MIN BUCKETLIST FOR 2019

MAKING PLANS FOR 2019

Jeg satte meg ned å skrev bucket listen min for 2019. Planen var egentlig ikke å poste den offentlig, men kun ha den for meg selv. Men så tenkte jeg at dere kanskje hadde funnet det interessant å få se hva slags tull jeg har på listen min for 2019? Bucket lister er døds gøy! Høydepunktet er jo på slutten av året, når man skal se hvor mange av punktene man har tikket av. Gøy! Pleier dere å lage dere bucket lists? Jeg begynte med det i fjor.

⚡️ BUCKET LIST FOR 2019 ⚡️

1. Reise til Maldivene.

2. Hoppe i fallskjerm!

3. Lansere drømmen min.

4. Feire Valentines i Paris.

5. Være snillere mot meg selv.

6. Drikke mer vann, og spise sunnere.

7. Gi oftere klær og sko til Fattighuset.

8. Reise så mye jeg kan. Det er da jeg er som lykkeligst.

9. Kjøpe meg bolig (har en døds spennende visning på søndag!!!!)

10. Spare enda mer, selv om jeg er veldig flink til det nå også.

11. Dra tilbake til LA så mange ganger som mulig. Kanskje til og med leie meg en leilighet der på ubestemt tid?

12. Ta lappen. Jeg har jo strøket to ganger på oppkjøring allerede, så jeg har egentlig gitt opp.. Frem til jeg innså at jeg ikke er en quitter. I 2019 SKAL jeg klare det, samme hva!

13. Fortsette på samme vei som jeg er på nå, hvor jeg ikke lenger er redd for kjærligheten. Det er så fint at den perioden der jeg var redd for å finne kjærligheten på ny gikk utrolig kjapt over. Kjærlighet er det fineste som finnes, og jeg vet at den rette personen ikke vil såre meg uansett. Så klart kan man aldri forutse hvordan en forelskelse utvikler seg, det kan jo enten gå rett vest eller så kan det gå utrolig bra. Det viktige er at jeg ikke frykter det lenger og at jeg har lagt bort redselen for en liten stund siden. Det føles så bra! <3 Jeg er spent på 2019.


Fortell meg deres bucket lists! Jeg er nysgjerrig. 😁

47 kommentarer
    1. En bucket list er en liste over ting man ønsker å gjøre før man dør 😊 (feks «kicked the bucket» betyr at man er dø). Det er mao ikke en liste man lager for et spesifikt år 😄 mvh en som liker å ha ting på det rene 😂

        1. «bucket list»
          noun INFORMAL
          a number of experiences or achievements that a person hopes to have or accomplish during their lifetime.
          “making this trip is the first thing on my bucket list”

    2. Jeg skal tilbringe mer tid ute i naturen 🙂 Vil ha minst 20 netter hvor jeg sover ute i år! Også vil jeg på minst to langhelger ALENE til utlandet et sted.
      Så målet er egentlig å bli mer selvstendig og uredd på ting man vanligvis har med andre! Er kjedelig å være avhengig av andre for å gjøre det man har lyst til, og man vokser så sykt på å tørre sånne ting alene.

    3. Haha nice 😁❤👍

      1 mål i år –

      Få mer negativitet/stygge kommentara før det glede mæ vilt mye 😍

    4. Kan du ikke ta tilsvarende liste for 2018 og kommentere på om du fikk til målene/ønskene dine eller ei og evt hvorfor/hva skjedde?

    5. Så fine mål, jeg er sikker på at du vil kunne gjennomføre dem. Du har en nydelig blogg, og jeg elsker at du deler mer og mer av famllien din med leserne (de er så skjønne alle sammen, spesielt mammaen din!:) ) Her om dagen når jeg så instastories og snapper av dere, tenkte jeg seriøst at dere burde hatt et eget program. Litt sånn Kardashians – ish🙈 det hadde vært så morro!
      Fallskjerm wææ.. spennende da!
      Jeg er skikkelig spent på boligkjøpet ditt, og innreding. Det blir nok nydelig! Jeg skal selv kjøpe bolig i år, og håper jeg kan hente inn litt inspirasjon fra deg❤️👏
      Du er så nydelig, og jeg beundrer deg virkelig for at du tar så godt vare på familien din:) heier på deg, og ønsker deg og familien din alt godt! Klem fast leser <3

    6. Sminken din er sinnsykt fin! Hvilken farge bruker du i Giorgio Armani Silk foundation og tarte shape tape concealer?

    7. Det er veldig mange som kjemper for klimaet nå. Tenker ikke du over at du ødeleger klimaet veldig mye når du reiser. Og når man oppmuntrer til reise fronten når man egentlig ikke burde reise noe i det hele tat. Vil gjerne høre tankene dine rundt dette❤️

    8. Ønsker deg mest av alt du klarer ta lappen. Ikke gi opp! Å kjøre bil er frihet. For liksom ikke til dette med meditasjon og yoga, altfor rastløs til det. Men det å sette seg i bilen med favorittmusikken på høy volum, og bare kjøre seg en tur er terapi når det koker over i hue med stress og tanker. Selvfølgelig ikke for alle. Men unner deg det virkelig. Ps. Din vri på å kalle mål du har satt deg får året for bucketlist – helt greit det vel😊. Kjør på Isabel.

    9. Fin liste 🙂
      Lurte på hvilken butikk du er i på bildet ???
      Fikk se drømmeskoene i bakgrunnen :):):)
      Need them !!!

    10. Hei,
      jeg skal reise til LA i april, og dette er første gang! hvor kan du anbefale meg og evt dra på shopping? spisesteder etc ? 🙂
      Skal også ligge på hotellet The Venetian, som jeg har hørt mye bra om 😀

    11. “Everyone says love hurts, but that is not true. Loneliness hurts. Rejection hurts. Losing someone hurts. Envy hurts. Everyone gets these things confused with love, but in reality love is the only thing in this world that covers up all pain and makes someone feel wonderful again. Love is the only thing in this world that does not hurt.”

      Er sikker på at den rette finnes for deg også!

    12. Hva syntes du om at en som har voldelige tendenser er inne på Paradise? Og at TV3 syntes dette er helt greit siden han visstnok har sagt unnskyld, mens andre programmer tar bort folk som han for andres skyld?

    13. Fikk boken din til jul – urolig rørende, tøff
      og bra bok! Du er sterk! PS: Super fin kjole hvor er den fra?😃

    14. Kult innlegg og noen flotte mål å jobbe mot! 🙂 Jeg elsker Bucketlister selv og har en “main Bucketlist” på 100 punkter, sjekk den gjerne ut på bloggen min!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg