min fredag

Verdens beste lesere. <3 Hei! Denne fredagen har vært en veldig treig her hjemme hos meg. Jeg har vært helt utslitt mentalt etter Stavanger-turen, så jeg merket fort da jeg våknet i dag tidlig at denne dagen kom til å bli rolig. Jeg har likevel vært ganske produktiv, så egentlig er jeg nokså fornøyd med dagen likevel – selv om det har gått i et sakte tempo.

I dag har jeg altså gjort følgende:

–  Jeg har satt på to klesvasker (jeg får sånn sjuk indre ro når jeg vasker klær, er det rart??)

– Spilt inn to samarbeid.

– Hatt mamma over på besøk. <3

– Fått to leveranser på døren.

– Ryddet litt her hjemme.

OK, nå innser jeg at denne fredagen kanskje ikke har vært så “treig” likevel, lol. 😂

OG HALLO, dere!! En gladnyhet jeg fikk med meg i dag er at myndighetene nå skal gå inn og innføre nye regler på flyvninger, så det er jo super bra!!! Les artikkelen på NRK her. Ting skjer i hvert fall, og det er fint å se at regjeringen trår inn der også, når Norge er så flinke på alle andre felt allerede gjennom denne pandemien.

I <3 MY SNACKS…

Ellers har jeg egentlig bare surret rundt i pysjen fra morgen til kveld, unntak av da jeg spilte inn det ene samarbeidet. Da skiftet jeg til noe mer presentabelt, før jeg hoppet tilbake i pysjen igjen. Heh! Jeg lever seriøst i joggeklær og pysj for tiden. Faktisk siden jeg kom hjem fra Sri Lanka. De eneste gangene jeg orker å kle meg ordentlig er når jeg jobber. Ellers går jeg rundt som en potetsekk. Men vet dere? Jeg synes nesten det er litt digg å gi så faen, jeg! Er jeg den eneste? Jeg er jo ellers veldig glad i å pynte meg og føle meg fin, men de siste ukene har jeg ikke orket å bry meg. Jeg har heller ikke følt behov for å hverken sminke meg eller fikse håret. Og digg er det! Jeg tenker jeg får “nyte” det så lenge det varer. 😅

Hvordan har dere det for tiden? Jeg håper dere har det bra! <3 Jeg vil egentlig ønske dere en god helg, men jeg mener – hva er egentlig forskjell på helg og ukedager for tiden.. Jeg har ikke en gang kontroll på hvilken ukedag det er egentlig. Jeg tar meg ofte i å sjekke i kalenderen, for og klare å henge nogenlunde med i svingene.

Jeg runder av her.. Nå skal jeg hoppe i dusjen, smøre meg inn i digg bodylotion, kaste meg i sengen og se på serier til jeg sovner. <3 God natt når den tid kommer, fininger! STOR KLEM!! <3

14 kommentarer
    1. Så hyggelig at du spør leserene dine hvordan de har det 🙂 Jeg er for tiden permitert og har vært det siden 19.mars. Er permitert frem tll 16.juni. Foreldrene mine sitter fast i irak og kommer seg ikke hjem og jeg prøver alle mulige måter men kommer ingen vei! 🙁 de skulle vært hjemme 27.mars. Så er mye stress! selvom det er mye så føler jeg vi må se på det gode! Vi har det mye bedre enn andre land per dags dato, og det må vi være takknemmelig for 🙂 Stå på isabel og håper familien din og deg holder seg safe 🙂

    2. På «skrivebom» innlegget har du lagt ved link til buksen du har på på bildet men jeg kommer bare inn på hovedsiden til Nelly når jeg klikker på den, har du navnet elller riktig link til buksen?<3

    3. Har ikke gått i vanlig klær siden den Torsdagen det “smalt”. Kun chille klær og treningsklær. Null sminke. Super deilig! Elsker naturlig skjønnhet!

    4. Utrolig trist at du fremmer flybransjen som negativt isabel. Jeg jobber som flyvertinne, er permittert og får en brøkdel av pengene mine utbetalt. Jeg måtte flytte hjem til foreldrene mine, som mange av mine kolleger. Flere piloter må selge bilene sine og leie ut hus/leilighet. Det er helt forbanna jævlig tragisk! Og blir så FORBANNA på hele situasjonen! Jeg får KANSKJE, kanskje(!!!) jobben min tilbake i 2021. Jeg elsker jobben min. Jeg elsker den!!!! Tenk om du ble nektet jobben din, for så å lese at andre vil legge den mer ned enn hva den allerede er??? Har du sett hvordan norwegian ansatte har det??? Vet du hvor mange ansatte som er og kan bli arbeidsledig hvis det selskapet går under?? Og går de konk går sas konk, for da kommer Ryanair eller Wizz på markedet og det kan ikke sas konkurrere med. Utrolig skuffet over deg Isabel, og jeg som egt forguder deg.. men her sitter jeg, permittert fra jobben og livet jeg elsker mens du med din store stemme fremmer en tragisk sak. Og for ordens skyld – JA til å bli hjemme og være trygg, og at vi skal holde avstand. Men nei til å fremme en bransje som allerede er mer sårbar enn noen annen disse dager. Det er drit skummelt! Og jeg bryr meg ikke om sykdommen lengre, jeg er redd for økonomien!! Mamma, som har kreft og andre syke og eldre burde nå holdes isolert – og vi andre må få hjulene i gang igjen, for dette er så skummelt. Økonomien altså. Og jobbene våre. Og fremtiden.stor cyber klem!

    5. Ingen som syns at du må bruke masse sminke
      Og er du så fin på det at du syns det er rart å bruke joggebukse hjemme?

    6. Du er fin både med og uten sminke. Men uten sminke er du nydelig. Håper du går mer for denne looken fremover. Her var du utrolig pen!

    7. Det er helt sant det du flyvertinne sier. Corona tiltakene redder noen liv, men tar kverken på alt annet i samfunnet. Vet om mange som lider forde de ikke får lønn, huslån går rett i vasken, folk har ikke penger til mat, bedrifter går konkurs som fluer, tusener mister jobb, folk blir så hysteriske og slitne av alt og henter beroligene på apotekene mer enn noen gang. Samtidig som det blir færre corona smittede blir det flere syke mtp alt dette andre, diagnoser som: deperesjon, angst er yppigere enn noen gang. Gudselov at gjennopningen er i gang. Syke får holde seg hjemme, friske får holde hjulene i gang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg