg barn som jeg snart ikke har sett på ett år. Hele verden er i samme situasjon grunnet coronaen. Har lest at Dubai også har stengt ned.

      På en eller annen måte kommer vi vel ut av dette. Det er vanskelig å holde motet oppe nå – men vi må bare prøve å holde ut.

      Ønsker deg imidlertid alt god.

      Klem fra Lise

    4. Hei Isabel! Jeg forstår godt din frustrasjon og jeg forstår veldig godt at akkuratt nå er ikke livet enkelt, ikke for deg, men heller ikke for veldig mange! Akkuratt når det kommer til corona diskusjonen så er jeg ganske klar på min sak. Ettersom min familie er fra England, og min bestemor døde av korona forrige uke håper jeg du forstår hvor underlig viktig det er for meg at du/ dere veldig å holde dere i Norge. Jeg bryr meg ikke om du som enkeltperson velger å reise. Det jeg derimot er redd for er din argumentasjon for å reise kan inspirere andre til å gjøre akkuratt det samme. For nei, det har ikke så mye å si ar du som enkeltperson velger å reise til Dubai, men om alle hadde gjort det slik hadde smittesituasjonen vært annerledes. Så vær så snill Isabell, virkelig ja det er skikkelig kjipt, men bli i Norge akkurat nå. Vær en bindragsyter for å gjøre fått samfunn litt tryggere. Erna har nå bedt oss tydelig nå om ikke å reise. Jeg har selv nettopp kommet inn i et forhold men et mann fra Liverpool. Vi kam ikke se hverandre, men jeg holder motet oppe.!:1)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg