MAMMA 30 ÅR

HAPPY B-DAY MUMMY

I dag er ingen vanlig dag, for i dag er det mammas fødselsdag! Hun fylte så klart intet mer enn 30 år. 😉 Det måtte selvsagt feires, til tross for at den egentlig feiringen skjedde i helgen. Søsteren min og jeg tok henne med på en shoppingrunde, etterfulgt av en koselig feiring på Theater Caféen. Der fikk vi pratet masse, spist god dessert og enda bedre drinker. Vi var jo så heldige med været, så vi gikk oss en lang spasertur også i varmen. 

Gratulerer med dagen, mamma! <3

42 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen til moren din!❤️Hun er et hærlig menneske! Sitter alltid med et smil om munnen når jeg ser de morsomme videoene dere legger ut❤️😊

    2. Jøss, er det mulig å ikke fatte at “30 år” er en spøk? Da skjønner jeg plutselig godt hvorfor Sophie Elise ofte havner i knipe når hun er sarkatisk.

    3. Hva er det som har skjedd med deg og moren din? Har dere kranglet siden du reiste med J når dere ikke er gift og har sex med han når det er Haram?

        1. Ok,

          Men du trenger ikke å være flau av at familien din opprinnelig er fra en muslimsk familie.

          Moren din selv har sagt «astagfrullah» på vidoene dine.

          1. Jeg er langt i fra flau. Men familien min er ikke veldig praktiserende, i tillegg til at mamma har bodd i Norge i 25 år. Derfor har hun den samme kulturen som er her i Norge, og dermed er spørsmål som “hvorfor har du sex når du ikke er gift fordi du er muslim” veldig fjernt for meg. Mamma respekterer mine valg og alt jeg gjør, selv om hun er religiøs og jeg ikke.

            1. Iranere som reiser fra Iran er så ikke-muslimske som man finner, folk vet jo ikke at Iran var vestlig monarki frem til 1979, alle er stuck med dette mullah imaget i hodet når det kommer til Persia…

            2. Det samme gjelder for oss kristene, forbudt me samleie før man gifter seg eller? KRL time, hørt om det?

            3. Familien din er et godt eksempel på mangfold!
              Godt å se at det går an å elske så høyt tross forskjelligheter!

          2. Noen som vertfall er muslim! Vi bor i Norge din dust! Skal du leke muslim så ikke kom til Europa vertfall! Ha respekt sånnså familien til raad har!

            1. altså hvem gidder p leke muslim? Enten så er man muslim eller så er man ikke. Hva så om vi bor i Norge? Vi er et flerkulturelt land. Ta deg en bolle, dust

            2. Det der er en så unødvendig kommentar! Det er religions- og ytringsfrihet i Norge. Du kan tro på hva du vil, så ikke kom med slike unødvendige påstander!!!!

          1. Ha sex og kos deg Isabell, nyt livet,
            så får de andre som har lyst til å begrense seg etter hva som står i en gammel bok som er laget for å kontrollere folk gjøre hva de vil med livet sitt. Det er de som angrer når tiden kommer og skjønner de brukte det eneste livet de har til å sutre og se ned på andre, noe ofte “religiøse” folk gjør for de tror de er bedre enn andre.

          2. Ha sex og kos deg Isabell, nyt livet,
            så får de andre som har lyst til å begrense seg etter hva som står i en gammel bok som er laget for å kontrollere folk gjøre hva de vil med livet sitt. Det er de som angrer når tiden kommer og skjønner de brukte det eneste livet de har til å sutre og se ned på andre, noe ofte “religiøse” folk gjør for de tror de er bedre enn andre

    4. ???
      Må da skjønne at det er en spøk, virkelig.
      Selvfølgelig er ho ikke 30 år når søstra hennes er 27!!!!!!😂😂😂😂 halloooo?!

    5. Folkens ta no en spøk. Jeg sier selv at jeg er 29. Men alle forstår jo at jeg ikke er det når jeg har ei datter på 17 år. Dette er jo bare noe vi sier. Jeg blir jo ikke noe eldre😂

      1. Du er helt råååå Isabell👏🏼👏🏼

        A, alle tar egne valg i livet! Hvis du velger å ikke ha sex fordi du ikke er gift så er det ditt valg, men at du kommer her og snakker om ting som er Haram osv så burde du visst bedre, og visst at det at du dømmer noen som gjør noe er enda verre for deg enn den som gjør disse tingene du mener er Haram.
        Nå skriver ikke jeg dette for å angripe deg på noe som helst vis, men for at du skal forstå at sånne type kommentarer egentlig bare er unødvendig! Isabell vil sikkert ikke fortelle mye om familien sin og om kjærlighets livet som hun skrev på bloggen, jeg mener alle burde akseptere det og hvis du ikke vil akseptere det så slutt å les 😌

    6. Hei, jeg lurer oppriktig på hvorfor vi ikke får se J lenger? Er ikke meningen å rive av en skorpe eller noe❤️

      1. Tydeligvis mange rundt forbi i kommentarfeltet her som ikke har fått med seg innlegget isabel skrev om at hu ikke ønsker å dele så mye av den delen av livet. Så nå vet du det, og om du allerede har lest det så syns eg at vi alle ska respektere dét.

    7. Vet at du vil bli mer privat og det bør vi egentlig respektere. Men jeg synes at bloggen din virket mer ekte før. Vi alle skjønner jo at du har hatt en konflikt med moren din og alle lurer på hvordan det går med deg og J, i og med at du alltid klemmer på gutter på byn. Jeg vet at det er lettere for deg å være privat og at det vil gjøre ting lettere senere. Men jeg vil bare at du skal vite at vi savner den gamle Isabel.. det var så fint å lese de dype tanker innleggene dine og kunne kjenne meg igjen i dem, både når det gjaldt kjærlighet og andre ting. Du hjalp meg faktisk mye på den tiden fordi du viste at livet er ikke så perfekt som det så ut som. Mens nå føler jeg vi kun få se den «rosablogger» siden av deg hvor det kommer inn annonse på annonse og ingen innlegg om hvordan du faktisk har det og hvordan livet er for oss alle. Kom tilbake gamle Isabell, vi savner deg og tankene dine!❤️

    8. Man behøver ikke glemme sin identitet bare fordi man bor i auropa kjære deg, respekter deg selv. Du er en skam for alle som er arabere. Man skal ikke skjule hvem man er fordi man bor i et annet land.. intergrer deg men husk hvem du er til syvende og sist, hvor mye du skjuler men utsende ditt og språket sier mye om hvem du er og h ør opprinnelige du kommer fta

      1. Identiteten din er ikke nødvendigvis noe du finner før senere i livet. Du er den du er, hun er den hun er. Tror du heller skal sjekke opp i dette med respekt. At hun er en skam er bare en totalt unødvendig kommentar å komme med. Er man oppvokst i et europeisk land, blir man integrert og det er det man lærer. Vi har også en frihet i dette landet, til å velge hvem vi vil være og hvordan vi skal leve. Noe jeg tror du skal være uendelig takknemlig for hvis du setter pris på å være muslim. Du kunne ha blitt presset til å være noen andre, som i flere muslimske land. Nyt ditt eget liv og les definisjonen av respekt på nytt.

    9. Man behøver ikke glemme sin identitet bare fordi man bor i auropa kjære deg, respekter deg selv. Du er en skam for alle som er arabere. Man skal ikke skjule hvem man er fordi man bor i et annet land.. intergrer deg men husk hvem du er til syvende og sist, hvor mye du skjuler men utsende ditt og språket sier mye om hvem du er og hvor opprinnelige du kommer fra

      1. Please, trekk hodet ut av rompa og se på et menneske som et menneske. Hva har det å si hvor man kommer fra?? Skal man ikke få leve et liv som man ønsker bare for at man kommer fra et bestemt sted? Religiøse folk er ofte så trangsynte at jeg får vondt i tåa. La andre leve livet sitt som de vil, så lever du det slik du vil. Respekt kalles det.

      2. Tror nok ikke hun bare har glemt identiteten sin fordi hun bor i Norge. Hun har flere ganger sagt at hun mener at religion er roten til konflikter og derfor velger å avstå fra religion. Selv om hun er araber opprinnelig betyr det ikke at hun er nødt til å være muslim, akkurat som at ikke alle norske er kristne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg