LIVING MY BEST LIFE

PALMESUS

Hei fra palmesus! Herreguuud for noen dager det har vært her nede. Dere som er her kan nok relatere når jeg sier at jeg føler jeg har blitt overkjørt av en traktor, MEN likevel er supergira på enda mer moro! Jeg er her med en vennegjeng, og fy søren så gøy jeg har det sammen med de! Det har så utrolig mye å si hvem man er med, da spiller det ingen rolle hvor man er eller hva man gjør. Man har det gøy uansett!

Vi kjørte ned til Kristiansand på torsdag og blir her til i morgen. Torsdag var det kick off med Viafree, i går var det første dagen på Palme og i dag er siste. Dagen i går var helt forbanna amazing! Det var for så vidt torsdagen også. Jeg ELSKER festivaler over alt på jord! Det er så stemning! Jeg slipper meg alltid helt løs og storkoser meg uten å tenke meg om. Det er noe som skjer med meg på hver festival som jeg synes er så bra. Jeg tenker ikke på at jeg må «oppføre meg» fordi folk kjenner meg igjen, slik jeg ofte kan føle på byen. På festivaler gir jeg blaffen og lar fjortisen i meg tre stolt frem. Haha!

I går opptrådte Marshmellow, Tiesto og Maclemore som var helt insane! Jeg fikk oppriktig sommerfugler i magen der jeg stod med vennene mine og sang for full hals og danset som idioter. Åh, dette er seriøst livet! Blir så glad av å tenke på gøy vi har det denne helgen!

Akkurat nå ligger vi strake ut i senga og venter på at legenden Oskar skal komme tilbake med pizza. Oskar er seriøst den mest gentleman vennen jeg har. Han bare: «jeg kan dra å hente maten deres». Min reaksjon var: «hvorfor det?». Hahah! Han er skjønn! Vi skal få trykket i oss hver vår pizza før vi etterhvert skal fikse oss og gjøre oss klar for Palme day two!

Slik så jeg ut når jeg skulle sove. Viktig med en runde med selfie da, ja. 😂

Jeg får høre det dagen derpå etter at jeg har spammet story med Fjortis-Bella på tur. Men vet dere? Jeg synes bare det er lættis. Jeg tar en for laget denne helga og underholder dere med en mindre sjarmerende Isabel! Haha!

9 kommentarer
    1. Dere ser tøsete ut
      Men du såg teitere ut i fjor når du var på en festival sak
      Ka e vitsi med å gå rundt i bare bh? Eller topp som bare dekker puppene?

    2. Bra blogg, gode innlegg. MEN KOFFER skifte du vekk fra stavanger dialektå å over til bokmål? Det hørres så sykt feil ud. Me så snakke finere en alle andre. Det e så trist.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg