MEG I DAG, FOR 4 ÅR SIDEN

Herregud, se på meg! Det er så gøy med de tilbakeblikkene på Snapchat, hvor man kan se hva man posta samme dato, for flere år siden. Disse bildene dukket opp i dag, som er fra nøyaktig fire år siden. Jeg husker denne tiden veldig godt. Jeg hadde flyttet inn i en ny leilighet på Alexander Kiellands plass med P. Den perioden var veldig preget av mye stress og ekstremt mye jobb. Jeg husker hvordan alle dagene mine så og si kun bestod av blogging. Jeg var obsessed med å oppdatere her – helst tre ganger daglig. 

Jeg er glad for at jeg la såpass mye tid og jobb i bloggen på den tiden, for det var en stor del av at bloggen ble såpass stor og at jeg fortsatt den dag i dag kan leve av dette. Det er ingen nyhet at blogging ikke er like stort som det var den gang, men jeg er her fortsatt og jeg elsker den enda like høyt! 💕

Jeg var litt søt med brunt hår – var jeg ikke? Leppene var ikke så alt for velykket her, det må kommenteres. De var så sjukt overfylte at det faktisk ikke så ut. Jeg er glad jeg innså det etterhvert. 😩😅 På den tiden hadde jeg ikke begynt med vippeextentions heller, ser jeg!

Leste dere bloggen min på den tiden? Det er alltid så gøy å høre hvor lenge dere har følgt meg og reisen min. <3

19 kommentarer
    1. Har lest bloggen din siden første gang du var med på PH❤️Digga deg da og digger deg fortsatt😁❤️Synes du er ei hærlig jente som sprer så mye glede og positiv energi rundt deg😊Også er du syykt pen❤️🙈

    2. Har faktisk fulgt deg siden du var på paradise😊
      Kommer fra Bryne,å husker faktisk at du jobba på fredrik og louisa når den var her😁
      Så gøy å se kor langt du har komt❤😊
      Masse kjærlighet fra meg😊❤

    3. Har faktisk fulgt deg siden du var på paradise😊
      Kommer fra Bryne,å husker faktisk at du jobba på fredrik og louisa når den var her😁
      Så gøy å se kor langt du har komt❤😊
      Masse kjærlighet fra meg😊❤

    4. 4 år siden?! Oi, da har jeg fulgt deg lenge 😄 Husker du bodde i den leiligheten og du var så fin med det brune håret ❤️

    5. Du har de vakreste øynene😭😭 merka ikke før igår når du la ut videon på storyen din😩😍😍

    6. Har fulgt deg siden PH, og du var faven min gjennom hele sesongen. Når du så startet blogg så ble jeg overlykkelig over å kunne følge deg videre i livet 💗 husker også når du farget håret brunt, det inspirerte meg til å gjøre det samme, selv om det ble så slitt at jeg måtte farge det svart igjen😅 hahah

      1. Misunnlig? For en dustete og unødvendig komentar! Isabel er vakker både innenpå og utenpå. Og du er bare misunnlig som må slenge rundt deg med så tåpelig komentar!

    7. Haha, så sweet 💕

      Yepp følgte dæ da også ja 😃😍 Æ huske ikje nøyaktig katti æ begynte og fælge dæ, men trur det va i 2012 ♥️♥️

    8. Vakker da, men enda vakrere nå.
      Synes du har noe sympatisk ved deg, som ingen av de andre store influencerne har. Og du har en viss stil, ingen rumpe som presses oppi kamera daglig. Kort sagt, synes du virker som en herlig jente!
      Ha en fin dag 🙂

    9. Kan du please dele hva du har gjort med hårlinjen? Noen sier du har transplantert hår og senket hårlinjen for mindre panne, men tror Kim K tok laser bare for å fjerne babyhårene sånn at hårlinjen og pannen blir jevnere. Er det det du også har gjort eller hvordan har du fått så utrolig fin hårlinje og perfekt panne nå? 😀 <3

    10. Så bra den var negativ 🙂

      Eg vil seie at eg liker serien din Isabel 🙂 den viser at du virker som ein veldig god person 🙂 <3 liker deg, vennane dine og familien og. 🙂 kjekt å følge med deg 🙂

      Det var tøft gjort av deg å vera med på debatten 🙂 eg kjem til å følge med deg vidare 🙂 <3

      Mvh Elisabeth

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg