MIN HELG I BILDER

Reklame | PUMA & NELLY

WEEKEND

Åh, jeg har virkelig hatt en så avslappende helg som jeg hadde planer om å ha. Det har vært så digg at dere aner ikke! På bildet over her ser dere meg helt usminka, og slik har jeg sett ut konstant de siste dagene. Huden har fått pusta. Jeg går faktisk veldig sjeldent med sminke for tiden. Før premierefesten og pressedagen dagen før, tror jeg oppriktig at det var over to uker siden jeg hadde noe som helst sminke i ansiktet. Jeg synes det er så deilig å kunne gå uten!

Helgen har som sagt vært veldig avslappende, og under her ser dere nøyaktig hva dagene har gått til. 💕

Mamma kom en tur på besøk for å kose med Gucci. Slik har det blitt haha – jeg får ikke besøk, men G får. 😂💕

Hun hadde med hjemmelaga middag til meg. Ingenting slår mammas mat!

Jeg fikk masse nytt og herlig tøy, samt to par sneakers fra Puma! Så utrolig gøy! 

Tusen takk! 💕

I går hadde jeg cravings på både barn, giftermål og mccern. Det fikk holde med sistnevnte, konkluderte jeg med. 😋

SETT HER

Vi har gått lange, fine turer i parkene rundt ved meg. Han elsker å gå tur, men aldri de første minuttene utendørs. Da slår han seg vrang og står på bakbena, men så fort han får “varmt opp” elsker han det!

Disney + er uten tvil min nye obsession!

Laks. <3 <3< 3 Elsker!! Denne gangen la vi laksen i teriyaki marinade (kjøpes ferdig på butikken, i hyllene ved woksauser), og herregud så godt det ble! Jeg pleide å gjøre det før, men har helt glemt av det lille trikset. Anbefales!

Vi har bada! Har dere sett så liiiiten og nusselig har er når han er våt??? Smelter!!! 😭💕

_____

Slik så min helg ut! Hvordan var din? 😍

18 kommentarer
    1. Pass på å ikke gå lange turer med valpen, de har ikke vokst ut i ledd/bein så det kan fort gå galt😊 et tips er 5min hver 4 uke. Så når han er 3mnd så er det maks 15min, 4mnd 20min osv! Jeg visste helt ærlig ikke dette selv, eller at det var SÅ korte turer 🙈 Så setter alltid pris på å få velmente råd for våre flotte firbente!

    2. 😂😂måtte smile litt når jeg så middags tallerkenen din.. så mye potet, å tre stk brokkoli😂😂😋hehe..

    3. Ikke si det er lenge til du vil ha barn, skaff deg barn asap så man ikke trenger å høre at du craver det hele tiden.

    4. Ville bare si, du kler ikje lyseblått 🙂

      Prøv Rosa, gult, neongrønn eller orange <3

      Det vil bli vææældi fint på dæ <3

    5. Husk å ikke gå for lange turer med Gucci. Det er max 5 min pr måned gamle de er. Er valpen 2 mnd skal den bare gå 10 minutter sammenhengende. Dette er på grunn av ledd og skjelett. De kan få store skader på ledd,skjelett og sener dersom de går for mye som valper. Disse skadene er da urettelige og hunden blir lidende og blir ubevegelig. Jeg håper derfor du er veldig nøye med å passe på dette. Valper klarer ikke tilpasse aktivitet selv, og kan faktisk gå til de dør bare for å holde følge med eieren sin. De må derfor ha hjelp til å regulere aktivitet. Jeg har selv en valp på 7 mnd nå, og jeg har vært ekstremt nøye på dette.

    6. Urolig vakker uten sminke! Kan du dele hudpleierutinen din uten spons (altså den ekte hudpleie rutinen)? Har du tatt hudlaser eller dermapen eller noe eller hvordan behandlinger anbefaler du for så fin hud?

    7. Husk at hunder ikke skal vaskes for ofte, man ødelegger fettlaget. Og man må bruke riktig sjampo og balsam med PH tilpasset hunden. Også skal man passe på så man ikke fyller ørene med vann, til vinteren anbefales det at man vasker hunden på kveld så den er tørr til den skal ut igjen .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg