MAMMAS BURSDAG

MUMS B-DAY

På onsdag hadde dronningen min bursdag! Det måtte selvsagt feires stort, så da booket vi bord på Mirabel på Sørenga for en nydelig aften med gaver, nydelig mat, kake, dessert og gode drinker. Mamma liker egentlig ikke at vi gjør så mye ut av henne, men hey – vi har kun én mamma, og hun er det viktig å sette pris på og ordne en fin feiring til. <3 

Hele familien og ei familievenninne samlet oss for kvelden, og vi ble sittende på restauranten frem til stengetid. Vi fikk med oss solnedgangen også – det er lite som slår det. Ahh, nei den dagen var virkelig 10 av 10. Mamma storkoste seg fra ende til annen, og det samme gjorde alle vi andre også. Det er lite som slår følelsen av å se mammaen min oppriktig lykkelig. Man ser det så tydelig i øynene hennes, og de glans virkelig på torsdag. Verdens beste mamma som fortjener alt det fineste. 

Gratulerer igjen mamma. Takk for alt du gjør for meg og søsknene mine. Du er verdens beste, og jeg er evig takknemlig for at du er den du er. Jeg kjenner ingen med et så stort hjerte som deg. Jeg elsker deg over alt i verden!!! <3

<3 <3 <3

<3 <3 <3

5 kommentarer
    1. Altså wow så lik Sidra er blitt deg! Og må si jeg misunner de leppene hennes 😳 tenk å være så naturlig pen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg