MIN BIRTHDAY WEEKEND I VEGAS STARTER NÅ

WE’RE IN LAS VEGAS!!!

Herregud nå er frøkna fornøyd og gira på livet skal jeg si dere! I går kastet vi oss på et fly fra LA til Vegas (tok 55 min), for nå skal det jammen leves. Bursdagen min er i morgen, og min birthday weekend starter allerede i dag! Gud, jeg blir helt gira bare av å skrive dette haha!

Vi er en jentegjeng på 4 som skal feire meg her nede, og jeg er så takknemlig og glad for at de har lyst til å være med på galskapen! Det å feire bursdagen min i Vegas har alltid vært en drøm, så dette året ga jeg meg ingen andre valg enn å endelig gjøre det! I fjor «feiret» jeg i Thailand, og dere som har følgt meg siden den gang vet jo hvor forferdelig bursdagen min ble i fjor takket være «satire» og «humor». Jeg føler jeg har mye å ta igjen når det kommer til bursdagsfeiring, så i år går vi all in for både i fjor og i år! Woho!

Vi bor på et hotell som ligger midt på The Strip som heter Bellagio. Her måtte jeg bare booke oss inn av en enkel grunn: nemlig at dette er hotellet Kim K alltid bor på når hun er her. Jeg veeeet jeg er teit men let a girl live! Haha! Hotellet er i hvert fall sinnsykt mektig og fint, så her skal vi nok storkose oss!

Planene her i Vegas er med andre ord å feire, feire og atter feire. Poolparty sesongen er også i full gang, noe jeg gleder meg ekstremt mye til å få oppleve. Sist jeg var her var det for kaldt, så da var sesongen over. Pool party skal tydeligvis være det sykeste ved Vegas, så jeg er med andre ord veldig spent!

Forresten, jeg må bare fortelle dere hvor krise start på denne Vegas get awayen har vært… vi landet her rundt klokken 17 på ettermiddagen, og jeg må innrømme at jeg ble litt god i gassen på flyet hit. Planen var å sjekke inn på hotellet, legge i fra oss bagasjen og komme oss rett ut og leve livet, som vi så fint liker å kalle det. Alt gikk etter planen, frem til jeg ble dødstrøtt etter middagen og derfor tenkte at en liten power nap på en times tid skulle være en god ide. Veeeel, jeg våknet aldri, jeg. Eller, jo. Jeg våknet kl 4 på morgenen 🙂 🙂 🙂 fantastisk bra start på Vegas trippen må jeg si!! Haha! Jeg lover å komme sterkere tilbake i dag, og en ting er sikkert: INGEN fler power naps er lovlig på denne reisen!

Takk for meg!

9 kommentarer
    1. Ja faen, bursdagen din i fjor, det var fælt å se. At et voksent menneske (kan oppføre seg slik er jo bare direkte flaut. Kan virkelig ikke forstå at det er noen som syns han er kul. Håper du får en kjempefin bursdag i år, det fortjener du!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg