LOURVE, EN STOR SKUFFELSE OG EKSER

Reklame | nelly

PARIS DAY TWO

Dag to her var amazing! Vi har allerede planlagt hva vi skal gjøre for hver dag, og i går stod det “turist dag” på skjemaet. Vi startet dagen med å dra til museet Louvre. Der henger blant annet flere kjente malerier som Mona Lisa. Det er jo litt heftig! Vi gikk bare rundt i et par timer i solskinnet og hygget oss i noe som føltes ut som våren 2019. Det er så deilig med sol og litt varmere temperatur igjen! Fy søren så mye det har å si på humøret og energinivået. Etter litt satte vi oss ned på kaféen der og  fikk i oss frokost. Det var skikkelig koselig start på dagen.

Vi har vært tidenes turister så langt på denne reisen. Jeg liker hvor mye Newa og jeg opplever hver gang vi reiser sammen. Begge to har så mye energi hele tiden, og hverken hun eller jeg vil gå glipp av noe som helst. Vi må gjøre noe konstant. Det er jeg glad for, til tross for at det blir veldig lite søvn på feriene våres haha. “Sove kan vi gjøre hjemme” er trolig den setningen vi sier mest når vi ferierer. Sist vi reiste sammen var til Dubai, og det er oppriktig en av de sykeste turene jeg noensinne har vært på. Vi to er gal sammen. 😅

SNEAKERS LOUIS VUITTON ⎟ GENSER BALENCIAGA ⎟ VESKE GUCCI ⎟ KÅPE HER ⎟ JEANS HER

(Ps! Husk at du får 20% rabatt på hele Nelly HER med rabattkoden “LOVE20“).

Jeg må fortelle dere noe som skjedde i går. Newa har vært i Paris før, med sin ekskjæreste. Da gikk de til Love Lock Bridge, som er en bro fylt av låser for å vise kjærligheten til hverandre typ. Hun og eksen gjorde det for noen år siden, og planen var at vi to skulle henge på en lås for vennskapet vårt. Dessverre gikk ikke det som planlagt, for da vi kom frem viste det seg at alt var borte. De har nemlig fjernet alle låser fordi det veide for mye på broen… Nå hang det seriøst kanskje maks 10 låser der. Newa ble så lei seg, og dette ble dokumentert i vloggen. Har jeg forresten sagt at jeg vlogger hele denne reisen? Det gjør jeg i hvert fall! Men, selv om ikke opplevelsen på den broen ble som ønsket, skal jeg nok gjøre Newa lykkelig på en annen måte. Hehe! <3

Dette er ansiktet mitt 24/7 her i Paris! Eeelsker denne byen. <3

12 kommentarer
    1. Med hele nelly mener du bare nelly sine merker? For når jeg skulle kjøpe en tommy hilfiger bikini så funket det ikke.

    2. Hei. Bare lurer på en ting. Siden du ikke opprinnelig kommer fra Norge og er ganske mørk i huden og har helt mørkt hår. Hvordan fjerner du ansiktshår? Har mye ansiktshår som kommer godt frem i sollyset 😩. Føler jeg må gjemme ansiktet i hendene når sola treffes ansiktet. Noen tips?❤️

    3. Hei!
      Så du og youssef sawmah har kommentert hverandres bilder osv. Har du møtt han? Holder dere på? Utrolig søtt hvertfall

    4. Hei – hvorfor syns du egentlig Lourve var en stor skuffelse?
      Skal til Paris med kjærsten min i april og lurer på om det er verdt å bruke tid på å besøke museet?

      1. Det var ikke Louvren som var skuffende, det var at låsene på broen var borte 🙂
        Jeg og kjæresten min var der i sommer og jeg syns det er verdt det, selvom det var aaltfor mange folk og man ikke fikk sett alt. Det er jo uansett noe å krysse av på bucketlista syns jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg