MIN ÆRLIGE MENING OM VIXEN

Reklame | nelly

Foto: VASS PRODUCTION

Herlighet som jeg koste meg på Vixen Influencer Awards i går kveld. Jeg er evig glad for at jeg dro! Dette er som jeg tidligere har sagt første gangen jeg dro på Vixen. Tidligere har jeg ikke følt meg komfortabel med å menge meg med alle andre bloggere, men i år var følelsene mine helt annerledes. Jeg aner ikke hva jeg har fryktet, for alle var jo super hyggelige!

Dere som fulgte med på prisutdelingen vet nok allerede at jeg ikke vant, og det går helt fint! Som jeg skrev tidligere hadde jeg ikke stor tro på at jeg skulle stikke av med seieren som “Folkets Favoritt”, fordi at konkurrentene mine er så fab. Funkygine vant i min kategori, og det må jeg virkelig si at hun fortjener mer enn noe annet. Hun er rå! Bare det at jeg faktisk var finalist i år er ekstremt stort for meg. Jeg har ikke blitt nominert til noe i løpet av mine tre år på topp, så det at det faktisk tok en helomvending med hele to nominasjoner er helt fantastisk for min del. Jeg er evig takknemlig til alle dere som har stemt på meg, dere er verdens beste! <3

Jeg føler at mange har stilt seg skeptiske til Vixen i år og mange dukket ikke opp. Jeg føler kanskje ikke at jeg er nok innsatt i situasjonen til å kunne “forstå” det godt nok, ettersom at jeg ikke har vært på Vixen før og dermed heller ikke har fulgt godt nok med på hva som har skjedd og ikke skjedd. Min ærlige mening er i hvert fall at det var et kult event med masse kule folk. Hele opplegget var kjempe bra, synes jeg! ☺️

Jeg må jo bare fortelle dere om den kritiske/komiske situasjonen som oppstod i forkant av Vixen i går. Jeg bestemte meg for å ta meg av hår og sminke selv, samt styling. Det er i grunn da jeg blir mest fornøyd. Før jeg skulle sette i gang med sminken, åpnet jeg den ene pakken som kom på døren tidligere på morgenen. Jeg hadde nemlig bestilt meg en kjole som jeg hadde planlagt å gå kledd i på Vixen. Vel, da jeg åpnet pakken la jeg fort merke til at kjolen var helt gjennomsiktig…. Katastrofe. Dere skulle sett trynet mitt da jeg oppdaget det. Jeg hadde nemlig ingen back up plan. Jeg fant heldigvis en jumpsuit som var ubrukt langt inne i skapet, og den funket fjell. Eller, det vil si etter at mamma klippet den opp.

Foto: VASS PRODUCTION

JUMPSUIT HER ⎟ HEELS HER

Som dere skjønner hadde jeg tidenes mest stressende periode før jeg kastet meg avgårde på pre-partyet til Egmont.

Alt i alt var det en superfin kveld i går, jeg koste meg skikkelig mye. Min +1 var kusinen min Golnaz som dere ser på det første bildet. Jeg er så glad for at hun ble med meg, jeg har det alltid så gøy med henne. <3

 

15 kommentarer
    1. Du ble kanskje ikke kåret som folkets favoritt, men det er ingen tvil om at du er min! Veldig stolt av deg og alt du får til. ❤

    2. Har du noe å gjøre med at Robin skal være med på paradise hotel siden du jobber med castingen? Isåfall jævlig usmakelig av deg.

    3. Så utrolig pen du var i går!!! Jeg satt bak deg, men er ganske sjenert så turte ikke hilse på deg, noe jeg angrer på nå! Er ikke den mest utadvente personen, og første gang på vixen! For meg var vixen en kjempe opplevelse og utrolig stas å være finalist i årets sterke mening. Kanskje vi kan møtes en annen gang <3

    4. Du så alt for bra ut ❤️ OMG liksom! Sminken din var woow. Hvem trenger en mua når du klarer det så bra selv.

      Love you.

    5. dumt du ikkje vant noe -jada Funky er flink,men det er du også , hver på deres egne måter.
      At mads hansen kunne vinne en pris for å være et skikkelig @$$hat og stå på andre og føle seg høy…..men greit nok…Vixen er ikkje alltid perfekt og de gjør feil som alle andre

      Så kjekt at du koste deg i går, det fortjener du <3

    6. Herregud så nydelig Gonlaz er! Er det mulig 😍😍😍 og den kjolen! Hvis du ser dette må du føre komplimentet videre for meg!

    7. Ååå så gøy men du e absolutt min favoritt uansett om du ikje vant, så
      Ikje tvil på dæ sjøll ❤ Du e bæst 😍

      Loveyou 💋💋

    8. Å ikje nok me det, men du e sååå nydelig ❤

      – Digge ansikte 🧡
      – Digge håre 🧡
      – Digge kroppen din 🧡
      – Digge HELE dæ 🧡

      ❤❤❤❤❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg